Позакласний захід для учнів 7 класів
Тема: Птахи нам на крилах весну принесли.
Мета: - навчальна: в ході виконання нестандартних завдань сформувати в учнів поняття про зимуючих і перелітних птахів, закріпити й розширити знання учнів про птахів, їх значення та практичну цінність у житті людини; - розвивальна: розвивати зв'язне мовлення, спостережливість, пам'ять, увагу, логічне мислення та увагу, працювати в групах; - виховна: виховувати дбайливе ставлення до птахів, пробуджувати бажання піклуватися про пернатих друзів, виховувати любов до природи та рідного краю.
Тип заходу: інтелектуальна - розважальна гра.
Методи та прийоми: словесні: пояснення, загадки, прислів'я, приказки; наглядні: показ слайдів, ілюстрації; практичні: виконання завдань, групова робота.
Обладнання: мультимедійна установка, ілюстрації птахів, картки з розвивальними завданнями.
Про матеріал
Позакласний захід для учнів 7 класів
Тема: Птахи нам на крилах весну принесли.
Мета: - навчальна: в ході виконання нестандартних завдань сформувати в учнів поняття про зимуючих і перелітних птахів, закріпити й розширити знання учнів про птахів, їх значення та практичну цінність у житті людини; - розвивальна: розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, пам’ять, увагу, логічне мислення та увагу, працювати в групах; - виховна: виховувати дбайливе ставлення до птахів, пробуджувати бажання піклуватися про пернатих друзів, виховувати любов до природи та рідного краю.
Тип заходу: інтелектуальна - розважальна гра.
Методи та прийоми: словесні: пояснення, загадки, прислів’я, приказки; наглядні: показ слайдів, ілюстрації; практичні: виконання завдань, групова робота.
Обладнання: мультимедійна установка, ілюстрації птахів, картки з розвивальними завданнями.
Відгуки
Позакласний захід……………………….7 клас…………………………Дата __________
Позакласний захід для учнів 7 класів
До всього треба дотику душі,
Корінням в землю, крилами у небо.
Красі природи ще нема межі,
В її гармонії – життя потреба.
Тема: Птахи нам на крилах весну принесли.
Мета: - навчальна: в ході виконання нестандартних завдань сформувати в учнів поняття про зимуючих і перелітних птахів, закріпити й розширити знання учнів про птахів, їх значення та практичну цінність у житті людини; - розвивальна: розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, пам’ять, увагу, логічне мислення та увагу, працювати в групах; - виховна: виховувати дбайливе ставлення до птахів, пробуджувати бажання піклуватися про пернатих друзів, виховувати любов до природи та рідного краю.
Тип заходу: інтелектуальна - розважальна гра.
Методи та прийоми: словесні: пояснення, загадки, прислів’я, приказки; наглядні: показ слайдів, ілюстрації; практичні: виконання завдань, групова робота.
Обладнання: мультимедійна установка, ілюстрації птахів, картки з розвивальними завданнями.
Хід заходу.
(лунає музика)
Вчитель.
Усе, що оточує нас, - це природа. Її краса, неперевершеність, неосяжність захоплюють. Спів птахів милує, врода квітів милує зір, а все це в поєднанні милує людську душу. Незабаром птахи на тендітних своїх крилах принесуть весну. Пробудиться природа. Ми розкриваємо свої обійми їй і зустрічаємо як вищу цінність на Землі, бо ми – невід’ємна частина цієї цінності.
Вчитель.
Вітаю всіх присутніх на інтелектуально-розважальній грі «Птахи нам на крилах весну принесли». Участь у грі беруть дві команди (по шість гравців), це команда учнів 7 класів. Командам було дано завдання придумати емблему, назву та девіз команди й обрати капітана.
Перш ніж розпочати гру, я хочу представити наше авторитетне журі це
Кожен член журі отримує картку, в яку записує бали за конкурси.
Картка журі
Конкурс і кількість балів |
Команда І |
Команда ІІ |
1. Конкурс – ребусів «Що за птах?» -1 бал |
|
|
2. Конкурс кросворд – загадка – 5 балів |
|
|
3. Конкурс «Хто зайвий?» - 2 бали |
|
|
4. Конкурс «Кмітливих» - кількість слів |
|
|
5. Конкурс «Склади прислів’я» - 1 бал |
|
|
Підсумок |
|
|
Отже, все готово до початку інтелектуально-розважальної гри, залишилося побажати успіхів учасникам гри та їхнім уболівальникам.
(лунає музика звуки природи)
Виходить «Дівчинка-Весна»
Дівчинка Весна
Весна! Весна! Природа оживає
І сонце посилає всім привіт.
Он пташечка гніздечко поправляє
І тягнеться до сонця первоцвіт.
Уся земля всміхається квітками,
Високі голубіють небеса.
І заквітчались верби над ставками,
Порха метелик і гуде оса.
І так прекрасно — серце завмирає!
Бо стільки щастя, радості й краси!
Усе росте, усе цвіте й співає,
Блищать на сонці крапельки роси.
Весна іде, все шумом наповняє.
І стільки зелені та барви на лугах!
Піснями соловейко душу крає
І тихо місяць бродить по стежках.
Весна чарівна, неповторна, мила
І завжди юна, і така ясна!
Вона дарує людям мрії-крила,
Все до життя пробуджує весна.
(лунає музика звуки природи)
Дівчинка Весна
Є у мене три брати,
Їх, напевно, знаєш ти.
Брат найстарший: сік з беріз
В подарунок нам приніс.
Середній – небо синє,
Перших квітів голубінь.
А найстарший – буйні трави.
Йдіть сюди мої брати.
(Заходять «Брати Весни»)
1.Учень (Брат Березень)
Місяць березень гукає,
Весну, птахів закликає:
Повертайтесь з далекого краю,
Я на вас давно чекаю.
2.Учень (Брат Квітень)
Під погожим тихим небом,
Під дзвінкий пташиний щебет
По землі блукає квітень
І дарує всім нам квіти.
3.Учень (Брат Травень)
Ходить травень по траві
З сонечком на голові,
Розмальовує навколо
Синьо, біло, волошково.
Вчитель.
Дякую весна, що ти зі своїми братами завітала до нас на гостини, сідайте будете нашими гостями.
Ну, а тепер настав час познайомитися з учасниками гри.
Привітання команд.
Прошу командам представити себе : назви команди та девізу.
Дівчинка Весна
Прилетіли гості,
Сіли на помості,
Без сокири, без лопати
Поробили собі хати.
Здогадались, дітлахи?
Ну, звичайно, це птахи.
1. Конкурс ребусів «Що за птах?»
Яка команда перша відгадає ребус, піднімає руку і отримує за кожну вірну відповідь - 1 бал
Відповіді - сорока
Відповіді - шишкар
Відповіді - грак
Відповіді - сойка
Слайд
Дівчинка Весна
Де багато пташок, там немає комашок
2. Конкурс відгадай кросворд .
За цей конкурс команда отримує 5 балів. Яка перша зможе відгадати кросворд. (Вчитель роздає командам кросворди).
Відповіді:
1.Ворона 2.Сорока 3.Синиця 4.Голуб 5 Горобці
Дівчинка Весна
Летять галочки у три рядочки,
Зозуля попереду.
Усі галочки по дубах сіли,
Зозуля на калині.
3. Конкурс «Хто зайвий?»
Знайдіть зайвий термін і поясніть свій вибір. За кожну вірну відповідь – по 2 бали.
Відповіді:
- горобець, синиця, ластівка ( ластівка – перелітний птах);
- лелека, сова, зозуля (сова – зимуючий птах);
- лебідь, горобець, гуси (горобець – не водоплавний птах);
- півень, індик, сорока (сорока – дикий птах).
Дівчинка Весна
Пташок викликаю
З теплого краю.
Летіть, соловейки,
На нашу земельку,
Летіть, ластівоньки,
Пасти корівоньки…
4. Конкурс «Кмітливих»
Вчитель.
За 3 хвилини з цих букв потрібно скласти якомога більше назв птахів. Написати назву птахів необхідно на кожну літеру, цього набору букв. Кількість балів буде залежить від кількості правильних слів. (роздає картки).
Картка
С,Р,Й,К,Л,О,В,І,П,А,Т,Е,Н,Ч.
Дівчинка Весна
Побачиш шпака – знай, весна біля порога.
5. Конкурс «Склади прислів’я»
Вчитель.
Вам необхідно зі слів, які знаходяться в конверті скласти правильно прислів’я – 1 бал. (роздає конверти)
Відповіді:
- Де лелека водиться, там щастя родиться;
- Не вчи солов’я співати – а орла літати.
Дівчинка Весна
Ой, кряче, кряче,
Та чорненький ворон.
Та у лузі над водою,
Ой, плаче, плаче козак молоденький
На конику та й на вороному.
(«Дівчинка - Ворон танцює». Лунає пісня).
Підбиття підсумків. Нагородження.
Вчитель.
Ось і добігло кінця наша Інтелектуально-розважальна гра «Птахи нам на крилах весну принесли». Гадаю, що ви всі любите, оберігаєте природу й наших вірних друзів – птахів! Пам’ятайте: найдорожче для пташки – це воля, наша любов має бути безкорисливою.
А поки наше журі буде підбивати бали та готуватися до оголошення переможців гри, пропоную вам згадати, як співають пташки.
(Лунає «Спів пташки».)
Журі.
(Нагороджується команда – переможниця - ).