Сценарій “Красуня та чудовисько”
Вчитель НВК «Ерудит» Шостак В.О.
І.
Ведучий: Давним-давно в чудовому замку жив молодий, прекрасний принц. Він мав усе, чого тільки міг побажати, але був злий і самозакоханий. Одного разу в замок прийшла стара жебрачка і попросила притулку в обмін на одну червону троянду. Але він не пустив стару, оскільки її вигляд викликав у нього огиду. Стара виявилась могутньою чаклункою і перетворила його на страшне Чудовисько. Чари розсіються, якщо він зустріне справжнє кохання перш, ніж опаде останній пелюсток троянди. Йшли роки… І він втратив надію. Але одного вечора до замку потрапив неочікуваний гість…
ІІ.
(З'являється Пісочний годинник, Підсвічник, Чашки - 2 та Чайник, які виносять два стільці та стіл)
(Виходить Белль)
Бель:
Від доброти душа світліє,
Вона чарівною стає
І оживає в ній надія
Бо сонечко там світле є.
І радість в серці оживає
Як світлий ранок з темноти
Усе навколо зацвітає,
Від доброти, від доброти.
- Як хочеться щоб у світі
Панувало лише добро
Щоб кожна пташечка співала
Й приносила усім тепло.
Щоб кожне деревце у лісі
Гойдав легенький вітерець,
А люди щоб були добріші
Та усміхалися частіше.
ІІІ.
(Розмова підсвічника, годинника, чашок, чайника та Белль)
Белль: Агов, хто тут? А-г-о-в, є тут хто -небудь?
Підсвічник: Дівчина?
Годинник: Ти бачив?
Чайник: У нас гість?
Чашки: У нас у замку Дівчина?
(З'являється Белль, підходить до всіх)
Підсвічник: Хто ти?
Белль: Белль — ось моє ім'я!
Та здається заблукала я.
Годинник: Звідки ти така?
Чашки: Так це ж Белль!
1. У світі завжди протилежності є:
Хороша— погана, є добра і зла.
Та кожен життя проживає своє,
Як вміє. А ти в цьому світі яка?
2. Ти радість даруєш, добро в світ несеш?
Та щиро й сердечно в біді співчуваєш?
Чи, може, з гординею в світі ідеш
Та зла своїм рідним та близьким бажаєш?
Белль: Я дівчина спокійна, ввічлива завжди
З блакитними очима і легкістю ходи.
Навчаюся я в “Ерудиті”
І поспішаю на конкурс я краси!
Люблю я рідну школу,
Люблю її я двір.
Дерева,квіти,класи,
Й усмішки вчителів.
Вчителі завзяті ,енергійні
Працюють в школі у цей час,
Старші,молоді і зовсім юні
Паважають ваші учні вас.
Директор у школі фігура центральна.
Як кажуть в народі-всьому голова!
Директор на місці-то й школа у шані,
І як він скерує-так підуть діла
Я з вогником навчаюсь і хочу більше знать.
Книжки допомагають світогляд розширять.
Предмети всі дивують і будять відчуття,
В навчанні дні вирують, забарвлюють життя.
Мене художня школа навчила малювать,
Щоб все, що є навколо, альбому довірять.
Я ранок зустрічаю із вірою в добро,
Знайомим посміхаюсь, даруючи тепло.
Вчуся я у сьомім класі,
Не марную дарма часу –
Я танцюю, я співаю
Та іще й вірші складаю.
Ще люблю я малювання
І фізичне виховання,
Бо лиш з спортом, любі друзі,
Будем сильні ми та дужі!
З подружками люблю гуляти.
І сміятись й жартувати,
Ну і з хлопцями дружити.
Ще люблю я подорожувати.
І якщо треба покричати.
Годинник:
Ти натура дуже романтична,
Дівчинка весела, симпатична.
Куховарити ти полюбляєш ?
Квіти любиш? Мови вивчаєш?
Я стараюсь бути чемна -
Вчу дві мови іноземні:
німецьку а також англійську
Знаю слів багато й віршів.
Я мамі своїй завжди намагаюсь,
Допомагати: я дуже стараюсь,
Вчусь готувати, а щось вже й умію –
Стати візажистом – ось моя мрія.
Я люблю свою родину -
Мою матінку єдину,
А в бабусі та дідуся
Я добра в житті навчуся.
ІV.
(Зявляється чудовисько! Видаються звуки)
Чудовисько: - Хто тут?
Що робить тут ця дівчина? Я хазяїн цього замку!
Белль: -Привіт! Я Белль! А ти хто?
(чудовисько мовчить, нагинає голову)
Чудовисько: Я -я Ніхто!
Белль:
- Він так зніяковів, я теж
А очі, які ласкаві вони.
Так він не принц, але ж
щось є в ньому, що манить мене!!
- Чому ти такий сумний?
(Підходить до чудовиська)
Чудовисько: Я не сумний!!!
Ти мене зовсім не боїшся?
Белль: Звичайно ні!
Чудовисько: Як же я хочу знову людиною стати,
Як же я мрію знову про це.
Знову я хочу в цьому замку жити,
Буду співати і танцювати.
- То ти і є та сама Белль, яка може зняти ці чари!
Годинник: Ми переможемо, разом ми сила тепер.
Чайник: Бель допоможе в цьому нам, віримо ми в неї тепер.
Чашечка 1: Любов переможе і зламає всі чари.
(Чудовисько підходить до Белль, знімає Маску і вони танцюють)
(звучить пісня “Казка про любов...”)
Нас 17 в класі.
Ми всі одна сім’я.
Стараємось все вчити
А разом ми всі – один клас, одна команда.
Я – дівчина червона калина
Для мене школа, то моя родина
Рідний дім я прикрашаю,
Сьогодні раду лідерів загону представляю.
Розповім в ранковий час
Про свій дружний шостий клас.
Ми сімейка – просто клас.
У нас кожНас 17 в класі.
Ми всі одна сім’я.
Стараємось все вчити
А разом ми всі – один клас, одна команда.
Я – дівчина червона калина
Для мене школа, то моя родина
Рідний дім я прикрашаю,
Сьогодні раду лідерів загону представляю.
Розповім в ранковий час
Про свій дружний шостий клас.
Ми сімейка – просто клас.
У нас кожен учень Ас!
Бойові! Енергійні! Молоді! Симпатичні!Талановиті!
Бойо
ві! Енергійні! Молоді! Симпатичні!Таланний край свій прославляєм.
Ми в Кіровській школі