Позакласний захід "Фізична регата"

Про матеріал
Навчання фізики може бути дуже цікавим та захоплюючим, якщо проводити його в формі різноманітних позакласниз заходів, таких, як фізичний КВК, фізичний марафон, фізична регата. Цей захід можна використати під час проведення Тижня фізики в школі, а також як підсумкове заняття. Гра відбувається по моделі гри " Морський бій" Це зацікавить учнів, посилить їх інтерес до вивчення фізики.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра

« Фізична регата»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель фізики

Сацюк Т.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021н.р.

 

 

 

Мета: формувати вміння швидко орієнтуватися в навчальному матеріалі; поглиблення та зміцнення фізичних знань учнів; розвиток їх пізнавальних здібностей.

 Правила гри:

  1. На магнітній дошці, що розкреслена по горизонталі і вертикалі лініями, в хаотичному порядку, розміщені цифри, під якими закодовані питання і букви, що символізують «кораблики». Всі написи на дошці прикриваються картонкою, на яку прилаштовані магніти. На аркуші в клітинку у ведучого робиться копія написів дошки і розстановка корабликів і чисел, під якими закодовані питання.
  2. У грі беруть участь дві команди по 5 чоловік.
  3.  «Стріляють» команди по черзі. Якщо член команди  своїм « пострілом» попадає в цифру, то він відповідає на запитання, що закодоване цією цифрою. За правильну відповідь учень одержує 1 бал. Якщо його відповідь неправильна, то право на відповідь передається його команді, але за правильну відповідь команда одержує лише 0,5 бала. У випадку відсутності відповіді, або ж її неправильності, право на відповідь передається іншій команді.
  4. Якщо член команди своїм « пострілом» влучив у літеру, то команда автоматично отримує 1 бал і має право на наступний « постріл».

 Під час гри в міру влучень в кораблики, будуть відкриватись все більш і більше літер. Тому команди повинні намагатися першою вгадати закодоване слово. Тій команді, яка вгадає це слово, присуджується 2 додаткові бали.

Запитання:

  1.  На якому явищі ґрунтується процес засолювання яблук і капусти?
  2. В яких одиницях вимірюється густина речовини?
  3. Що вимірюють мензуркою?
  4. Хто ввів у науку слово « фізика»?
  5. Чи відрізняються молекули водяної пари і льоду?
  6. Тіло зберігає свій об’єм , але змінює форму. У якому стані перебуває речовина, з якої складається дане тіло?
  7. Яку траєкторію описує під час руху кінець годинної стрілки?
  8. 1 м /с –одиниця вимірювання якої фізичної величини?
  9. Відносно яких тіл пасажир поїзда перебуває у спокої?
  10. Кого з російських учених вважають основоположником вчення про будову речовини?
  11. Назвіть одиницю вимірювання сили?
  12. Чому густина газу менша від густини рідин і твердих тіл?
  13. Яку фізичну величину вимірюють у паскалях ?
  14. Який з двох циліндрів , об’єми яких однакові, має більшу масу?
  15. Внаслідок різкого гальмування пасажири нахилились вперед. Чому?
  16. Яким приладом вимірюють вагу тіла?
  17. Навіщо роблять ребристими велосипедні та автомобільні покришки?
  18. Які сили існують між молекулами?
  19. Для чого призначені манометри?
  20. На занурене в рідину тіло діє Виштовхувальна сила. Чому металевий циліндр тоне, а м’яч виштовхується з води?
  21. Чому пілоти, які літають на великій висоті беруть із собою кисневі балони?
  22. Чи залежить Виштовхувальна сила, що діє на занурене в рідину тіло, від глибини занурення?
  23. Яким приладом вимірюють атмосферний тиск?
  24. Що таке сила тяжіння?
  25. Які величини треба знати, щоб визначити масу тіла?

Рух поїзда від станції і на перегоні. Який це рух?

 Закодоване слово: Торрічеллі.

Додаткове запитання: Хто такий Торрічеллі і який його внесок у розвиток фізики.

За відповідь на запитання команда одержує ще 2 бали.

 

1

2

3

4

5

6

а

3

7

6

18

4

13

в

8

р

л

2

о

12

с

10

1

11

5

е

21

д

19

14

Т

9

16

23

е

р

20

л

25

і

і

к

15

17

ч

22

24

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Овчаренко Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, Сценарії
Додано
30 березня 2021
Переглядів
630
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку