1
ГРА «ХТО ЗВЕРХУ?»
Форма проведення: пізнавальна, дозвільно – розважальна, інтелектуальна гра.
Мета: виявлення обдарованих учнів, стимулювання розвитку інтелектуальних і пізнавальних можливостей студентів, створення умов для самопізнання і самореалізації учнів, втілення поставленої мети через ігрові ситуації.
Очікувані результати:
Місце і час проведення: кабінет 17, 12.09.2019, 7 урок.
План гри
І. Вступ до гри.
ІІ. Раунд 1 «Вірю-не вірю»
ІІІ. Раунд 2 «Збери літери»
ІV. Раунд 3 «Хто я?»
V. Раунд 4 «Бліц»
VІ. Раунд 5 «Крокодил»
VІІ. Раунд 6 «На осліп»
VІІІ. Раунд 7 «Зірки в ряд»
ІX. Фінал
Матеріально – технічне забезпечення:
- мультимедійний проектор, відеоматеріали та музичний супровід
- столи, натуральні зразки продуктів
Джерела:
Методика підготовки
Зміст і хід гри
Ведуча 1. Доброго дня! Ми вітаємо Вас на інтелектуальній технологічній грі - конкурсі «Хто зверху?»!
Ведуча 2. Хто розумніший - чоловіки чи жінки? Тисячі років людство шукає відповідь на це філософське питання. Команда дівчат буде сьогодні доводить, що вони найкращі знавці у своїй професії. Хочу представити команду дівчат:
(Представляє команду дівчат, вказуючи на їх риси характеру та досягнення)
Ведуча 1 . У дівчат сильна команда, але й команда хлопців нічим не гірша. (Представляє аналогічно команду хлопців).
Ведуча 1 . Так, суперники у нас гідні поваги. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри – пані Справедливість. Заступник директора з НР !
Суддя. Вітаю ведучих, команди дівчат, хлопців та глядачів. Давайте домовимось – за мною об’єктивність, за Вами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. І нехай переможуть найсильніші!
Ведучий 2 . Дякуємо пані суддя. Дуель поставить все на свої місця. А я звертаюсь до правої половини залу (перед шоу вболівальників розділили – дівчата розмістились в правому секторі, а хлопці – в лівому), чи прагнете ви перемоги наших дівчаток ? (вболівальники кричать: «Дів-ча-та!!!»
Ведуча 1. Хто хоче, щоб перемогли хлопці? (вболівальники-хлопці кричать: «Му-жи-ки!!!). На шляху до перемоги у кожної команди є сім конкурсів та фінальне завдання. Кожен конкурс оцінюється у 100 балів. Але команда переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ятьдесят балів, якщо зможе розв’язати бонусне завдання.
Ведучий 2 . В кінці гри буде фінал і саме під час фінального конкурсу ми дізнаємося хто переможе. А переможець дістане можливість подвоїти попередню кількість балів. Все зрозуміло. Починаємо.
Ведучий 1. У нас залишилася одна незавершена справа – хто починає перший раунд?
Ведуча 2 . Звичайно ж хлопці, як сильна половина людства!
Ведучий 1. Отже, перший конкурс, перший раунд.
Раунд 1
«Вірю-не вірю»
Ведуча 2 . Перший конкурс «Вірю - не вірю». Кожній команді по черзі ми читатимемо твердження, а члени команди повинні вирішити - правдиве воно чи ні. За кожне правильно вгадане твердження команда отримає 10 балів.
Твердження для команди хлопців:
2. Чи вірите ви , що першу порцелянову тарілку винайшли європейці в 4 столітті? (Ні).
3. Чи вірите ви , що 500 мілілітрів звичайної коли містять стільки ж кофеїну, скільки чашка кави ? (Да).
4. Чи вірите ви , що перший млинець завжди комом? (Ні)
5. Чи вірите ви , що з крана самовара падають більш важкі краплі, коли вода гаряча? (Ні).
6. Чи вірите ви , що тунець - єдина риба, до якої подають червоне вино? (Так).
7. Чи вірите ви , що ананаси ростуть на деревах? (Ні).
8. Чи вірите ви, що помідор, огірок, гарбуз і кавун - це фрукти? (Так).
9. Чи вірите ви , що морква спочатку була фіолетовою?(Так)
10. Чи вірите ви , що у середньому кілограм картопляних чіпсів коштує в 200 разів дорожче, ніж кілограм картоплі ? (Так).
Ведучий 1.
Твердження для команди дівчат:
1. Чи вірите ви , що великі дози кави смертельні? (Так).
2. Чи вірите ви , що більшість губних помад містять риб'ячу луску? (Так).
3. Чи вірите ви, що Марко Поло першим привіз до Італії локшину з Китаю в XIII столітті? (Ні). .
4 Чи вірите ви , що технічно кажучи, кава - це фруктовий сік? (Так)
5. Чи вірите ви , що найбільшу кількість ріпи вирощують в Росії? (Ні).
6. Чи вірите ви , що пастила - це шовкова тканина з набивним малюнком?(Ні).
7. Чи вірите ви , що в тундрі гриби вище дерев? (Так).
8. Чи вірите ви , що після обіду, щоб освіжити дихання, індуси жують прянощі? (Так).
9. Чи вірите ви , що влітку можна запастися вітамінами на цілий рік? (Ні)
10. Чи вірите ви, що якщо у шведів на порозі розбити багато глиняного посуду, вони відкриють двері і нагодують вас смакотою? (Так).
Ведучий 2. Пані Справедливість, скільки балів одержали команди?
Суддя. Я дізналася дуже багато цікавих фактів, і рада вашим успіхам. Рахунок__________ На користь_______.
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
(Бонусні питання задаються команді яка виграла раунд)
Раунд 2
«Збери літери»
Ведуча 1 . Далі ми позмагаємося в конкурсі «Збери літери». Перші беруть участь у конкурсі – дівчата. Зараз наші асистенти виносять Вам необхідний реквізит. Дівчата зберіться . Зараз Вам потрібно бути дуже оперативними.
І так , правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які ви маєте на собі. Слова складаємо зліва на право. На це дається 90 секунд. Потім конкурс продовжуть хлопці. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 100 балів, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 балів.
Ведучий 1. Час пішов.
Питання для дівчат: ЕАОПКМФР
1. Посадив дід …. (Репа)….тягне, потягне витягнути не може
2. Паста, яку використовують в якості начинки і для прикраси тортів і тістечок. (Крем)
3. Дзеркальна риба (Карп)
4.Морський делікатес (Омар)
5. Середа проживання лосося (Море)
6.Його першим видаляють при обробці птиці (Перо)
7.Домом для щуки є …. (Река)
8. Напій, що виготовляється із смажених зерен (Кофе)
9.Заклад ресторанного господарства (Кафе)
Ведучий 2. У мене для вас, шановні хлопці є також запитання на які вам потрібно дуже оперативно скласти правильну відповідь. Час пішов.
КАРИОМСЖ
1. Вона буває червоною, чорною, кабачковою, баклажанною,тощо (Ікра)
2. Прохолоджуючий напій із журавлини (Морс)
3. Приємне відчуття, задоволення від їжі (Смак)
4. Його віпікають для тортів (Корж)
5. Це слово у перекладі з англійської означає змішувати (Микс)
6.Кориця - пряність, яка виготовляється з висушеної …. (Кора)
7. Зефірна фабрика, а ще різновид попугаю (Жако)
8. Великий морський десятиногий рак (Омар)
9. Шоколадний батончик або четверта по віддаленості від сонця планета (Марс)
(Бонусні питання задаються команді яка виграла раунд)
Ведучий 2. Пані Справедливість, скільки балів одержали команди?
Суддя. Команда хлопців справилася за _________, а дівчат- ______________. Тому рахунок__________ на користь_______. .
Загальна сума балів___________________. Лідує команда____________.
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
Раунд 3
«Хто я?»
Ведуча 2. Зараз ми переходимо до конкурсу «Хто я?».
Ведучий 1. Один із гравців команди отримає картинку, правда він її бачити не буде (бачитимуть зображення члени команди, воно буде спроектоване на екран позаду учасника ), на якій може бути персонаж, предмет або людина.
Ведуча 2. Завдання учасника - вгадати, що це за предмет чи персонаж, ставлячи до членів команди запитання, на які вони можуть відповідати лише «так» або «ні». Почнемо з хлопців?
Ведуча 1. А чому б і ні? Кого з цих «орлів» дівчата хочуть бачити?
( Ведуча викликає одного із учасників команди хлопців)
Ведуча 2 . Кого з моїх красунь хлопці ви вибираєте для участі в конкурсі?
( Ведуча викликає одну із учасниць команди дівчат)
Ведучий 1. Пані Справедливість, хто Вам у цьому конкурсі сподобався більше? Ну і скільки у нас балів?
Суддя. Обидві команди просто супер, але пощастило в цьому конкурсі команді - __________________________.
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
(Бонусні питання задаються команді яка виграла раунд)
Раунд 4
«Бліц»
Ведуча 1. Наш наступний конкурс «Бліц». Ми будемо ставити запитання і за 90 секунд представник команди має дати якомога більше правильних відповідей.
Ведучий 2. Я думаю дівчата, Ви не проти, якщо хдопці розпочнуть перші. Хто буде відповідати? Отже хлопці Ваш час пішов:
Ведучий 1. Дівчата, ви готові?
Час пішов:
Ведучий 2. Пані Справедливість, хто у цьому конкурсі був кращим?
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
(Бонусні питання задаються команді яка виграла раунд)
Раунд 5
«Крокодил»
Ведуча 2. А зараз наступний конкурс «Крокодил». Умови конкурсу: один з учасників команди, вдягнувши навушники, прослухає пісню. Після цього він має своїй команді показати те, про що співається так, щоб його друзі відгадали назву пісні, або її заспівали.
Ведуча 1. Ну що, дівчата почнете першими? ( Ведуча кличе одну з учасниць, яка і буде слухати пісню і показувати її членам команди.). У Вас є на те, щоб показати 90 с. Час пішов.
(В навушниках звучить пісня Андрія Макаревича «Люблю я макарони»).
Ведуча 2. А тепер в ігру вступають хлопці. ( Ведуча викликає одного хлопця із команди.). Час пішов.
(В навушниках звучить пісня групи ТІК «Сірожине пірожине»).
Ведучий. Пані Справедливість, Вам слово!
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
(Бонусні питання задаються команді яка виграла раунд)
Раунд 6
«На осліп»
Ведучий 1. Наступний шостий конкурс має назву «На осліп». Умови конкурса наступні: представникам команд зав’язуть очі і ставлять перед ними блюдця на яких лежать продукти. Не пробуючи на смак, а лише на дотик треба постаратися правильно визначити те, що перед ними лежить. Перемагає той, хто правильно відгадає найбільшу кількість продуктів.
(для комади хлопців на стіл ставлять блюдця з гречкою, пшоном, манкою, сіллю, горохом ).
(для команди дівчат на стіл ставлять блюдця з крупою бургул, пшеничною, рисом, цукром, вівсянкою)
Ведучий 2. Пані Справедливість, скільки балів одержали команди?
Суддя. Команда хлопців справилася за _________, а дівчат- ______________. Тому рахунок__________ на користь_______. .
Загальна сума балів___________________. Лідує команда____________.
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
(Бонусні питання задаються команді яка виграла раунд)
Раунд 7
«Зірки в ряд»
Ведуча 2. В конкурсі «Зірки в ряд» необхідно розтавити команди суперників від 1-го до 4-го місця за такими критеріями.
Хлопцям необхідно розташувати дівчат відповідно до того:
Ведуча 1. Дівчатам необхідно розташувати хлопців взалежності від того:
Ведучий. Пані Справедливість, Вам слово!
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
(Бонусні питання задаються команді яка виграла раунд)
Фінал
Ведуча 2. Щоб остаточно визначити переможця проведемо фінальний раунд. Учасникам кожної команди пропонується апельсини та склянки. За 90с. команди хлопців та дівчат повинні надавити максимальну кількість соку. В цьому конкурсі, у разі перемоги, усі попередні бали подвоюються.
Ведуча 1 . Отож, підведемо підсумки сьогоднішнього змагання гарних, кмітливих дівчат та сильних і розумних хлопців. Пані Справедливість, Вам слово!
Суддя. Перемогу святкують ______________________.
Їх рахунок подвоюється.
Але я хочу сказати, що сьогодні ми побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата. Знання потрібні кожній людині, незважаючи на її стать.
Ведучий 2. А ми запрошуємо усіх бажаючих до участі у наступних іграх інтелектуально - розважальної гри "Хто зверху?"
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
ПРОТОКОЛ ГРИ
НОМЕР І НАЗВА РАУНДУ |
КОМАНДА ДІВЧАТ |
КОМАНДА ХДОПЦІВ |
ЗАГАЛЬНИЙ РЕЗУЛЬТАТ |
Раунд 1 «Вірю - не вірю» (100 балів) |
|
|
|
Бонусне запитання (50 балів) |
|
|
|
Раунд 2 «Збери літери» (100 балів) |
|
|
|
Бонусне запитання (50 балів) |
|
|
|
Раунд 3 «Хто я?» (100 балів) |
|
|
|
Бонусне запитання (50 балів) |
|
|
|
Раунд 4 «Бліц» (100 балів) |
|
|
|
Бонусне запитання (50 балів) |
|
|
|
Раунд 5 «Вгадай назву» (100 балів) |
|
|
|
Бонусне запитання (50 балів) |
|
|
|
Раунд 6 «На осліп» (100 балів) |
|
|
|
Раунд 7 «Зірки в ряд» (100 балів) |
|
|
|
Фінал (той хто виграв подвоює загальну кількість набраних балів, той хто програв втрачає свої бали) |
|
|
|
Перемогу святкують ______________________. Їх рахунок подвоюється.
|
1