Мета: розвивати допитливість, кмітливість, інтуїцію;зміцнювати пам'ять студентів;виховувати пізнавальні інтереси до предмету інформатика;
розвивати прагнення до подолання труднощів;
розвивати комунікативні якості студентів в процесі конкурсу.
Устаткування: картки із завданнями, ребуси, ПК, канцелярське приладдя, призи.
Форма проведення: конкурс з інформатики
Міністерство освіти і науки України
Харківський автомобільно-дорожній технікум
Лозівська філія
Методична розробка
відкритого виховного заходу
РОЗГЛЯНУТО ТА УЗГОДЖЕНО : на засіданні циклової комісії природничо-наукової підготовки Протокол №__ від „__” _________ 20__ р ________________С.В.Лисакова |
Підготувала В.О.Миронова
|
Мета: розвивати допитливість, кмітливість, інтуїцію;зміцнювати пам'ять студентів;виховувати пізнавальні інтереси до предмету інформатика;
розвивати прагнення до подолання труднощів;
розвивати комунікативні якості студентів в процесі конкурсу.
Устаткування: картки із завданнями, ребуси, ПК, канцелярське приладдя, призи.
Форма проведення: конкурс з інформатики
\
ХІД конкурсу:
Ведучий Вітаю всіх учасників команд!
Ми починаємо наш Пізнавально – розважальний конкурс
«Інформатика наш друг».
Ведучий : Сьогодні зустрічаються 4 команди:
команда ________________________________
команда ________________________________
команда ________________________________
команда ________________________________
Ведучий : Перший конкурс «Розминка».
Ви повинні НАПИСАТИ ВІДПОВІДІ на 16 запитань і здати для перевірки. За кожну правильну відповідь 1 бал.
Ведучий : Журі оцінює цей конкурс.
Ведучий: Зараз за 1 хвилину ви спробуєте розшифрувати тексти і пояснити способи кодування.
Розшифрувати закодований текст і пояснити спосіб кодування:
1. Коляманлядаля.
2. Акитамрофні.
Відповіді:
1. Команда (спосіб кодування: після кожного складу вставляється склад ля)
2. Інформатика (спосіб кодування: слово пишеться навпаки)
Ведучий : Приступимо до наступного конкурсу «Міміки і жестів».
При будь-якому обміні інформації повинні існувати приймач і джерело, інакше цей обмін не матиме ніякого сенсу.
Зараз 4 команди по черзі виступатимуть в ролі приймача і джерела інформації. А передавати інформацію вони будуть невербальним засобом, тобто за допомогою міміки і жестів.
Журі оцінює конкурс по 5-бальній системі. Завдання прошу одержати капітанів у мене. На підготовку дається 1 хвилина.
Завдання: Зобразити мімікою і жестами:
I команді:
1. Принтер
2. Комп'ютер завис
II команді:
1. Сканер.
2. Хлопчика, що грає в комп'ютерну гру
III команді:
1. Монітор
2. Людина перший раз в житті сідає за комп’ютер.
IV команді:
Конкурс «Збери клавіатуру»
Пропонується малюнок клавіатури, потрібно її зібрати, тобто підписати кнопки
Та команда, яка швидше і правильніше це зробить, перемагає.
За конкурс можна одержати 10 балів.
Ведучий :. Отже, ми підійшли до довгоочікуваного вирішального конкурсу- Конкурсу Презентацій.
У диску D, у текстовому документі «Конкурс» знаходяться фото за допомогою яких ви повинні скласти презентацію на тему: «Студентське життя». На це завдання дається 20 хв.
Ведучий: А тепер пройшло 20 хв і команди готові показати свої роботи.
Слово надається журі для підведення підсумків конкурсу.
Додатки
Команда___________________________
Команда_____________
Розшифрувати закодований текст і пояснити спосіб кодування:
1. Коляманлядаля.
2. Акитамрофні
Команда_____________
Розшифрувати закодований текст і пояснити спосіб кодування:
1. Коляманлядаля.
2. Акитамрофні
1. Принтер
2. Комп'ютер завис
1. Сканер.
2. Хлопчика, що грає в комп'ютерну гру
1