позакласний захід Інформатика наш друг

Про матеріал

Мета: розвивати допитливість, кмітливість, інтуїцію;зміцнювати пам'ять студентів;виховувати пізнавальні інтереси до предмету інформатика;

розвивати прагнення до подолання труднощів;

розвивати комунікативні якості студентів в процесі конкурсу.

Устаткування: картки із завданнями, ребуси, ПК, канцелярське приладдя, призи.

Форма проведення: конкурс з інформатики

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Харківський автомобільно-дорожній технікум

Лозівська філія

 

 

 

 

 

Методична розробка

відкритого виховного заходу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗГЛЯНУТО ТА УЗГОДЖЕНО :

на засіданні циклової комісії

природничо-наукової підготовки 

Протокол №__

від „__ _________   20__ р

________________С.В.Лисакова

 Підготувала В.О.Миронова

 

 

 

 

Мета: розвивати допитливість, кмітливість, інтуїцію;зміцнювати пам'ять студентів;виховувати пізнавальні інтереси до предмету інформатика;

розвивати прагнення до подолання труднощів;

розвивати комунікативні  якості студентів в процесі  конкурсу.

 

Устаткування: картки із завданнями,  ребуси, ПК, канцелярське приладдя, призи.

Форма проведення: конкурс з інформатики

\

 

 

ХІД конкурсу:

 

Ведучий  Вітаю всіх учасників команд!

 Ми починаємо наш Пізнавально – розважальний конкурс

«Інформатика наш друг».

Ведучий :  Сьогодні зустрічаються 4 команди:

команда ________________________________

команда ________________________________ 

команда ________________________________

команда ________________________________

 

          Ведучий  : Перший конкурс «Розминка».

Ви повинні НАПИСАТИ  ВІДПОВІДІ на 16 запитань і здати для перевірки. За кожну правильну відповідь 1 бал.

 

  1. Пристрій введення інформації.                                   /клавіатура, миша, сканер/
  2. Скільки байт в одному кілобайті.                                                           /1024/
  3. Пристрій введення  інформації безпосередньо з листа.              /сканер/
  4. Мінімальна одиниця вимірювання кількості інформації.                /біт/
  5. Невелика програма, яка може приписувати себе до інших програм    /вірус/
  6. Спеціальний індикатор, який  вказує позицію на екрані.                   /курсор/
  7. Фірма, що надає Інтернет послуги                                                    / провайдер/
  8. Комплекс програм, організуючих управління роботою комп'ютера і його взаємодію з користувачем                                               /Операційна система /
  9.   Який зв'язок між містом в Англії, рушницею і одним із елементів комп'ютера?                                                                                            /Всі вони пов'язані із словом "вінчестер"/.
  10. Учений, що запропонував принципи побудови ЕОМ            /Джон фон Нейман/
  11. Перекладіть англійською мовою слово «обчислювач»                      /комп'ютер/
  12. Нуль або одиниця в інформатиці                                                                    /біт/
  13. Простий(найперший) прилад для обчислень                                        /рахівниці/
  14. «Мозок» комп'ютера                                                                         /процесор/
  15. Усесвітня глобальна мережа                                                               /Інтернет/
  16. Як називається людина - фанат комп'ютерних ігор                                    /геймер/

 

Ведучий  :  Журі оцінює цей конкурс.

Ведучий: Зараз за 1 хвилину ви спробуєте розшифрувати тексти і пояснити способи кодування.

Розшифрувати закодований текст і пояснити спосіб кодування:

  1. Коляманлядаля.

  2. Акитамрофні.

  Відповіді:

  1. Команда  (спосіб кодування: після кожного складу вставляється склад ля)

  2. Інформатика (спосіб кодування: слово пишеться навпаки)

Ведучий   : Приступимо до наступного конкурсу «Міміки і жестів».

При будь-якому обміні інформації повинні існувати приймач і джерело, інакше цей обмін не матиме ніякого сенсу.

Зараз 4 команди по черзі виступатимуть в ролі приймача і джерела інформації. А передавати інформацію вони будуть невербальним засобом, тобто за допомогою міміки і жестів.

Журі оцінює конкурс по 5-бальній системі. Завдання прошу одержати капітанів у мене. На підготовку  дається 1 хвилина.

Завдання: Зобразити мімікою і жестами:

I команді:

   1. Принтер

    2. Комп'ютер завис

II команді:

             1. Сканер.

             2. Хлопчика, що грає в комп'ютерну гру

III команді:

   1. Монітор

   2. Людина перший раз в житті сідає за  комп’ютер.

IV команді:

  1. Колонки
  2. Заїдає CD-ROM.

 

Конкурс «Збери клавіатуру»

Пропонується малюнок  клавіатури, потрібно її зібрати, тобто підписати кнопки 

Та команда, яка швидше і правильніше це зробить, перемагає.

За конкурс можна одержати 10 балів.

 

Ведучий  :. Отже, ми підійшли до довгоочікуваного вирішального конкурсу- Конкурсу Презентацій.

У диску D, у текстовому документі «Конкурс» знаходяться фото за допомогою яких ви повинні скласти презентацію на тему: «Студентське життя». На це завдання дається 20 хв.

 

Ведучий: А тепер пройшло 20 хв і команди готові показати свої роботи.

Слово надається журі для підведення підсумків конкурсу.


Додатки

Команда___________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда_____________

Розшифрувати закодований текст і пояснити спосіб кодування:

  1. Коляманлядаля.

  2. Акитамрофні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда_____________

Розшифрувати закодований текст і пояснити спосіб кодування:

  1. Коляманлядаля.

  2. Акитамрофні

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1. Принтер

2. Комп'ютер завис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             1. Сканер.

             2. Хлопчика, що грає в комп'ютерну гру

 


 

  1. Монітор
  2. Людина перший раз в житті сідає за  комп’ютер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Колонки
  2. Заїдає CD-ROM.

 

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Rouz Vera
Пов’язані теми
Інформатика, Сценарії
Додано
20 березня 2018
Переглядів
864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку