Позакласний захід із зарубіжної літератури « Подорож на фабрику містера Віллі Вонки

Про матеріал
Розробка позакласного заходу за твором Роальда Дала "Чарлі шоколадна фабрика" містить активні покликання на інтерактивні вправи, схеми подорожі
Перегляд файлу

 

ЛІЦЕЙ «уСПІХ»

дОМАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

мИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

Розробка STEM- позакласного заходу із зарубіжної літератури

 

               « Подорож на фабрику містера Віллі Вонки

        (за твором Роальда  Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»)» 

                                

                                6-й  клас – НУШ

 

 

 

 

 

Учитель    Ткаченко А.Й.

 

 

 

 

2023 – 2024 навчальний рік

 

STEM- позакласний захід «СМ@К ШОКОЛАДУ»

Тема: Віртуальна подорож на фабрику містера Віллі Вонки (за твором Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»).

 Мета: вчити учнів працювати у групах, сприяти розвитку критичного мислення, розвивати навички аналізу, виразного читання; розширити знання  з біології,хімії,географії з даного питання , сприяти вихованню доброзичливого ставлення до людей.

 Обладнання:  тексти повісті, плани-схеми подорожі шоколадною фабрикою, ілюстрації, таблиця «Персонажі твору», презентації, фото-, відеоматеріали.

Тип уроку: урок-подорож.   Клас: 6

Предмети, де можна використати матеріали уроку: зарубіжна література, біологія, географія, хімія, основи здоров’я.

                                      Перебіг заходу

 І. Актуалізація знань.

- Чи любите ви мріяти?

 - А що таке мрія?

 - Чи може людина жити без мрій?

 - А що, на вашу думку, необхідно, щоб мрія здійснилася ?

-Чарлі Бакет, головний герой твору, теж має мрію. Яку?  Чи здійснилась вона?

Інтерактивна вправа « Перший мільйон»

https://learningapps.org/qrcode.php?id=pekq1uogj20  Перший мільйон

(https://learningapps.org/watch?v=pekq1uogj20)

 

Сьогодні на уроці ми разом із Чарлі будемо подорожувати чарівною фабрикою містера Вонки.

( Вікторина  https://wordwall.net/uk/resource/31763828 )

Завдання І групи учнів: до слова «шоколад» підібрати слова асоціативного ряду .

ІІ група Вправа  (Відгадай слово https://wordwall.net/uk/resource/23943623

ІІ Повторення і закріплення сюжету повісті та головних персонажів

Вправа «Рольова  гра».

 Учень в образі  містера Віллі Вонки виразно зачитує оголошення про запрошення на фабрику п'ятьох дітей.

Бесіда за запитаннями.   -Де мешкає сім'я Чарлі Бакета? - Чи велика його родина? - Чи можуть Бакети купити кращий будинок? Чому? - Що їсть сім'я?  - Які стосунки в родині? -  Як характеризує Бакетів те, що єдине ліжко в будинку віддали стареньким? - В які хвилини члени родини почуваються щасливими?

Інтерактивна вправа «Впізнай героя»  https://wordwall.net/uk/resource/1546348

Бесіда:

Як сім'я Чарлі сприйняла звістку про  золоті квитки?? Чи була в них надія і можливість знайти квиток? Хто з цих дітей головний герой повісті-казки?

- Про що мріє Чарлі? - Хто розповів хлопчикові про фабрику містера Віллі Вонка? - Що ви дізналися про цю фабрику? Що саме вас зацікавило? - Якої думки дідусь Джо про  містера Вонка? - Хто працює на фабриці останні 10 років? Чому саме вони?

 ІІІ. Презентація учнями схем подорожі на фабрику (групи учнів презентують свої плани - схеми подорожі на фабрику). 

Веб-квест    https://vseosvita.ua/webquest/start/s/23086/797529-fc6ac222

 

 Станція №1.  Презентація І групи «Юні літературознавці»

Завдання І групи : за допомогою мультімедійної дошки презентувати план подорожі на фабрику Віллі Вонки  за сюжетом повісті.

 Сюжетний план «Подорож на фабрику містера Віллі Вонки»:

1.Шоколадний цех

2.Цех винаходів

3.Горіховий цех

4. Телевізійно-шоколадний цех

 Станція №2 «Юні інформатори з питання «ШОКОЛАД в біології»

Проєкти на тему: • Гормон щастя у шоколаді. • Як гормони щастя впливають на емоції, поведінку хлопчиків та дівчаток? • Чи можемо ми керувати своїми емоціями, вони бувають як позитивні, так і негативні? • З яких рослин виготовляють шоколад?

Локація №3 «Юні інформатори з питання «ШОКОЛАД в географії»

Проєкти на тему • Що є сировиною для виготовлення шоколаду? • В яких країнах вирощують сировину для виготовлення шоколаду? • Назвіть країни, в яких виготовляють найсмачніший і найвідоміший шоколад.

Результат роботи: постер, буклет, колаж, презентація.(на вибір учнів).

 Локація№4 « Інформація вчителя хімії з питання «ШОКОЛАД в хімії»

Теми: «Який хімічний склад какао бобів », «Яким чином рідкий шоколад роблять твердим». «В чому різниця між чорним та білим шоколадом».» «Склад шоколаду».  «Шоколад – антидепресант». « Отруйний шоколад».

  Локація № 5 «Юні дослідники- дієтологи з питання «ШОКОЛАД і основи здоров’я)».

 Проєкт “Вся правда про шоколад”

Шоколад - користь чи шкода для організму? Який шоколад люблять і їдять найбільше? Чи корисний шоколад? Чи надає шоколад шкідливий вплив на людину? Який вид шоколаду (молочний, білий чи чорний) містить найменшу кількість цукру? Яку кількість шоколаду можна вживати щодня без шкоди для здоров’я?

 Методи дослідження: аналітичне читання, спостереження, інтерв'ю, анкетування.

Результат роботи: презентація, відео.

ІV. Підсумки заходу . Обмін враженнями.

- Чи сподобалася вам фабрика містера Вонки? - Що було незрозуміле?

Проведення акції «Назви якнайбільше якостей  головного героя ,що дозволили йому перемогти».

Результат: учні-переможці отримують «золоті квитки» .

 Побажання учасникам віртуальної подорожі:

Поцікавитись,користуючись інтернет-ресурсами, як святкують “День шоколаду” в різних країнах світу?» .

 

 

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку