Позакласний захід Математична гра "Турнір друзів"

Про матеріал

Мета і завдання:

розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;

  • розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у склад­них ситуаціях і нестандартно підходити до ви­рішення проблем;
  • виховувати самостійність, активність і культу­ру поведінки;
  • підвищувати інтерес до матема­тики;
  • виховувати почуття колективізму, взаємоповаги і взаємодопомоги, почуття відповідальності, згуртовувати учнівський колектив;
  • формувати навички змістовного проведення вільного часу.

Клас ділиться на дві команди. Гра проводиться між командами, капітанами та вболівальниками. Капітани із бейджиками на грудях. За пе­ремогу в кожному турі команда отримує відповід­ний титул: найкмітливіші, найерудованіші, найуважніші і т.д., записаний на зірочці. Лічильна комісія (члени журі) підбиває підсумки після кожного туру із занесенням результатів до таблиці оцінювання.

Таблиця оцінювання

І команда

ІІ команда

титул

бали

титул

бали

І тур

«Розминка»

ІІ тур

«Великий ерудит»

Ш тур

«Конкурс художників»

IV тур

«Змагання капітанів»

V тур

«Риторика»

Розгадування ребусів

VI тур

Гра «1, 2, не зіб'юся...»

ХІД ГРИ

1-й учень.

Математика – наука!

Неабияка це штука.

Треба добре попотіти,

Щоб «12» заробити.

2-й учень.

Вивчи, друже, теореми,

Щоб не трапилось проблеми,

Не дістати щоб біди,

Формули всі знай завжди.

3-й учень.

Вивчи всі ознаки, друже,

Бо вони потрібні дуже.

Не зазнаєш ти невдачі,

І розв'яжеш всі задачі.

Ведучий. Добрий день, дорогі учасники та глядачі!

Сьогодні в цьому святковому залі відбудеться турнір між двома командами – «Множниками» і «Дільниками». Шановні учасники, я думаю, що цей захід допоможе вам розвивати творчі здібності, уміння лаконічно висловлювати свої думки, уміння знаходити вихід у складних ситуаціях і нестандартно підходити до вирішення проблем. Ви будете працювати в командах, тому повинні пам'ятати про взаємодопомогу та взаємоповагу. Я сподіваюсь, що вам буде цікаво брати участь у турнірі і ті з вас, кому раніше не подобалась математика, підвищать свій інтерес до цього предмета.

Тож починаймо!

Команда «Множники», ваш девіз:

-- Примножувати добро.

Привітання команди «Множники».

«Множники»

Ми школярики-соколи,

Всі ми ходимо до школи.

Всі вчимося, не нудьгуємо,

Час даремно не марнуємо.

Вміємо ми віднімати,

Множити і додавати.

Математику вивчаємо,

Радо всім допомагаємо!

Ведучий. Команда «Дільники», ваш девіз:

-- Ділитися добром.

Привітання команди «Дільники».

«Дільники»

А ми також не ліниві,

Працювати вміємо.

Хочемо багато знати,

Про науку мріємо.

Треба в школі гарно вчитись,

Мрії щоб усі здійснилися.

Ведучий. Оголошується І тур Розминка, що має назву «Незвичайна математика»

І тур. Розминка.

В цьому турі кожній команді по черзі задаються питання, на які вони повинні відповісти. Якщо команда не знає відповіді, або відповіла неправильно, то право відповіді отримує друга команда. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом. Команда-переможець отримує титул «Найкмітливіші».

Питання:

1.Який ключ не відкриє замок? (Скрипічний, журавлиний)

2.Яку траву і в темряві впізнаєш? (Кропиву)

3.Із якого посуду не їдять? (Із пустого)

4.Півень, стоячи на одній нозі важить 5 кг. Скільки він буде важити, стоячи на двох ногах? (5 кг)

5.На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)

6.У батьків 6 синів. Кожен має сестру. Скільки всього дітей у сім'ї (7)

7.Каталися 2 синів на триколісних велосипедах, а батько на двоколісному. Скільки всього було колес? (8)

8.З-під тину видно 6 пар кінських ніг. Скільки цих тварин у дворі? (3)

9.Троє коней пробігли шлях 30 км. Скільки пробіг кожний кінь? (30 км)

10.Яке число наказує, що роби? (Три)

11.Скільки одиниць у дюжині? (12) або (одна, якщо дивитися на запис 12)

12.Коли доба коротша: взимку чи влітку? (Однакова, що влітку, що взимку)

13.Дід, бабка, онучка, собачка Жучка, кішка, мишка тягли-тягли і витягли ріпку. Скільки очей побачило ріпку? (12)

14.Іванко додав два числа, а Оленка перемножила ці числа. Отримали один і той же результат. Що це за числа? (2 і 2)

15.До однозначного числа дописали таку ж цифру. У скільки разів збільшилось число? ( в 11 разів)

16.Щоб дійти до роботи Івану Петровичу потрібно 1,5 години. З роботи, поспішаючи додому, він повертається по тій самій дорозі за 90 хвилин. Чим ви поясните таку різницю?

(Нема ніякої різниці: 1,5 години = 90 хв)

17.Скільки років дванадцятирічній дівчинці було 4 роки назад? (8)

18.Найменше тризначне число? (100)

(Правильна відповідь на 1 питання оцінюється в 1 бал, неправильна відповідь – нуль балів)

Члени журі підводять підсумки в балах і команді, яка виграла в цьому турі, оголошується титул «найкмітливіші». На дошці у заздалегідь приготовану таблицю оцінювання заносяться результати І туру.

II тур. «Великий ерудит»

А зараз переходимо до ІІ туру, який має назву «Великий ерудит». А чи знає хтось із вас, що означає слово «ерудит»? Це всебічно розвинена людина, що володіє глибокими знаннями.

Я запрошую по 5 представників від кожної команди. Ваше завдання розв'язати дві логічні задачі. За кожну правильно розв'язану задачу ваша команда отримує 5 балів.

А поки кілька гравців розв'язують ці задачі, решта кожної команди відповідає на питання. Задається питання, відповідає та команда, в якій гравець першим підняв руку. Якщо ж після підняття руки гравець не може відразу відповісти, то із загальної кількості набраних цією командою балів знімається 1 бал. Тій команді, що набере найбільше балів, присвоюється титул «Найерудованіші»

Задача 1. З детективної справи: «Того дня о 10-й годині вечора йшов дощ, а через 48 годин була сонячна погода» Чи правдива ця інформація? (Ні, бо через 48 годин знову буде 10-та година вечора).

Задача 2. Тетяна та Марічка – дуже правдиві дівчатка. Вони говорили неправду тільки у день свого народження. 6 квітня їх запитали про дату народження, на що Тетяна відповіла: «Вчора», а Марічка: «Завтра».

7 квітня запитання повторили, але відповідь була такою самою. Коли насправді у них день народження?

(У Тетяни 6 квітня, а у Марічки – 7 квітня)

За правильно розв'язану 1 задачу – 5 балів, за 2 задачі – 10 балів.

1. Від сувою тканини довжиною 26 м щодня відрізають по 2 м. Якого дня відріжуть останній шматок? (Дванадцятого)

2. Найбільше двозначне число? (99)

3. Як швидше знайти добуток чисел 25, 15, 6, 4? ( (25 • 4) • (15 • 6) = 9000 )

4. Назвати три числа, добуток і сума яких од­накова. (1, 2, 3)

5. На фізкультурі учні стоять у шерензі довжи­ною 25 м на відстані 1 м один від одного. Скільки учнів у класі? (26)

6. Назвати 5 днів підряд, не називаючи ні чис­ла, ні дня тижня. (Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра)

7. Скільки вух у трьох корів? (6)

8. Зайці пилять дерев'яну колоду. Вони зробили 10 розпилів. Скільки утворилося полін? (11)

Членами журі підводяться підсумки туру і команді, яка виграла присвоюється титул «найерудованіші». Результати заносяться у таблицю оцінювання на дошці.

ІІІ тур. Конкурс Художники”.

Цей конкурс проводиться під час змагання капітанів. Команді необхідно намалювати картину, використовуючи лише математичні фігури, символи, знаки, цифри і т.д.

Максимальна кількість балів за цей конкурс 10 балів. Титул «найталановитіші» отримує команда, яка набрала більшу кількість балів. Результати заносяться у таблицю оцінювання на дошці.

ІV тур. Змагання капітанів.

Ведучий. Напередодні проведення змагання капітан кожної команди отримав завдання скласти кросворд для свого суперника. Подивимося, хто ж зможе впоратися із завданням.

Максимальна оцінка за вірно розгаданий кросворд – 5 балів. Капітан-переможець отримує титул «найрозумніший капітан» на зірочці, яку прикріплюють на груди.

А тепер брейн-ринг для капітанів. Потрібно відповісти на 5 запитань якнайшвидше. Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.

Запитання капітану І команди.

1. Скільки в кілометрі метрів? (1 км = 1000 м)

2. Як називають числа при відніманні? (зменшуване, від'ємник, різниця)

3. У яких одиницях вимірюється температу­ра повітря? (в градусах)

4. Як називають результат ділення? (частка)

5. Скільки в годині секунд? (1 год = 3600 с)

Запитання капітану ІІ команди.

1.Як називають числа при діленні? (ділене, дільник, частка)

2. Скільки в добі годин? (1 доба = 24 год)

3. У яких одиницях вимірюють кути? (в градусах)

4. Як називають результат віднімання? (різниця)

5. Скільки в метрі міліметрів? (1 м = 1000 мм)

За кожну правильну відповідь капітани знову отримують по 2 бали. Капітан-переможець отримує титул «найспритніший капітан» на зірочці, яку прикріплюють на груди.

V тур. «Риторика».

До ворони на урок прилетіло 7 сорок.
А із них лиш 3 сороки усі вивчили уроки.
Скільки ледарів сорок прилетело на урок ? (4)

Починаємо V тур - «Риторика». Що ж означає це слово?

Рито́рика — це наука пpо кpасномовство, способи переконання та впливу на аудиторію з урахуванням її особливостей.

Щоб донести свою думку до слу­хача, потрібно ясно, чітко та виразно вимовля­ти слова. Тому стародавні математики тренува­лися у риториці. Ваше завдання – чітко, ясно і швидко сказати скоромовку 3 рази, за що ви можете отримати до 3 балів. (Від кожної команди вибирають по 2 учасники). Якщо ж учасник збився, то він сідає на місце.

Скоромовка: «Хитру сороку спіймати моро­ка, а на сорок сорок — сорок морок». Команда-переможець отримує титул «найкращі ритористи».

Поки двоє учасників готуються до конкурсу, всі інші розгадують математичні ребуси. За правильну відповідь – 2 бали.

VІ тур. Командна гра «1, 2, не зіб'юся...».

А тепер настав час для командної гри «1, 2, не зіб'юся...».

У конкурсі беруть участь усі члени команди. Всі гравці стоять. Команди грають по черзі і називають по поряд­ку всі натуральні числа від одиниці і далі, але числа, що діляться на три, і числа, які містять цифру «3», заміняють словосполученням «не зіб'юся». Якщо ж хтось із гравців збився, то він вибуває із гри і сідає. При цьому відлік починається заново. Виграє та команда, в якій залишилися учасники.

Оцінювання конкурсу: кількість гравців, які залишилися, множать на 5 балів.

Команда-переможець отримує титул «найуважніші».

Підсумки гри

Це був останній тур нашого змагання. Настав час підбити підсумки. Слово має журі. (Журі по­відомляє результати.)

Нагородження переможців.

Ви всі добре попрацювали, показали справжній командний дух, допомагали один одному в складних ситуаціях. І я впевнена в тому, що сьогоднішній турнір підвищив ваш інтерес до вивчення математики. Чи не так?

Щиро вітаємо переможців. Дякуємо всім, хто брав участь у грі, а також журі.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Розробка позакласного заходу

 з математики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математична гра

«Турнір друзів»

5 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель математики Великолептиської ЗОШ І-ІІІ

 ступенів №2

Дзежик Олександра Михайлівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета і завдання:

  • розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;
  • розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у склад­них ситуаціях і нестандартно підходити до ви­рішення проблем;
  • виховувати самостійність, активність і культу­ру поведінки;
  • підвищувати інтерес до матема­тики;
  • виховувати почуття колективізму, взаємоповаги і взаємодопомоги, почуття відповідальності, згуртовувати учнівський колектив;
  • формувати навички змістовного проведення вільного часу.

Клас ділиться на дві команди. Гра проводиться між командами, капітанами та вболівальниками. Капітани із бейджиками на грудях. За пе­ремогу в кожному турі команда отримує відповід­ний титул: найкмітливіші, найерудованіші, найуважніші і т.д., записаний  на  зірочці. Лічильна комісія (члени журі) підбиває підсумки після кожного туру із занесенням результатів до таблиці оцінювання.

Таблиця оцінювання

 

 

І команда

ІІ команда

 

титул

бали

титул

бали

І тур

«Розминка»

 

 

 

 

ІІ тур

«Великий ерудит»

 

 

 

 

Ш тур

«Конкурс художників»

 

 

 

 

IV тур

«Змагання капітанів»

 

 

 

 

V тур

«Риторика»

 

 

 

 

Розгадування ребусів

 

 

 

 

VI тур

Гра «1, 2, не зіб'юся...»

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД ГРИ

1-й учень.

Математика – наука!

Неабияка це штука.

Треба добре попотіти,

Щоб «12» заробити.

2-й учень.

Вивчи, друже, теореми,

Щоб не трапилось проблеми,

Не дістати щоб біди,

Формули всі знай завжди.

3-й учень.

Вивчи всі ознаки, друже,

Бо вони потрібні дуже.

Не зазнаєш ти невдачі,

І розв’яжеш всі задачі.

Ведучий. Добрий  день,  дорогі  учасники  та  глядачі!

 Сьогодні в цьому святковому залі відбудеться турнір між двома командами – «Множниками» і «Дільниками». Шановні учасники, я думаю, що цей захід допоможе вам розвивати творчі здібності, уміння лаконічно висловлювати свої думки, уміння знаходити вихід у складних ситуаціях і нестандартно підходити до вирішення проблем. Ви будете працювати в командах, тому повинні пам’ятати про взаємодопомогу та взаємоповагу. Я сподіваюсь, що вам буде цікаво брати участь у турнірі і ті з вас, кому раніше не подобалась математика, підвищать свій інтерес до цього предмета.

Тож починаймо!

Команда «Множники», ваш девіз:

-- Примножувати добро.

Привітання команди «Множники».

«Множники»

Ми школярики-соколи,

Всі ми ходимо до школи.

Всі вчимося, не нудьгуємо,

Час даремно не марнуємо.

Вміємо ми віднімати,

Множити і додавати.

Математику вивчаємо,

Радо всім допомагаємо!

 

Ведучий. Команда «Дільники», ваш девіз:

-- Ділитися добром.

Привітання команди «Дільники».

«Дільники»

А ми також не ліниві,

Працювати вміємо.

Хочемо багато знати,

Про науку мріємо.

Треба в школі гарно вчитись,

Мрії щоб усі здійснилися.

Ведучий. Оголошується І тур Розминка, що має назву «Незвичайна математика»

І тур. Розминка.

В цьому турі кожній команді по черзі задаються питання, на які вони повинні відповісти. Якщо команда не  знає відповіді, або відповіла неправильно, то право відповіді отримує друга команда. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом. Команда-переможець отримує титул «Найкмітливіші».

Питання:

  1. Який ключ не відкриє замок? (Скрипічний, журавлиний)
  2. Яку траву і в темряві впізнаєш? (Кропиву)
  3. Із якого посуду не їдять? (Із пустого)
  4. Півень, стоячи на одній нозі важить 5 кг. Скільки він буде важити, стоячи на двох ногах? (5 кг)
  5. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)
  6. У батьків 6 синів. Кожен має сестру. Скільки всього дітей у сім’ї (7)
  7. Каталися 2 синів на триколісних велосипедах, а батько на двоколісному. Скільки всього було колес? (8)
  8. З-під тину видно 6 пар кінських ніг. Скільки цих тварин у дворі? (3)
  9. Троє коней пробігли шлях 30 км. Скільки пробіг кожний кінь? (30 км)
  10. Яке число наказує, що роби? (Три)
  11. Скільки одиниць у дюжині? (12) або (одна, якщо дивитися на запис 12)
  12. Коли доба коротша: взимку чи влітку? (Однакова, що влітку, що взимку)
  13. Дід, бабка, онучка, собачка Жучка, кішка, мишка тягли-тягли і витягли ріпку. Скільки очей побачило ріпку? (12)
  14. Іванко додав два числа, а Оленка перемножила ці числа. Отримали один і той же результат. Що це за числа? (2 і 2)
  15. До однозначного числа дописали таку ж цифру. У скільки разів збільшилось число? ( в 11 разів)
  16. Щоб дійти до роботи Івану Петровичу потрібно 1,5 години. З роботи, поспішаючи додому, він повертається по тій самій дорозі за 90 хвилин. Чим ви поясните таку різницю?

(Нема ніякої різниці: 1,5 години = 90 хв)

  1. Скільки років дванадцятирічній дівчинці було 4 роки назад? (8)
  2. Найменше тризначне число? (100)

 (Правильна відповідь на 1 питання оцінюється в 1 бал, неправильна відповідь – нуль балів)

Члени журі підводять підсумки в балах і команді, яка виграла в цьому турі, оголошується титул «найкмітливіші». На дошці у заздалегідь приготовану таблицю оцінювання заносяться результати І туру.

II тур. «Великий ерудит»

А зараз переходимо до ІІ туру, який має назву «Великий ерудит». А чи знає хтось із вас, що означає слово «ерудит»? Це всебічно розвинена людина, що володіє глибокими знаннями.

Я запрошую по 5 представників від кожної команди. Ваше завдання розв’язати дві логічні задачі. За кожну правильно розв’язану задачу ваша команда отримує 5 балів.

А поки кілька гравців розв’язують ці задачі, решта кожної команди відповідає на питання. Задається питання, відповідає та команда, в якій гравець першим підняв руку. Якщо ж  після підняття руки гравець не може відразу відповісти, то із загальної кількості набраних цією командою балів знімається 1 бал. Тій команді, що набере найбільше балів, присвоюється титул «Найерудованіші»

 

Задача 1.  З детективної справи: «Того дня о 10-й годині вечора йшов дощ, а через 48 годин була сонячна погода» Чи правдива ця інформація? (Ні, бо через 48 годин знову буде 10-та година вечора).

Задача 2. Тетяна та Марічка – дуже правдиві дівчатка. Вони говорили неправду тільки у день свого народження. 6 квітня їх запитали про дату народження, на що Тетяна відповіла: «Вчора», а Марічка: «Завтра».

7 квітня запитання повторили, але відповідь була такою самою. Коли насправді у них день народження?

(У Тетяни 6 квітня, а у Марічки – 7 квітня)

За правильно розв’язану 1 задачу – 5 балів, за 2 задачі – 10 балів.

 

1. Від сувою тканини довжиною 26 м щодня відрізають по 2 м. Якого дня відріжуть останній шматок? (Дванадцятого)

2. Найбільше двозначне число? (99)

3. Як швидше знайти добуток чисел 25, 15, 6, 4?   (  (25 • 4) • (15 • 6) = 9000 )

4. Назвати три числа, добуток і сума яких од­накова. (1, 2, 3)

5. На фізкультурі учні стоять у шерензі довжи­ною 25 м на відстані 1 м один від одного. Скільки учнів у класі? (26)

6. Назвати 5 днів підряд, не називаючи ні чис­ла, ні дня тижня. (Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра)

7.  Скільки вух у трьох корів? (6)

8. Зайці пилять дерев’яну колоду. Вони зробили 10 розпилів. Скільки утворилося полін? (11)

 

Членами журі підводяться підсумки  туру і команді, яка виграла присвоюється титул «найерудованіші». Результати заносяться у таблицю оцінювання на дошці.

ІІІ тур. Конкурс Художники”.

Цей конкурс проводиться під час змагання капітанів. Команді необхідно намалювати картину, використовуючи лише математичні фігури, символи, знаки, цифри і т.д.

Максимальна кількість балів за цей конкурс 10 балів. Титул «найталановитіші» отримує команда, яка набрала більшу кількість балів. Результати заносяться у таблицю оцінювання на дошці.

 

ІV тур. Змагання капітанів.

Ведучий. Напередодні проведення змагання капітан кожної команди отримав завдання скласти кросворд для свого суперника. Подивимося, хто ж зможе впоратися із завданням.

Максимальна оцінка за вірно розгаданий кросворд – 5 балів. Капітан-переможець отримує титул «найрозумніший капітан» на зірочці, яку прикріплюють на груди.

А тепер брейн-ринг для капітанів. Потрібно відповісти на 5 запитань якнайшвидше. Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.

Запитання капітану І команди.

1. Скільки в кілометрі метрів? (1 км = 1000 м)

  1.  Як називають числа при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця)
  2.  У яких одиницях вимірюється температу­ра повітря? (в градусах)
  3.  Як називають результат ділення? (частка)
  4.  Скільки в годині секунд? (1 год = 3600 с)

 

Запитання капітану ІІ команди.

  1. Як називають числа при діленні? (ділене, дільник, частка)
  2.  Скільки в добі годин? (1 доба = 24 год)
  3.  У яких одиницях вимірюють кути? (в градусах)
  4.  Як називають результат віднімання? (різниця)
  5.  Скільки в метрі міліметрів? (1 м = 1000 мм)

За кожну правильну відповідь капітани знову отримують по 2 бали. Капітан-переможець отримує титул «найспритніший капітан» на зірочці, яку прикріплюють на груди.

 

V тур.  «Риторика».

До ворони на урок прилетіло 7 сорок.
А із них лиш 3 сороки усі вивчили уроки.
Скільки ледарів сорок прилетело на урок ? (4)

 

Починаємо V тур - «Риторика». Що ж означає це слово?

Рито́рика — це наука  пpо кpасномовство, способи переконання та впливу на аудиторію з урахуванням її особливостей.

Щоб донести свою думку до слу­хача, потрібно ясно, чітко та виразно вимовля­ти слова. Тому стародавні математики тренува­лися у риториці. Ваше завдання – чітко, ясно і швидко сказати скоромовку 3 рази, за що ви можете отримати до 3 балів. (Від кожної команди вибирають по 2  учасники). Якщо ж учасник збився, то він сідає на місце.

Скоромовка: «Хитру сороку спіймати моро­ка, а на сорок сорок — сорок морок». Команда-переможець отримує титул «найкращі ритористи».

Поки двоє учасників готуються до конкурсу, всі інші розгадують математичні  ребуси. За правильну відповідь – 2 бали.

VІ тур.  Командна гра «1, 2, не зіб'юся...».

А тепер настав час для командної гри «1, 2, не зіб'юся...».

У конкурсі беруть участь усі члени команди. Всі гравці стоять. Команди грають по черзі і називають по поряд­ку всі натуральні числа від одиниці і далі, але числа, що діляться на три, і числа, які містять цифру «3», заміняють словосполученням «не зіб'юся». Якщо ж хтось із гравців збився, то він вибуває із гри і сідає. При цьому відлік починається заново. Виграє та команда, в якій залишилися учасники.

Оцінювання конкурсу: кількість гравців, які залишилися, множать на 5 балів.

Команда-переможець отримує титул «найуважніші».

 

Підсумки гри

Це був останній тур нашого змагання. Настав час підбити підсумки. Слово має журі. (Журі по­відомляє результати.)

Нагородження переможців.

Ви всі добре попрацювали, показали справжній командний дух, допомагали один одному в складних ситуаціях. І я впевнена в тому,  що сьогоднішній турнір підвищив ваш інтерес до вивчення математики. Чи не так?

Щиро вітаємо переможців. Дякуємо всім, хто брав участь у грі, а також  журі.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 листопада 2018
Переглядів
996
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку