Позакласний захід "Ми обираємо життя!"

Про матеріал
Назва заходу: «Ми обираємо життя!» Форма проведення: Гра «Знавців правил дорожнього руху» Мета: Освітня - узагальнення, систематизація та повторення знань з теми «Правила дорожнього руху» - наочне засвоєння дорожніх знаків та дорожньої розмітки - засвоєння загальної пам’ятки з безпеки дорожнього руху - ознайомлення зі стасистикою по ДТП в Україні та світі Ціннісно-орієнтаційна - виховання бережливого ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих - виховання почуття обов’язку перед суспільством та перед самим собою - виховання культури спілкування Стимулюючо-дійова - розвиток логічного мислення, пам’яті, творчих умінь та навичок - підвищення активності учнів, руйнування індивідуальних бар’єрів у спілкуванні - сприяння підвищенню інтересів до колективних заходів та зміцнення класного колективу - стимулювання пізнавальної діяльності учнів Вік дітей: 10-12 років Учасники: учні 5-их класів Тривалість проведення заходу: 45 хвилин Обладнання: 1. Завдання для вікторини 2. Два екземпляри кросворду. 4. Матеріал по типам дорожніх знаків. 5. Вісім зображень з дорожніми знаками різного типу. 6. Правила дорожнього руху. 7. Картки для конкурсів. 8. Плакат з правил дорожнього руху. 9. Ноутбук та проектор. 10. Таймер. План 1. Поділ на дві команди. Вибір назви, капітана та девізу. 2. Вступ 1) Вступне слово ведучих ( важливість знання і дотримання правил дорожнього руху, ознайомлення з темою та метою заходу, побажання щодо заходу) 3. Статистика по дорожньо-транспортним пригодам. Звернення до учнів. 4. Представлення журі 5. Представлення команд ( назва та капітан) 6. Проведення вікторини 1) Конкурс №1 «Мозковий штурм» 2) Конкурс №2 «Виправ помилки» 3) Конкурс №3 «Крокодил» 4) Конкурс №4 «Завдання всліпу» 5) Конкурс №5 «Конкурс капітанів. Гра ,,Хто такий? Що таке» 6) Конкурс №6 « Ерудит» 7. Оголошення результатів змагання. 8. Заключне слово ведучих ( подяка та побажання) Хід проведення Ведучий №1. Добрий день! Сьогодні ми поговоримо про правила дорожнього руху. Відомо всім, що найдорожчий скарб людини- це її власне життя і здоров'я. Необережність на вулиці часто призводить до втрати не тільки здоров'я, а й навіть життя. Тому треба всім дотримуватись певних правил руху. Ведучий №2 Мчать по наших дорогах різні машини. З кожним роком їх стає все більше. І всі вони кудись поспішають. Для того щоб на дорогах було безпечно, всі машини підкорюються суворим правилам дорожнього руху. Знати і виконувати правила поведінки на вулиці повинні всі перехожі: дорослі і діти Отож, тема сьогоднішнього заходу, як ви вже здогадались, «Правила дорожнього руху». Вірші 1-й Ми живемо в суспільсті людському Так багато є правил у ньому. Знати правила ці треба, друже, Та й виконувати добре їх дуже. 2-й Правило- це вимога єдина Ну, а ти у суспільстві – людина! А тепер тобі стало все ясно Всі вимоги виконувать вчасно. 3-й Хай засвоїть твоя голова В нашій мові чарівні слова І знання запасай на майбутнє Для людини це сила могутня. 4-й І здоровим щоб буть силі й духу, Треба знати ще й правила руху. Хоч питання це дуже складне, Але знай, що життя в нас одне. Слова про життя Життя-це шанс. Скористайся ним. Життя –це краса. Милуйся нею. Життя-це мрія. Здійсни її. Життя –це виклик. Прийми його. Життя –це обов'язок. Виконай його. Життя –це гра. Стань гравцем. Життя –це цінність. Цінуй його. Життя- це любов. Насолоджуйся нею. Життя –це тайна. Пізнай її. Життя- це боротьба . Розпочни її. Життя –це удача. Шукай цюмить Життя таке чудове. Не марнуй його. Ведучий №1 Мета нашого заходу перевірити наскільки ви знаєте правила дорожнього руху. Для цього ми проведемо гру під назвою «Ми обираємо життя!» Ведучий №2 Будуть змагатися дві команди «Водії» це учні 5-А класу та «Пішоходи» учні 5-Б класу. Ведучий №1 Перш за все ми представимо наше вельмишановне журі: 1. 2. 3. 4. Ведучий №2 Але перед початком гри прослухаємо доволі сумну статистику по дорожньо-транспортним пригодам в України та взагалі усьому світі. Конкурс (Представлення команд. Назва, капітан, девіз). «Водії» та «Пішоходи» Ведучий №2 Отож, коли всі готові, розпочнемо. Конкурс №1 «Мозковий штурм» Кожній команді по черзі пропонується 10 запитань, які передбачають коротку відповідь. Члени команди повинні відповідати досить швидко, оскільки часу на роздуми немає. Відповідає той, хто знає відповідь. Оцінка конкурсу: за кожну вірну відповідь 1 бал. Максимальна кількість балів 10. Ведучий №1 І команда. 1. Частина дороги, призначена для руху пішоходів через проїжджу частину… (пішохідний перехід). 2. Особа, яка керує транспортним засобом…(водій). 3. Написи та лінії на проїжджій частині…(дорожня розмітка). 4. Пристрій для регулювання руху в певних напрямках… (світлофор). 5. Дорожня розмітка може бути двох видів, а саме: горизонтальна та…(вертикальна). 6. Для введення обмежень в русі застосовують …(заборонні дорожні знаки). 7. Пішохідний світлофор, на відміну від звичайного, має тільки …(два сигнали червоний та зелений). 8. Загальною ознакою попереджувальних дорожніх знаків є …(трикутник з червоною облямівкою та білим фоном). 9. Працівник ДАІ, який регулює дорожній рух…(регулювальник). 10. Транспорт, який стоїть обходити тільки…(позаду). Ведучий №2 ІІ команда. 1. Нормативний документ, який встановлює порядок дорожнього руху на всій території України…(правила дорожнього руху). 2. Учасниками дорожнього руху є: водій, пішохід та…(пасажир). 3. Чорні та білі лінії та смуги, нанесені на стовпи та огорожі …(вертикальна дорожня розмітка). 4. Світлофор з символами людини…(пішохідний світлофор). 5. Інформують про розміщення об’єктів сервісу…(знаки сервісу). 6. Звичайний світлофор має три сигнали, а саме: червоний…(жовтий та зелений). 7. Дорожня розмітка може бути двох видів, а саме вертикальна та …(горизонтальна). 8. Загальною ознакою заборонних знаків є…(коло з червоною облямівкою та білим фоном). 9. За розташуванням розрізняють два види світлофорів, а саме: горизонтальні та …(вертикальні). 10. Особа, яка перебуває у транспорті, проте, не керує ним…(пасажир). Ведучий №1 Конкурс №2 «Виправ помилки» Кожній команді по черзі пропонують речення з помилками. Помилки треба знайти та виправити. Якщо команда не відповідає, то шанс відповісти отримує друга команда. Помилку виправили – 1,0 балів. Текст 1. Учасниками дорожнього руху є: автомобіль, пасажир та водій. (Пішохід ) 2. Пішохід – людина, яка використовує транспортний засіб і знаходиться у ньому, але не причетна до керування ним. (Пасажир) 3. Горизонтальна розмітка наноситься на стовпи та огорожі, а вертикальна – на дорогу та бордюри. (Навпаки). 4. Заборонні знаки мають загальну ознаку – трикутник з червоною смугою та білим чи жовтим фоном всередині. (Круг) 5. Пішохідні світлофори мають три сигнали з силуетом людини, а саме: червоний, жовтий та зелений. (Два сигнали, жовтий відсутній) 6. Інформаційно – вказівні знаки мають загальну ознаку – круг з червоною смугою та білим фоном всередині. (Заборонні) . 7. Щоб перевозити людей у кузові автокрана необхідне посвідчення водія категорії «С». (Не можна перевозити людей у кузові автокрана) 8. Транспортний засіб, що стоїть необхідно обійти спереду, переконавшись, що водій не починає рух. (Транспортний засіб необхідно обходити позаду). 9. Заборонні знаки інформують учасників дорожнього руху про розташування об’єктів обслуговування. (Знаки сервісу). 10. Розрізняють три види дорожньої розмітки: горизонтальна, вертикальна, пішохідна. (Два види дорожньої розмітки, пішохідна – це вид горизонтальної розмітки). Ведучий №2 Конкурс №3 «Крокодил» Всім знайома гра. Капітанам ( як варіант – просто представнику від команди) дають список понять та термінів по темі. Завдання – без жодного слова, за допомогою рухів, міміки і жестів показати своїй команді дані слова. Дається 1 хвилина. Кожна правильна відповідь – 1 бал. Команда 1 - Водій - Зебра - Світлофор - Пішоход - Регулювальник Команда 2 - Підземний перехід - Свисток - Дорожній знак - ДТП ( аварія) - Пасажир Ведучий №1 Конкурс №4 «Завдання всліпу» За 3 хвилини команда повинна вказати тип та назву знаку , зображеного на малюнку (додаток №2). По 5 знаків на команду. Оцінювання: 2 бали за вірно визначений тип знаку та назву. Якщо щось одне ( назва чи тип) –1 бал. Ведучий №2 Конкурс № 5 Конкурс капітанів. Гра «Хто такий? Що таке?» Оцінювання: 1 бал за вірне пояснення. Максимальна кількість балів – кількість вірних пояснень за одну хвилину. По 8 понять: 1 капітану 1. Пішохід. (Учасник дорожнього руху поза транспортним засобом). 2. Водій. (Учасник дорожнього руху, який керує транспортним засобом). 3. Дорожня розмітка. (Зображення на дорозі, бордюрі чи дорожніх спорудах). 4. Пасажир. (Учасник дорожнього руху, який знаходиться у транспортному засобі, але не причетний до керування ним). 5. Дорожній знак. (Інформація для учасників дорожнього руху). 6. «Зебра» на дорозі. (Горизонтальна дорожня розмітка). 7. Заборонний знак. (Запроваджує чи скасовує обмеження в русі). 8. Світлофор. (Пристрій для регулювання дорожнього руху). 2 капітану 9. Таблички до дорожніх знаків. (Уточнюють чи обмежують дію знаку). 10. Правила дорожнього руху. (Нормативний документ, що встановлює порядок дорожнього руху на певній території). 11. Пішохідний світлофор. (Пристрій, що регулює рух пішоходів). 12. Регулювальник. (Працівник ДАІ, що регулює рух на дорозі, з посвідченням та відповідною екіпіровкою). 13. Учасники дорожнього руху. (Водій, пасажир, пішохід). 14. Сигнали світлофора. (Зелений, жовтий, червоний). 15. Попереджувальний дорожній знак. (Попередження про небезпечну ділянку дороги). 16. Дорожньо-транспортна пригода. (подія, що сталася під час руху транспортного засобу, внаслідок якої загинули або поранені люди чи завдані матеріальні збитки. Ведучий №1 Ведучий №2 Конкурс №6 Гра «Ерудит» Команди одержують завдання – кросворди (додаток №3). Вони однакові для кожної команди. На розгадування дається 3 хвилини. Команда, яка перша виконає завдання, отримує 1 бонусний бал. Оцінювання: 1 бал за вірно відгадане слово. Ведучий №1 (Підведення підсумків) Допоки журі перевіряє кросворди та рахує загальну кількість балів, прослухаємо невелику, але дуже важливу пам’ятку з правил дорожнього руху. (Пам’ятку зачитують 5 учнів. По черзі.) 1. Ходити по тротуарах і пішохідних доріжках, дотримуючись правої сторони. 2. Узбіччям ходити тільки тоді, коли немає іншого безпечнішого шляху. При цьому йти тільки назустріч руху транспорту і в світлу пору доби. 3. Перед тим, як починати перехід через дорогу, вулицю треба зупинитись і приготуватися до переходу, поглянути на обидві сторонни ( спочатку на ліву, потім на праву) і лише тоді починати рух. 4. Перетинати проїжджу частину по назначених пішохідних переходах. Суворо виконувати сигнали світлофора і регулювальника. 5. При відсутності в зоні видимості переходу чи перехрестя переходити дорогу, вулицю, залізничний переїзд треба під прямим кутом до краю проїжджої частини на ділянці, яка вона добре проглядається. 6. Іти, а не бігти через дорогу. 7. Допомагати в переході вулиці тому, хто цього потребує (незрячим, людям похилого віку, малюкам). 8. Стримувати тих дітей, які своєю недисциплінованою поведінкою створюють аварійні ситуації на дорогах. 9. Бути вихованим, культурним. Виконувати усі обов’язки пасажира. 10. Дотримуйся правил їзди на велосипеді. 11. У разі дорожньо-транспортної пригоди надавати можливу допомогу потерпілим і перебувати на місці до прибуття працівників міліції. Ведучий №2 А зарас наше журі бідіб'є підсумки конкурсів. Всіх вас цікавить кінцевий результат. Нам дуже хотілось б сказати, що перемогла дружба, бо ви всі були на висоті. Але існує наука цифр – математика. Саме знання цієї науки допомогли нашому журі визначити переможця. Тож надамо їм слово. (Оголошення результатів) Ведучий №1 Ну що ж закінчилася наша гра. Хочемо сказати велике дякую всім, хто приймав в ній участь. Ви молодці. Ви показали досить глибокі знання з правил дорожнього руху. Гадаю, що всі ці теоретичні знання ви зможете використати на практиці, у повсякденному житті. Дякуємо за увагу та співпрацю.
Перегляд файлу

  

     

Назва заходу: «Ми обираємо життя!»

 

Форма проведення:  Гра «Знавців правил дорожнього руху»

 

Мета:

 Освітня

- узагальнення, систематизація та повторення знань з теми «Правила дорожнього руху»

- наочне засвоєння дорожніх знаків та дорожньої розмітки

- засвоєння загальної пам’ятки з безпеки дорожнього руху

- ознайомлення зі стасистикою по ДТП в Україні та світі

 Ціннісно-орієнтаційна

- виховання бережливого ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих

- виховання почуття обов’язку перед суспільством та перед самим собою

- виховання культури спілкування

 Стимулюючо-дійова

  - розвиток логічного мислення, пам’яті, творчих умінь та навичок

  - підвищення активності учнів, руйнування індивідуальних бар’єрів 

  у спілкуванні

  - сприяння підвищенню інтересів до колективних заходів та

  зміцнення класного колективу

  - стимулювання пізнавальної діяльності учнів

 

Вік дітей: 10-12 років

Учасники: учні 5-х, та 7-А класу

 

Тривалість проведення заходу: 45 хвилин

 

Обладнання:  1. Завдання для вікторини

2. Два екземпляри кросворду.

4. Матеріал по типам дорожніх знаків.

5. Вісім зображень з дорожніми знаками різного типу.

6. Правила дорожнього руху.

7. Картки для конкурсів.

8. Плакат з правил дорожнього руху.

9. Ноутбук та проектор.

10. Таймер.

 

 

 

 

 

 

План

 

  1. Поділ  на дві команди. Вибір назви, капітана та девізу.
  2. Вступ
  1. Вступне слово ведучих ( важливість знання і дотримання правил дорожнього руху,  ознайомлення з темою та метою заходу, побажання щодо заходу)
  1. Статистика по дорожньо-транспортним пригодам. Звернення до учнів.
  2. Представлення журі
  3. Представлення команд ( назва та капітан)
  4. Проведення вікторини
  1. Конкурс №1 «Мозковий штурм»
  2. Конкурс №2 «Виправ помилки»
  3. Конкурс №3 «Крокодил»
  4. Конкурс №4 «Завдання всліпу»
  5. Конкурс №5 «Конкурс капітанів. Гра ,,Хто такий? Що таке»
  6. Конкурс №6 « Ерудит»
  1. Оголошення результатів змагання.
  2.  Заключне слово ведучих ( подяка та побажання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід проведення

Ведучий №1.

Добрий день!  Сьогодні ми поговоримо про правила дорожнього руху. Відомо всім, що найдорожчий скарб людини- це її власне життя і здоров'я. Необережність на вулиці часто призводить до втрати не тільки здоров'я, а й навіть життя. Тому треба всім дотримуватись певних правил руху.

Ведучий №2

Мчать по наших дорогах різні машини. З кожним роком їх стає все більше. І всі вони кудись поспішають. Для того щоб на дорогах було безпечно, всі машини підкорюються суворим правилам дорожнього руху. Знати і виконувати правила поведінки на вулиці повинні всі перехожі: дорослі і діти

Отож, тема сьогоднішнього заходу, як ви вже здогадались, «Правила дорожнього руху».

Вірші

1-й Ми живемо в суспільсті людському

Так багато є правил у ньому.

Знати правила ці треба, друже,

Та й виконувати добре їх дуже.

2-й

Правило- це вимога єдина

Ну, а ти у суспільстві – людина!

А тепер тобі стало все ясно

Всі вимоги виконувать вчасно.

3-й

Хай засвоїть твоя голова

В нашій мові чарівні слова

І знання запасай на майбутнє

Для людини це сила могутня.

4-й

І здоровим щоб буть силі й духу,

Треба знати ще й правила руху.

Хоч питання це дуже складне,

Але знай, що життя в нас одне.

 

Слова про життя

Життя-це шанс. Скористайся ним.

Життя –це краса. Милуйся нею.

Життя-це мрія. Здійсни її.

Життя –це виклик. Прийми його.

Життя –це обов'язок. Виконай його.

Життя –це гра. Стань гравцем.

Життя –це цінність. Цінуй його.

Життя- це любов. Насолоджуйся нею.

Життя –це тайна. Пізнай її.

Життя- це боротьба . Розпочни її.

Життя –це удача. Шукай цюмить

Життя таке чудове. Не марнуй його.

Ведучий №1 

Мета нашого заходу перевірити наскільки ви знаєте правила дорожнього руху. Для цього ми проведемо гру під назвою «Ми обираємо життя!»

 

Ведучий №2

Будуть змагатися дві команди «Водії» це учні 5-А класу та «Пішоходи» учні

 5-Б класу.

 Ведучий №1 

Перш за все ми представимо наше вельмишановне журі:

1.

2.

3.

4.

 

Ведучий №2

Але перед початком гри прослухаємо доволі сумну статистику по дорожньо-транспортним пригодам в України та взагалі усьому світі.

Конкурс

(Представлення команд. Назва, капітан, девіз).  «Водії» та «Пішоходи»

Ведучий №2

Отож, коли всі готові, розпочнемо.

Конкурс №1

«Мозковий штурм»

Кожній команді по черзі пропонується 10 запитань, які передбачають коротку відповідь. Члени команди повинні відповідати досить швидко, оскільки часу на роздуми немає. Відповідає той, хто знає відповідь.

 

Оцінка конкурсу: за кожну вірну відповідь 1 бал. Максимальна кількість балів 10.

 

Ведучий №1

 

І команда.

1. Частина дороги, призначена для руху пішоходів через проїжджу частину… (пішохідний перехід).

2. Особа, яка керує транспортним засобом…(водій).

3. Написи та лінії на проїжджій частині…(дорожня розмітка).

4. Пристрій для регулювання руху в певних напрямках… (світлофор).

5. Дорожня розмітка може бути двох видів, а саме: горизонтальна та…(вертикальна).

6. Для введення обмежень в русі застосовують …(заборонні дорожні знаки).

7. Пішохідний світлофор, на відміну від звичайного, має тільки …(два сигнали червоний та зелений).

8. Загальною ознакою попереджувальних дорожніх знаків є …(трикутник з червоною облямівкою та білим фоном).

9. Працівник ДАІ, який регулює дорожній рух…(регулювальник).

10. Транспорт, який стоїть обходити тільки…(позаду).

 

Ведучий №2

ІІ команда.

 

1. Нормативний документ, який встановлює порядок дорожнього руху на всій території України…(правила дорожнього руху).

2. Учасниками дорожнього руху є: водій, пішохід та…(пасажир).

3. Чорні та білі лінії та смуги, нанесені на стовпи та огорожі …(вертикальна дорожня розмітка).

4. Світлофор з символами людини…(пішохідний світлофор).

5. Інформують про розміщення об’єктів сервісу…(знаки сервісу).

6. Звичайний світлофор має три сигнали, а саме: червоний…(жовтий та зелений).

7. Дорожня розмітка може бути двох видів, а саме вертикальна та …(горизонтальна).

8. Загальною ознакою заборонних знаків є…(коло з червоною облямівкою та білим фоном).

9. За розташуванням розрізняють два види світлофорів, а саме: горизонтальні та …(вертикальні).

10. Особа, яка перебуває у транспорті, проте, не керує ним…(пасажир).

 

Ведучий №1

Конкурс №2

«Виправ помилки»

 

Кожній команді по черзі пропонують речення з помилками. Помилки треба знайти та виправити. Якщо команда не відповідає, то шанс відповісти отримує друга команда.

Помилку виправили – 1,0 балів.

 

Текст

1. Учасниками дорожнього руху є: автомобіль, пасажир та водій. (Пішохід )

2. Пішохід – людина, яка використовує транспортний засіб і знаходиться у ньому, але не причетна до керування ним. (Пасажир)

3. Горизонтальна розмітка наноситься на стовпи та огорожі, а вертикальна – на дорогу та бордюри. (Навпаки).

4. Заборонні знаки мають загальну ознаку – трикутник з червоною смугою та білим чи жовтим фоном всередині. (Круг)

5. Пішохідні світлофори мають три сигнали з силуетом людини, а саме: червоний, жовтий та зелений. (Два сигнали, жовтий відсутній)

6. Інформаційно – вказівні знаки мають загальну ознаку – круг з червоною смугою та білим фоном всередині. (Заборонні) .

7. Щоб перевозити людей у кузові автокрана необхідне посвідчення водія категорії «С». (Не можна перевозити людей у кузові автокрана)

8. Транспортний засіб, що стоїть необхідно обійти спереду, переконавшись, що водій не починає рух. (Транспортний засіб необхідно обходити позаду).

9. Заборонні знаки інформують учасників дорожнього руху про розташування об’єктів обслуговування. (Знаки сервісу).

10. Розрізняють три види дорожньої розмітки: горизонтальна, вертикальна, пішохідна. (Два види дорожньої розмітки, пішохідна – це вид горизонтальної розмітки).

 

Ведучий №2

 

Конкурс №3

«Крокодил»

Всім знайома гра. Капітанам ( як варіант – просто представнику від команди) дають список понять та термінів по темі. Завдання – без жодного слова, за допомогою рухів, міміки і жестів показати своїй команді дані слова. Дається 1 хвилина. Кожна правильна відповідь – 1 бал.

 

Команда 1

- Водій

- Зебра

- Світлофор

- Пішоход

- Регулювальник

Команда 2

- Підземний перехід

- Свисток

- Дорожній знак

- ДТП ( аварія)

- Пасажир

 

Ведучий №1

 

Конкурс №4

«Завдання всліпу»

 

За 3 хвилини команда повинна вказати тип та назву знаку , зображеного на малюнку (додаток №2). По 5 знаків на команду.

 

Оцінювання: 2 бали за вірно визначений тип знаку та назву. Якщо щось одне ( назва чи тип) –1 бал.

Ведучий №2

 

Конкурс № 5

Конкурс капітанів. Гра «Хто такий? Що таке?»

 

 

Оцінювання: 1 бал за вірне пояснення. Максимальна кількість балів – кількість вірних пояснень за одну хвилину.

 

По 8 понять:

1 капітану

1. Пішохід. (Учасник дорожнього руху поза транспортним засобом).

2. Водій. (Учасник дорожнього руху, який керує транспортним засобом).

3. Дорожня розмітка. (Зображення на дорозі, бордюрі чи дорожніх спорудах).

4. Пасажир. (Учасник дорожнього руху, який знаходиться у транспортному засобі, але не причетний до керування ним).

5. Дорожній знак. (Інформація для учасників дорожнього руху).

6. «Зебра» на дорозі. (Горизонтальна дорожня розмітка).

7. Заборонний знак. (Запроваджує чи скасовує обмеження в русі).

8. Світлофор. (Пристрій для регулювання дорожнього руху).

 

 2 капітану

9. Таблички до дорожніх знаків. (Уточнюють чи обмежують дію знаку).

10. Правила дорожнього руху. (Нормативний документ, що встановлює порядок дорожнього руху на певній території).

11. Пішохідний світлофор. (Пристрій, що регулює рух пішоходів).

12. Регулювальник. (Працівник ДАІ, що регулює рух на дорозі, з посвідченням та відповідною екіпіровкою).

13. Учасники дорожнього руху. (Водій, пасажир, пішохід).

14. Сигнали світлофора. (Зелений, жовтий, червоний).

15. Попереджувальний дорожній знак. (Попередження про небезпечну ділянку дороги).

16. Дорожньо-транспортна пригода. (подія, що сталася під час руху транспортного засобу, внаслідок якої загинули або поранені люди чи завдані матеріальні збитки.

 

Ведучий №1

 

 

Ведучий №2

 

Конкурс №6

Гра «Ерудит»

Команди одержують завдання – кросворди (додаток №3). Вони однакові для кожної команди. На розгадування дається 3 хвилини. Команда, яка перша виконає завдання, отримує 1 бонусний бал.

Оцінювання: 1 бал за вірно відгадане слово.

 

Ведучий №1

(Підведення підсумків)

Допоки журі перевіряє кросворди та рахує загальну кількість балів, прослухаємо невелику, але дуже важливу пам’ятку з правил дорожнього руху.

 

(Пам’ятку зачитують 5 учнів. По черзі.)

 

1.            Ходити по тротуарах і пішохідних доріжках, дотримуючись правої сторони.

2.            Узбіччям ходити тільки тоді, коли немає іншого безпечнішого шляху. При цьому йти тільки назустріч руху транспорту і в світлу пору доби.

3.            Перед тим, як починати перехід через дорогу, вулицю треба зупинитись і приготуватися до переходу, поглянути на обидві сторонни ( спочатку на ліву, потім на праву) і лише тоді починати рух.

4.            Перетинати проїжджу частину по назначених пішохідних переходах. Суворо виконувати сигнали світлофора і регулювальника.

5.            При відсутності в зоні видимості переходу чи перехрестя переходити дорогу, вулицю, залізничний переїзд треба під прямим кутом до краю проїжджої частини на ділянці, яка вона добре проглядається.

6.            Іти, а не бігти через дорогу.

7.            Допомагати в переході вулиці тому, хто цього потребує (незрячим, людям похилого віку, малюкам).

8.            Стримувати тих дітей, які своєю недисциплінованою поведінкою створюють аварійні ситуації на дорогах.

9.            Бути вихованим, культурним. Виконувати усі обов’язки пасажира.

10.        Дотримуйся правил їзди на велосипеді.

11.        У разі дорожньо-транспортної пригоди надавати можливу допомогу потерпілим і перебувати на місці до прибуття працівників міліції.

 

Ведучий №2

А зарас наше журі бідіб'є підсумки конкурсів. Всіх вас цікавить кінцевий результат. Нам дуже хотілось б сказати, що перемогла дружба, бо ви всі були на висоті. Але існує наука цифр – математика. Саме знання цієї науки допомогли нашому журі визначити переможця. Тож надамо їм слово.

 

(Оголошення результатів)

 

Ведучий №1

Ну що ж закінчилася наша гра. Хочемо сказати велике дякую всім, хто приймав в ній участь. Ви молодці. Ви показали досить глибокі знання з правил дорожнього руху. Гадаю, що всі ці теоретичні знання ви зможете використати на практиці, у повсякденному житті. Дякуємо за увагу та співпрацю.

 

doc
Додано
8 листопада
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку