Тренінгове заняття "Давай познайомимся"

Про матеріал
Дане заняття дає змогу створити педагогічні і психологічні умови підвищення самооцінки у дітей. Всі вправи підібрані так, що можна їх використовувати окремими вправами на заняттях з метою об’єднання колективу. Однак більшого ефекту можна достигнути тільки під час проведення серію тренінгових занять. Тренінг дає змогу дитині прийняти свої позитивні та негативні риси і усвідомити себе як унікальну і неповторну особистість
Перегляд файлу

Заняття 1.

Тема: Давайте познайомимося.

Мета: Знайомство з правилами тренінгу, сприяти створенню ігрової атмосфери на заняттях, формувати навички групової взаємодії, розвивати уміння короткої самопрезентації, підвести до усвідомлення унікальності людської особистості, визначити коло інтересів учасників.

Матеріали: зошити, ручки, невеликі листочки паперу для записів.

 

  1. Знайомство з метою занять.

Тренер звертається до учасників: «Сьогодні ми з вами зібралися, щоб краще довідатися про себе і своїх друзів і налагодити взаємодію в нашій групі. У цьому нам допоможуть сьогоднішні вправи.»

  1. Вправу «Не хочу хвастатися, але я…»

Всі учасники тренінгу сідають у коло, кожний по черзі називає своє ім'я і говорить фразу, що починається зі слів: «Не хочу хвастатися, але я…»... Наприклад: «Не хочу хвастатися, але я добре граю у футбол». У вправі повинні бути задіяні всі учасники.

  1. Прийняття правил.

Тренер. Кожна група, збираючи працювати спільно, завжди домовляється про правила роботи. Подивиться на правила, написані на дошці. Які правила можна прийняти відразу? Які потрібно змінити? Може бути, щось потрібно додати?

Зразкові правила

  • Активна робота на занятті кожного учасника.
  • Уважність до того хто говорить.
  • Довіра один одному.
  • Неприпустимість глузувань.
  • Не виносити обговорення за межі заняття.
  • Право кожного на свою думку.
  1. Вправа «Перетворення»

Тренер говорить про те, що знайомство продовжується, і пропонується кожному учаснику закінчити ці пропозиції:

  • Якби я був книжкою, то я був би... (словником, детективом, віршами і т.п. ...);
  • Якби я був явищем природи, то я був би...(вітром, сонцем, бурою і т.п. ...);
  • Якби я був музикою, то я був би ...(романсом, класикою, джазом і т.п. ...);
  • Якби я був дорослим, я був би …

Всі учасники відповідають по черзі.

  1. Гра «Асоціація з казки»

Кожний по черзі сідає в центр кола і повертається обличчям спочатку до одного учня, потім до його сусіда і т.д. Той, до кого він повернувся в черговий раз, повідомляє про асоціації до героїв казок, що у нього виникли у поданий час. Один говорить: «Ти нагадуєш мені Віні-Пуха. Ти такий же веселий». Іншій каже: «Ти схожий на Кота Леопольда, тому що дуже добрий».

Під час обговорення після гри усі поділяються враженнями від перебування в центрі кола. Обговорити з учасниками: Чи були діти в яких були однакові асоціації? Чому не було?

  1. Вправа «Як зі мною спілкуватися?»

Кожен учасник пише на одному листочку «Я хочу, щоб зі мною спілкувалися ласкаво, ніжно», на іншому листочку пише «Я хочу, щоб із мною спілкувалися строго і вимогливо». Учасник здає тренеру той листочок, на якому написаний прийнятний для нього варіант спілкування.

  1. Аналіз заняття

Тренер. Що сподобалося на занятті? Що б ви хотіли змінити? Давайте оцінимо наше заняття. Поставте свою оцінку: викиньте на рахунок «три» потрібні кількості пальців однієї руки.

  1. Домашнє завдання

Подумати вдома над питанням «Навіщо потрібно знати себе?

 

docx
Додано
17 листопада 2019
Переглядів
935
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку