Позакласний захід з мистецтва
Тема: Мистецька забава.
Мета:
Обладнання: ноутбук, телевізор, мікрофон, олівці, сигнальні картки, папір.
Хід заходу
І. Організаційний момент
- Вітання.
- Повідомлення правил гри.
Наша гра проходитиме в 6 раундів. В кожному турі Вас чекають цікаві творчі та пізнавальні завдання. Перед початком кожного раунду я повідомлятиму умови конкурсу та те як він оцінюється.
Вас оцінюватиме наше журі.
1. ____________________________________________
2. ____________________________________________
3.____________________________________________
ІІ. Хід гри
Розпочнемо але для початку давайте познайомимося з командами. Кожна команда має представити себе, сказати назву та девіз.
- Команди представлення, можемо розпочинати.
І раунд. Вікторина.
Вам на телевізори з’являться 3 категорії питань кожна категорія моє по 4 питання. Кожна команда по черзі вибирає категорію та номер питання, та дає відповідь на нього, тим самим за вірну відповідь отримує 1 бал.
Імпресіонізм
1. Коли виник стиль Імпресіонізм? ( в 1860-х роках та остаточно сформувалася на початку 20 століття)
2. У якій країні виник стиль імпресіонізм? (Франція)
3. Картина «Танцівниці у блакитному» належить… (Едгара Деґа)
4. В якому році відбулася перша виставка художників імпресіоністів? ) (у 1874 році. В майстерні фотографа Надара)
Модернізм
1. Коли виник стиль модернізм? ( 10-30 рр. ХХ століття)
2. Абстракціонізм, кубізм, сюрреалізм, футуризм до якої художньої течії відносяться ці напрямки.. (авангардизм)
3. Картина «Чорний квадрат» належить… (Казимиру Малевичу)
4. Авангардний напрям у мистецтві, що розвинувся на початку XX століття здебільшого в Італії й відстоював крайній формалізм, пропагував культ індивідуалізму. (Футуризм)
РІЗНЕ
1.Поєднання «килимового» орнаментального тла з натуральність все це притаманне живопису якого стилю? (Модерну)
2. Картина «Гороховий звір» належить… (Марії Приймаченко)
3. Яку архітектурну споруду називають «Найяскравішою пам’яткою модерну в Україні»? (Будинок з химерами)
4. Що зображено на фото? (Палац Ель-Капріччо)
ІІ раунд. Впізнай картину.
- По черзі на телевізори з’являтимуться зображення картин. Для кожної команди по 4 картини. Вам необхідно назвати її назву та автора роботи. Кожна правильна відповідь 1 бал.
1. Клода Моне. «Враження. Схід сонця»
2. Едгар Дега. «Зірка. Танцівниця на пуантах»
3. Вінсента Ван Гога. «Соняшники»
4. Густава Клімта. «Поцілунок»
5. Абрам Маневич. «Зимовий пейзаж»
6. Піт Мондріан. «Безпредметна композиція»
7. Роб Гонсалвес «Плавання на заході сонця»
8. Енді Воргол «Чотири Мерилін»
ІІІ раунд. Конкурс капітанів. (Впізнай мелодію)
- Капітани стоять 1 на проти одного. Для вас звучить мелодія пісні, якщо ви знаєте назву пісні та хто її виконує, то ви маєте підійти до мікрофону і сказати. Правильна відповідь 1 бал. (всього звучить 5 композицій)
1. Время и Стекло - Навернопотомучто
2. Michelle Andrabe Музыка
3. Ирина Федишин Гітара
4. Антитела TDME (саунтрек до серіалу школа)
5. Monatik Кружит
VІ раунд. Театралізуємо
Кожен з вас не раз дивився вистави, або сам брав участь у них. А хто ні, то це буде ваш дебют. Отже, умови конкурсу такі. Кожен з вас витягує собі персонаж, і відповідно виконує свою роль. Я читаю казку а ви як чуєте свого персонажа говорите відповідну репліку. Журі оцінює уважність і артистичність кожного гравця. Тобто кожен з вас заробляє бали для своєї команди. Максимально оцінка 5 балів.
Репліки для персонажів
-В одному селі жив-був дід.
- Іпосадив дід ріпку.
- Виросла наша ріпка велика-превелика!
- Став Дід тягнути ріпку.
- Покликав Дід Бабу.
- Прийшла бабця...
- Бабка за діда...
- Дідка за ріпку...
- Тягнуть, тягнуть - витягнути не можуть. Кличе Баба...
- Внучку!
- Прийшла онука...
- Взялася за Бабку...
- Бабка за Діда...
- Дідка за ріпку...
- Тягнуть, тягнуть - витягнути не можуть...кличе Онука...
- Жучку!
- Прибігла Жучка...
- Взялася на Онуку...
- Внучка за Бабку...
- Бабка за Діда...
- Дідка за Ріпку...
- Тягнуть-потягнуть - витягти не можуть...взяла Жучка і позвала… Кішку!
- Прибігла кішка і як вчепиться в Жучку...
- Жучка взялася на онуку..
- Внучка за Бабку...
- Бабка за Діда...
- Дідка - за ріпку...
- Тягнуть, тягнуть, витягнути не можуть. Несподівано з комори виглянула мишка.
- Кінка покликала мишку…
- Схопилась мишка за Кішка...
- Кішка знову вчепилася в Жучку...
- Жучка вхопилася за внучку...
- Внучка за бабку...
- Бабка за Діда...
- Дід за ріпку… тягнуть-тягнуть, тай витягли ріпку. Ось і казочці кінець, а хто слухав молодець.
V раунд. Ліпимо скульптуру
- Кожен з вас не одноразово бачив скульптуру. І ви знаєте що таке скульптура. А сьогодні ви створите свою скульптуру. Вам необхідно вибрати 1 учасника. А зараз вам потрібно поставити його в певну позу, та обмотати туалетним папером. Після цього дати їй назве. Журі оцінює швидкість виконання, охайність, та оригінальність назви.
ІV раунд. Домашнє завдання «Модний показ»
- Невід’ємною частиною стилю всіх часів була мода. І сьогодні ви побуваєте на одному з таких показів. Командам наступне завдання підготувати модний наряд з підручних матеріалів, за 10 хв. Журі оцінює оригінальність, та представлення композиції.
ІІІ. Підбиття підсумків гри
НАГОРОДЖУЄТЬСЯ
команда _________________________________
учнів 9- ___ класу
за ІІ місце
у грі
«Мистецька забава»
Директор школи А. Сергійчук
НАГОРОДЖУЄТЬСЯ
команда _________________________________
учнів 9- ___ класу
за ІІ місце
у грі
«Мистецька забава»
Директор школи А. Сергійчук