Позакласний захід " Наука про кохання"

Про матеріал

Концерт до дня Святого Валентина. Сценарій , спів пісень,конкурсна програма.

Перегляд файлу

Сценарій розважального свята до Дня Святого Валентина . Дата___________

Вчитель Шевчук Н.І.

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва та науки, любов до прекрасного через призму вивчення шкільних предметів ; виховувати культуру спілкування.

Оформлення: повітряні кульки, музичний супровід, парти та 2 стільця, підручники з укр.літератури, англійської мови, астрономії та біології, презентації на тему «Історія свята» та « Астрономія».

Герої :дві валентинки, Купідон,Валентин, Валентина, два парубка-злодія, голос матусі за сценою, 4-А клас , 6 класи з піснями, акордеон.

Хід заходу:

Вчитель: Доброго дня, шановні батьки, учні, колеги! Ви, звичайно, здогадалися, що сьогодні наш день ми присвячуємо чудесному святу – ДНЮ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА. Валентинів день святкують усі - і дорослі, і діти. З родиною, з друзями.

Кохання –це романтичні історії про те, як знайти свою половинку. Навіть якщо ти мешкаєш поряд, але не помічаєш один одного. Кохання –це спів наших сердець .Кохання –це музика нашої душі. Пропоную насолодитися чудовою грою Даші.

Учениця 8 класу грає на акордеоні.

Під оплески глядачів на сцену виходять ведучі: Валентинки і Купідон

1. Валентинка: Доброго дня, дорогі друзі. Сьогодні нас зібрала чудова подія – свято радості та сміху, кохання та дружби. Звичайно, це і твій день, Купідоне!

Купідон: о так, Валентинко, я сьогодні тут персона важлива. А оскільки я вже тут, на сцені, давай розпочинати нашу  програму, присвячену прекрасній даті календаря – 14му лютому, святу кохання!

2. Валентинка: Життя без кохання,

Життя без любові –

То небо без сонця,

То небо беззоре!

1 Валентинка Життя неможливе,

Воно не існує,

Коли наше серце

Любові не чує.

Купідон: Мудрець повідав істину людині:

Кохання й миле серцю – річ одна,

Як душі мудрі з розумом єдині.

Отак і їх ніщо не роз’єдна.

2 Валентинка: І хоча надворі ще зима, але у серця вже постукала весна. Кохання не боїться холоду і розквітає будь-якої пори року. А чи знаєте ви, чому сьогоднішній день тісно пов'язаний із ім’ям Валентина?

Купідон: Згідно легенди, Валентин був священником, який таємно вінчав закоханих і за це був страчений римською владою 14 лютого 270 року. Кажуть, що перед смертю він встиг передати листа дочці тюремника із написом „Від Валентина”.

1 Валентинка: А от у середньовіччі вважали, що саме 14 лютого птахи обирають собі пару. Але не будемо сперечатися,яка легенда ближча до істини, адже це не суттєво. Свято Валентина люблять за те, що воно возвеличує найпрекрасніше почуття – кохання.

Купідон: У наш час День Валентина – це день закоханих. Також на це свято прийнято висловлювати свої почуття любові і прихильності друзям, родичам, коханим.

2 Валентинка: Свято Валентина – одне з найпопулярніших свят у цілому світі. Воно об’єднує людей різних національностей, країн. Чому?

Купідон: Бо любові не потрібна мова – вона зрозуміла усім серцям.

1 Валентинка: І на честь цього свята ми розповімо невеличку казку «Наука про кохання».

Діти співають пісню « Blow me a kiss»

Звучить музика, на сцені маленькі валентинки грають у класики. Виходить дівчина (Валентина), стрибає з ними.

 Валентинки (стрибають): Do you like to play hopscotch? Yes, I do. Yes, I do.

And my friends like playing tag. And I too, and I too.

Валентина (теж стрибає і раптом): Геть забула про англійську!Вчити величезний уривок!  Що ж я тут роблю?  А ну ,дівчатка, пішла я,треба додому скоріше.

Дівчата убігають, дівчинка сідає за уроки, відкриває книгу та починає її читати.

На сцені валентинки грають у салки.

2 валентинка ( рахує) I am running on my skis, White and silver are the trees.

You are running after me. Try to catch me, One, two, three

Потім з'являється Валентин. Маленькі граючись убігають. Валентин  сідає на інший стілець.

Голос  мами за сценою: « Валентине, ти вже зробив уроки?»

Валентин: « Так,матусю. Роблю… Вірші. Знову вірші.

ЧОГО ЯВЛЯЄШСЯ МЕНІ У СНІ?

Чого являєшся мені У сні?

Чого звертаєш ти до мене  Чудові очі ті ясні,

Сумні,  Немов криниці дно студене?

Чому уста твої німі?   Який докір, яке страждання,

Яке несповнене бажання   На них, мов зарево червоне,

Займається і знову тоне  У тьмі?

Валентина (вчить вірш) Чого являєшся мені У сні? Чого звертаєш ти до мене

Чудові очі ті ясні, Сумні, Немов криниці дно студене?

Чому уста твої німі? Який докір, яке страждання,

Яке несповнене бажання  На них, мов зарево червоне,

Займається і знову тоне  У тьмі?

Валентин (до залу) Чого являєшся мені

У сні?

В житті ти мною згордувала,

Моє ти серце надірвала,

Із нього визвала одні

Оті ридання голосні –

Пісні.

Валентина (до залу) В житті мене ти й знать не знаєш, Ідеш по вулиці – минаєш,

Вклонюся – навіть не зирнеш  І головою не кивнеш,

Хоч знаєш, знаєш, добре знаєш,  Як я люблю тебе без тями,  Як мучусь довгими ночами

І як літа вже за літами  Свій біль, свій жаль, свої пісні  У серці здавлюю на дні.

Валентин: О, ні!  Являйся, зіронько, мені  Хоч в сні!

В житті мені весь вік тужити –  Не жити.

Так най те серце, що в турботі,  Неначе перла у болоті,

Марніє, в’яне, засиха, – Хоч в сні на вид твій оживає,

Хоч в жалощах живіше грає,  По-людськи вільно віддиха,

І того дива золотого  Зазнає, щастя молодого,

Бажаного, страшного того  Гріха!

 ( раптом весело) Наступна астрономія та все! (сідає за парту,вчить)

Валентина :  (Заглядає у щоденник)…ще й англійськаготуватися потрібно до ЗНО (from Romeo and Juliet, spoken by Juliet)

O Romeo, Romeo, wherefore art thou Romeo?

Deny thy father and refuse thy name.

Or if thou wilt not, be but sworn my love

And I’ll no longer be a Capulet.

‘Tis but thy name that is my enemy:

Thou art thyself, though not a Montague.

What’s Montague? It is nor hand nor foot

Nor arm nor face nor any other part

Belonging to a man. O be some other name.

What’s in a name? That which we call a rose

By any other name would smell as sweet;

So Romeo would, were he not Romeo call’d,

Retain that dear perfection which he owes

Without that title. Romeo, doff thy name,

And for that name, which is no part of thee,

Take all myself. (уходить та сідає за стіл)

Валентин : Астрономія….. Цікава найдавніша єгипетська легенда, пов'язана із сузір'ям Волосся Вероніки. Єгипетська цариця Вероніка, провівши свого чоловіка на війну, дала клятву богам, що якщо вони збережуть її чоловіка цілим і неушкодженим, вона принесе їм у жертву своє чудове волосся. Незабаром її чоловік щасливо повернувся додому, але вельми засмутився, побачивши обстрижену дружину. Царське подружжя заспокоїв астроном Конон, заявивши, що боги піднесли волосся Вероніки на небеса, де воно буде споконвічно прикрашати весняне нічне небо.

Валентина : Біологія…Численними експериментами вчені довели, що кохання є результатом вивільнення і взаємодії певних хімічних речовин: дофаміну, окситоцину, тестостерону, естрогену, норепініфрину.

Але мій внутрішній ідеаліст протестує проти такого біологічного редукціонізму всієї багатогранності моєї особи .Невже мою схильність можна каталогізувати якимось записом? Невже я закохуюсь саме в цю людину тільки завдяки гормонам? Невже нема ніякого кохання та ревнощів, а є тільки безкінечна гормональна гойдалка ? Напевно втомилася я та й час відпочити… Мамо, матусю, я піду погуляю? Маринка кличе… (уходить збиратися,вдягає хустинку)

Купідон: Любов і поезія – нероздільні. Так було у всі віки і залишається і донині. І слова про любов – найпрекрасніші… Поглянь,Валентинко, обидва вчаться в 11 класі, школи їх поряд. Майже однією стежкою вранці до школи та додому, роки минають , але вони не бачать один одного….

Валентинка: Так допоможи їм ,Купідоне, скористайся своїми стрілами! Нехай кохання з першого погляду спалахне між ними.

Купідон стріляє, Валентин та Валентина  хапаються за серце.

Купідон : А все це відбувається завдяки мені, Купідону, богу кохання! Але шлях до кохання сповнений перешкод !  Допоможемо з'єднатися роз’єднаним половинкам  ? Одже ми повинні допомогти серцям  та об'єднати імена в пари, відомі своєю любов'ю всьому світові.

Ведучий читає ім'я, яка пара знає відповідь швидко піднімає руку. 

-         Адам - (Єва)

-         Цезар - (Клеопатра)

-         Ромео(Джульєтта)

-         Наполеон(Жозефіна)

-         Герда(Кай)

-         Рет Батлер (Скарлет О'Хара)

-         Ассоль(Грей)

-         Гамлет(Офелія)

-         Тетяна Ларіна(Євгеній Онегін)

-         Наталка(Петро)

-         Ярославна(Князь Ігор

-         Мавка(Лукаш)

-         Людмила(Руслан)

Валентина  прогулюється. Назустріч два бешкетника. (Посміхаються.)

1 –Гей, Валентино,гайда Франка разом почитаємо на нічь. В житті мене ти й знать не знаєш, Ідеш по вулиці – минаєш….

2-  Можливо поясниш мені  якусь там теорію еволюції….. взаємовідносин ….з технічної точки зору? Може перейдемо з хімії до фізики?

Раптом зявляється Валентин та рятує дівчину. « Відчипиться від дівчини! В мене батько каратист та ще я передивився всі серії « Черепашек Нінзя». Бешкетники лякаються та збігають.

Валентин: « Провести тебе додому ?» « Так»

Валентин: (вже сам на вулиці)Зима у місті, а у мене в душі весна. Я схвильовано радію, я щасливо закоханий, я знайшов тебе – єдину, неповторну, кохану, і твої очі, твоє волосся, статура, твоя хода, пахощі твоїх парфумів заполонили мій світ. Мені здається, що я живу в іншому вимірі часу і простору. Я хочу кричати на весь світ: «Я люблю тебе, кохана! Заради тебе я засадив би наше місто  трояндами. Я зібрав би зорі з неба і засіяв ними шлях  твоєї долі,  я б влучив…» (убігає)

Купідон: Любов  - це почуття про яке писали у всі віки, яке надихало на рицарські подвиги й двобої. Кохання варте того, щоб чекати, життя варте, щоб жити. І я хочу, щоб ваше життя було великим, прекрасним, радісним.

Вітаємо всіх присутніх на зірковому зібранні. Вітаємо всіх закоханих. Лунає пісня.

6 класи вітають усіх піснею з флешмобом.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Сценарії
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
1417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку