В архіві знаходяться файли (текстові, звукові та презентація) для проведення позакласного заходу. Даний захід проводився в 10 класі між хлопцями та дівчатами у вигляді змагання, який мав на меті підвищення рівеня знань учнів з інформатики, розвиватку творчих й інтелектуальних здібностей дітей, інтересу до вивчення інформатики, самостійності та наполегливості, вміння працювати в групах, почуття відповідальності.
Тема заходу. Подорож на борту «Машини часу»
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики.
Розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість.
Виховувати вміння працювати в групах, почуття відповідальності.
Звучить музика.
З часом склалася така думка, що точні науки більше підвладні чоловікам. Сьогодні разом з вами ми переконаємось в цьому або спростуємо дане твердження. А для цього я вам пропоную вирушити у подорож на борту «Машини часу» у складі двох команд – хлопців та дівчат.
Дотримуватись правил польоту нам допоможуть компетентного журі:
…
Попереджаю, що сьогодні забороняється прямолінійність мислення, розгалуження настрою та за циклювання ідей.
Отже, І етап нашої подорожі – представлення команди.
І КОНКУРС Привітання команд:
Домашнє завдання оцінюється в 5 балів
- Увага! Проводимо останню перевірку стартових систем.
- Капітани разом зі своїми командами займіть свої місця.
- Ваше завдання: підключити головний комп'ютер «Машини часу». Для цього потрібно мобілізувати всі знання команди з інформатики.
ІІ КОНКУРС «Старт»
Умови конкурсу: кожна команда відповідає на 15 запитань. Якщо команда не знає відповіді на запитання, вона може пропустити його, сказавши «Далі».
За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
Отже:
Запитання команді №1:
Запитання команді №2:
Журі підводить підсумки І-ІІ конкурсів.
Приготувались! Вирушаємо у подорож!
Але чому ми на місці? Здається я знаю. Ми не провели останній інструктаж.
Отже,
ІІІ КОНКУРС «Інструктаж»
зараз кожна команда повинна сформулювати по 3 правила безпеки в кабінеті інформатики.
За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
ІV КОНКУРС «Наскельні малюнки»
Ми опиняємося в первісному світі. Зупинивши машину часу, команди пішли роздивлятися наскельні малюнки. І помітили дивне послання.
К |
Л |
А |
В |
І |
А |
Т |
У |
М |
Б |
А |
Й |
Т |
П |
В |
Р |
О |
М |
Р |
Б |
К |
Р |
І |
А |
Н |
И |
Е |
Е |
О |
И |
Н |
П |
І |
Ш |
Т |
Й |
Д |
Н |
Ч |
А |
Т |
К |
П |
С |
Е |
Т |
Е |
М |
О |
А |
А |
І |
Р |
Т |
С |
'Я |
Р |
А |
Д |
К |
Р |
Е |
Ь |
Т |
Ваше завдання: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального. Одне слово – 1 бал.
Відповіді: клавіатура, байт, принтер, вінчестер, пам'ять, код, мишка, монітор, адаптер, бейсік.
Відповіді демонструються на фліпчартах.
Журі підводить підсумки ІІІ- ІV конкурсів.
Ми потрапили у середньовіччя на лицарський турнір.
(Долинають звуки фанфар).
Ми знаємо, що капітан – це сильна, смілива, вольова людина. Він має гострий розум та швидку думку. Капітан повинен знаходити вихід із будь-яких екстремальних ситуацій. Тому я оголошую рицарський турнір.
V КОНКУРС «Рицарський турнір»
Ведучий (1)
Знаєте анекдот: «Зустрілися двоє глухих. Один тримає в руці вудку. Інший запитує:
- «Ти що на рибалку зібрався?»
- «Та ні, я на рибалку»
- «А я думав, ти на рибалку ...»
Ведучий (2)
Інформація була передана, але до адресата не дійшла. При будь-якому обміні інформацією повинні існувати її приймач і джерело, інакше цей обмін не матиме ніякого сенсу.
Ведучий (1)
Для участі в наступному конкурсі від кожної команди виходить капітан, який має за допомогою міміки і жестів показати елемент апаратної складової комп’ютера, а команда повинна здогадатися, про що йдеться. Журі оцінює кожну відгадану складову в 2 бали.
Команди по черзі виконують завдання. Звучить музика.
Продовжуємо нашу подорож і потрапляємо в епоху Відродження. Членам команди потрібно відродити картину зі шматочків. Даний конкурс оцінюється в 5 балів. Прошу команди підійти до комп’ютерів.
VІ КОНКУРС Відроди картину
Продовжуємо нашу подорож. Вже прорубали вікно у світ інформаційних технологій. І навіть звичні нам прислів’я та приказки змінили свою подобу.
Журі підводить підсумки V- VІ конкурсів.
VІІ КОНКУРС «Фольклорний серпантин»
Перед вами версії програмістів відомих прислів'їв і приказок. Спробуйте пригадати, як звучать вони в оригіналі.
Кожне відгадане прислів’я чи приказка оцінюється в 1 бал. Команди по черзі…
Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.
(Кашу маслом не зіпсуєш.)
Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.
(Дарованому коню в зуби не дивляться.)
Всякий кабель своє гніздо любить.
(Всяка птиця своє гніздо любить.)
Не все WINDOWS, що висить.
(Не все золото, що блищить.)
Провідник до файлу доведе.
(Язик до Києва доведе.)
Не ідентифікатор красить файл, а файл — ідентифікатор.
(Не ім'я красить людину, а людина ім'я.)
Що з Корзини видалене, то пропало.
(Що з возу впало, то пропало.)
З хворої дискети на здоровий вінчестер.
(З хворої голови на здорову.)
Антивірусна програма — застава здоров'я комп'ютера.
(Чистота — застава здоров'я.)
Усяк web-дизайнер свій сайт хвалить.
(Усяк кулик своє болото хвалить.)
Вірусів боятися — в Інтернет не ходити.
(Вовків боятися — в ліс не ходити.)
Вінчестер — дзеркало душі користувача.
(Очі — дзеркало душі.)
VІІІ КОНКУРС «МУЗИЧНИЙ»
У кожній науці є місце для музики, для польоту уяви, фантазії, виявлення таланту. Тож погляньмо на інформатику трохи по-іншому.
Заключний конкурс – «Музичний»! Де кожна з команд повинна була підготувати пісню про інформатику. Журі оцінює цей конкурс в 5 балів.
Журі підводить підсумки VІІ- VІІІ конкурсів.
Поки журі підбиває підсумки сьогоднішніх змагань, проведемо
КОНКУРС УБОЛІВАЛЬНИКІВ.
На фліпчартах на швидкість. Вибирається хлопець і дівчина. Переможець отримує 2 бали, які віддає команді.
Перед вами завдання: на кожну літеру в слові інформатика придумати слово, пов'язане з цією наукою.
ІНФОРМАТИКА
Інформація
Носій інформації
Файл
Операційна система
Розархівація
Миша
Адаптер
Тюнер
Клавіатура
Архіватор
(Оголошення результатів змагань). Нагородження.
1
Конкурси |
І Привітання |
ІІ Старт |
Сума |
ІІІ Інструктаж |
IV Наскельні малюнки |
Сума |
V Рицарський турнір |
VI Відроди картину |
Сума |
VII Фольклорний серпантин |
VIIІ Музичний |
Сума |
Уболівальники |
max бали |
5 балів |
15 балів |
|
3 бали |
10 балів |
|
6 балів |
5 балів |
|
6 балів |
5 балів |
|
2 бали |
Дівчата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хлопці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурси |
І Привітання |
ІІ Старт |
Сума |
ІІІ Інструктаж |
IV Наскельні малюнки |
Сума |
V Рицарський турнір |
VI Відроди картину |
Сума |
VII Фольклорний серпантин |
VIIІ Музичний |
Сума |
Уболівальники |
max бали |
5 балів |
15 балів |
|
3 бали |
10 балів |
|
6 балів |
5 балів |
|
6 балів |
5 балів |
|
2 бали |
Дівчата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хлопці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурси |
І Привітання |
ІІ Старт |
Сума |
ІІІ Інструктаж |
IV Наскельні малюнки |
Сума |
V Рицарський турнір |
VI Відроди картину |
Сума |
VII Фольклорний серпантин |
VIIІ Музичний |
Сума |
Уболівальники |
max бали |
5 балів |
15 балів |
|
3 бали |
10 балів |
|
6 балів |
5 балів |
|
6 балів |
5 балів |
|
2 бали |
Дівчата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хлопці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурси |
І-ІІ |
ІІІ- IV |
V- VI |
VII- VIIІ
|
Уболівальники |
Загальна сума |
max бали |
20 |
13 |
12 |
12 |
2 |
59 |
Дівчата |
|
|
|
|
|
|
Хлопці |
|
|
|
|
|
|
Протокол змагання з інформатики «Машина часу»