Пояснювальна записка
Навчальна програма укладена на десятиденний період, з урахуванням п'ятиденного робочого тижня по 4 години занять щоденно.
Заняття проходять у формі ігрового спілкування, яке притаманне відпочинку у таборі. Проводить заняття вчитель англійської мови .
Мета занять:
Найголовнішим завданням літнього англомовного табіру покращити знання англійської мови, опанувати корисні навики, активно та весело провести час в колі друзів.
Затверджую
Директор
НВК «ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ» с.Калагарівка
Романів В.П.
“___”____________2017 рік
План роботи
літнього англомовного табору «Веселка» («Rainbow»)
при НВК «ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ»с.Калагарівка
2017 рік
Пояснювальна записка
Навчальна програма укладена на десятиденний період, з урахуванням п’ятиденного робочого тижня по 4 години занять щоденно.
Заняття проходять у формі ігрового спілкування, яке притаманне відпочинку у таборі. Проводить заняття вчитель англійської мови .
Мета занять:
Найголовнішим завданням літнього англомовного табіру покращити знання англійської мови, опанувати корисні навики, активно та весело провести час в колі друзів.
Середа 31.05 День друзів |
|
9.00-10.00 (спільна робота) |
1.Відкриття табору. 2.Урочиста лінійка(учні співають гімн України, урочисту пісню табору). 3.Поділ на команди(учні отримують стрічки на зап’ястя руки і діляться за кольорами)
|
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Знайомство з правилами перебування у таборі підпис правил. 2.Інструктаж з охорони життя та безпеки вихованців. 3.Ознайомлення з планом роботи табору. |
11.00-11.30 (спільна робота) |
1.Кінозал для дітей( перегляд англомовних мультфільмів і подальше обговорення).”Madagascar”(part 1) 2.Лексичні ігри. 3.Гімнастика для втомлених/energizer “Action songs for kids” 4.Рухлива гра “Whose tail” |
11.30-12.00 (робота в командах) |
1.Гра «Намалюй свої почуття» “Talking flashcards”(Feelings) 2.Гра «Мікрофон» /microphone(учні розповідають про кожного члена своєї сім’ї, друзів один із учнів виступає у ролі кореспондента/reporter. |
12.00-13.00 (робота в командах) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підбиття балів(бали заносяться у табірну таблицю). |
Четвер 01.06 День тварин |
|
9.00-9.30 (спільна робота) |
1.Ранкова зарядка. 2.Лінійка(відкриття дня тварин, учні співають гімн України, урочисту пісню табору) |
9.30-10.00 (спільна робота) |
1.Оголошення завдань на день. 2.Нагадування правил. |
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Танцювальна розминка «The animal song». 2.Лексині ігри. 3. Кінозал для дітей( перегляд англомовних мультфільмів і подальше обговорення). ”Madagascar”(part 2) 4.Рухлива гра “Whose ears” |
11.00-12.00 (робота в командах) |
1.Творча майстерня (учні виготовляють тварин для лялькового театру) 2.Гімнастика для втомлених/energizer “Action songs for kids”
|
12.00-13.00 (спільна робота) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підрахунок балів. 3.Оголошення планів на наступний день. |
П’ятниця 02.06 День ігор |
|
9.00-9.30 (спільна робота) |
1.Ранкова зарядка. 2.Лінійка(відкриття дня іграшок, учні співають гімн України, урочисту пісню табору) |
9.30-10.00 (спільна робота) |
1.Оголошення завдань на день. Підготовка до завдань дня 2.Гра «Серце побажань»(учні малюють серце на асфальті ,записуючи побажання на день ) |
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Танцювальна розминка «The animal song». 2.Лексині ігри. 3. Кінозал для дітей( перегляд англомовних мультфільмів і подальше обговорення). ”Madagascar”(part 3) 4.Рухлива гра “Whose feet” |
11.00-12.00 (робота в командах) |
1.Гра «Пошук скарбів»(учні відправляються на пошук скарбів за картою і дороговказами. 2.Гімнастика для втомлених/energizer “Action songs for kids” |
12.00-13.00 (спільна робота) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підрахунок балів. 3.Оголошення планів на наступний день. |
Вівторок 06.06 День професій |
|
9.00-9.30 (спільна робота) |
1.Ранкова зарядка. 2.Лінійка(відкриття тижня і дня смачненького, учні співають гімн України, урочисту пісню табору) |
9.30-10.00 (спільна робота) |
1.Оголошення завдань на день.Підготовка до завдань дня 2. Нагадування правил. 3.Естафети з м’ячами. “When I grow up…” |
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Танцювальна розминка . 2.Лексині і граматичні ігри. 3. Кінозал для дітей( перегляд англомовних мультфільмів і подальше обговорення). ”Madagascar”(part 4) |
11.00-12.00 (робота в командах) |
1.Гра “Mine field” 2.Гімнастика для втомлених/energizer “Action songs for kids” |
12.00-13.00 (спільна робота) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підрахунок балів. 3.Оголошення планів на наступний день. |
Середа 07.06 День України |
|
9.00-9.30 (спільна робота) |
1.Ранкова зарядка. 2.Лінійка(відкриття дня України, учні співають гімн України, урочисту пісню табору) |
9.30-10.00 (спільна робота) |
1.Оголошення завдань на день. 2.Плетіння українського віночка(діти плетуть віночок, називаючи усі квіти, які є символами України англійською мовою. |
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Танцювальна розминка «The animal song». 2.Лексині ігри. 3. Кінозал для дітей( перегляд англомовних мультфільмів) або презентацій. |
11.00-12.00 (робота в командах) |
1.Творча майстерня виготовлення карти укріїни.Учні виготовляють карту України з побажаннями для неї. 2.Гімнастика для втомлених/energizer («One little finger») |
12.00-13.00 (спільна робота) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підрахунок балів. 3.Оголошення планів на наступний день. |
Четвер 08.06 День англомовних країн |
|
9.00-9.30 (спільна робота) |
1.Ранкова зарядка. 2.Лінійка(відкриття дня України, учні співають гімн України, урочисту пісню табору) |
9.30-10.00 (спільна робота) |
1.Оголошення завдань на день. 2.Перегляд фільму «Англомовні країни» |
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Танцювальна розминка “How many fingers” 2.Лексині ігри. 3. Кінозал для дітей( перегляд англомовних мультфільмів) або презентацій. |
11.00-12.00 (робота в командах) |
1.Творча майстерня виготовлення прапорців улюблених країн. 2.Гімнастика для втомлених/energizer («One little finger») |
12.00-13.00 (спільна робота) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підрахунок балів. 3.Оголошення планів на наступний день. |
П’ятниця 09.06 День свят |
|
9.00-9.30 (спільна робота) |
1.Ранкова зарядка. 2.Лінійка(відкриття дня України, учні співають гімн України, урочисту пісню табору) |
9.30-10.00 (спільна робота) |
1.Оголошення завдань на день. 2.Граматисна гра “where is it?” |
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Танцювальна розминка «I can ». 2.Лексині ігри. 3. Кінозал для дітей “At the zoo” |
11.00-12.00 (робота в командах) |
1.Творча майстерня виготовлення карти укріїни.Учні виготовляють карту України з побажаннями для неї. 2.Гімнастика для втомлених/energizer («One little finger») |
12.00-13.00 (спільна робота) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підрахунок балів. 3.Оголошення планів на наступний день. |
Понеділок 12.06 День мистецтв |
|
9.00-9.30 (спільна робота) |
1.Ранкова зарядка. 2.Лінійка(відкриття дня України, учні співають гімн України, урочисту пісню табору) |
9.30-10.00 (спільна робота) |
1.Оголошення завдань на день. 2.Граматисна гра “where is it?” |
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Танцювальна розминка «I can ». 2.Лексині ігри. 3. Кінозал для дітей “Beauty and the beast” |
11.00-12.00 (робота в командах) |
1.Творча майстерня виготовлення виробів за власними бажаннями 2.Гімнастика для втомлених/energizer («One little finger») |
12.00-13.00 (спільна робота) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підрахунок балів. 3.Оголошення планів на наступний день. |
Вівторок 13.06 День природи |
|
9.00-9.30 (спільна робота) |
1.Ранкова зарядка. 2.Лінійка(відкриття дня природи, учні співають гімн України, урочисту пісню табору) |
9.30-10.00 (спільна робота) |
1.Оголошення завдань на день. 2.Нагадування правил поведінки в лісі. |
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Екскурсія в ліс.
|
11.00-12.00 (робота в командах) |
1.Творча майстерня (учні виготовляють плакат «Save nature» 2.Гімнастика для втомлених/energizer («One little finger»)
|
12.00-13.00 (спільна робота) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підрахунок балів. 3.Оголошення планів на наступний день. |
Середа 14.06 Ден талантів |
|
9.00-9.30 (спільна робота) |
1.Ранкова зарядка. 2.Лінійка(відкриття дня талантів, учні співають гімн України, урочисту пісню табору) |
9.30-10.00 (спільна робота) |
1.Оголошення завдань на день.
|
10.00-11.00 (спільна робота) |
1.Танцювальна розминка «The animal song». 2.Підготовка до драматизації казок.. |
11.00-12.00 (робота в командах) |
1.Показ казок в ляльковому театрі. 2.Гімнастика для втомлених/energizer («One little finger»)
|
12.00-13.00 (спільна робота) |
1.Підсумок роботи команд. 2.Підрахунок балів. 3.Оголошення результатів 4.Нагородження найактивніших сертифікатами і подарунками. |