Позакласний захід " Свято Букваря"

Про матеріал

Розробка позакласного заходу сприяє формуванню інтересу учнів до читання; виховує у дітей любов до книги як до джерела знань; розвиває акторські здібності .

Перегляд файлу

Мета. Повторити алфавіт; закріпити знання про звуки та букви; виховувати у дітей любов до книги як до джерела знань, формувати інтерес до читання; розвивати акторські здібності ; переконувати , що добросовісне навчання в школі- обовязок кожного учня.

Хід заходу

Вступне слово вчителя

- Благословенна та ясна година, коли Буквар бере до рук дитина… Яка це відповідальна мить! З цього часу в житті дітей розпочинається новий період, бо Буквар-це перша сходинка до знань.

Шановні гості,

Ми вітаємо всіх!

Запрошуємо в зал на наше свято.

Чекають вас пісні, веселий сміх,

Таночки, ігри та веселощів багато!

 

Сьогодні тут зібрались первачки,

І в школі вони вже не новачки.

«Добридень!»-ми звертаємось до вас,

Великий наш , веселий перший клас!

 

На своє маленьке свято

Запросив вас перший клас!

Любі тата , любі мами,

Ми чекали дуже вас!

 

І дзвінок веселий кличе

Першокласників на свято

Не запізнюйтеся, швидше!

Час з Буквариком прощатись

 

В першім класі-урочистий

«День прощання з Букварем!»

Пригадай, що ти колись –то

Був маленьким школярем.

(Пісня «Рідна школа»)

 

Усі зібрались у цій залі,

Бо нині свято Букваря.

Нам трішки сумно, трішки шкода,-

Прощання надійшла пора.

Букварик-це розумна книга,

Друг і порадник школяра.

Його шанує й дуже любить

Уся весела дітвора.

 

Ми Букварика чекаємо,

А його усе немає.

Де ж так довго забарився?

Може, в лісі заблудився?

 

Вчитель. Може,коли ми  покличемо голосно: «Букварику!»-він зявиться?

(Танок з буквами УРОК)

Букварик.

- Діти любі, добрий день!

Радий вам я дуже!

Як почув я дінь-ділень,

Поспішив до друзів!

Я-веселий Букварик,

Весело співаю,

Бо чудове свято в нас

Весело лунає.

Я-щасливий Букварик,

Я тому радію,

Що всі діти в першім класі

Вже читати вміють.

 

 

Вчитель.

- Ти Букварику , у нас сьогодні найголовніший.

- Діти, давайте відрапортуємо Букварику про те,як навчились читати і писати.

1.Тоді слухайте мене уважно. До здачі останнього урочистого рапорту Букварикові стояти струнко!

2.Товаришу Букварику! На свято прощання з тобою зібрались всі 15 учнів 1-го класу, вчителі, батьки, дідусі і бабусі.

3.За час навчання в 1-му класі вивчено 33 літери українського алфавіту, що допоможе нам у майбутньому вивчати й інші мови світу.

4.Учнями 1-го класу перечитано, недочитано, зачитано до дірок 100 художніх книжок.

5.Усі ми навчились писати. Нами списано, переписано, недописано в зошитах багато десятків  сторінок.

6.Загублено 5 поганих звичок, 47 ручок, 21 олівець, з десяток гумок, 13 ґудзиків, 3 гривні 57 копійок.

7.Над «важкими» завданнями «поламано» 6 голів, зламано 4 стільці, 6 замків у портфелях, 7замків у спортивних кофтах та курточках.

8.На території шкільного подвіря розбито одну клумбу, 6 носів і шибка під час перерви.

9.1-й клас живе цікаво і не збирається зупинятись на досягнутому.

Усі. Рапорт зданий.

Букварик.Ой-ой-ой! Оце так навчив! Оце дожився! Та вас разом з вашою вчителькою завуч з директором за таке не візьмуть до другого класу.

Учень. Букварику, не журись ! Це ми навмисно придумали і про носи, і про шибки, і про замки, щоб веселіше було.

Букварик.-Так це правда?

Ну, а зараз ,любі діти,

Всі гуртом ми розберемо,

Як ви вчились,

Чи зі мною – Букварем-

Весело дружили?

А для гарного початку

Загадаю вам загадки.

Біла нивка невеличка,

Там розсипана пшеничка.

Очками її зберемо,

А думкою розімнемо.

Каже мудра мишка: «Що це буде ?»(Книжка)

 

Є чарівник у школі  в нас,

А ну пізнайте, хто він?

Озветься - тиша йде у клас.

Озветься ще раз-гомін.

Щоб не спізнитись на урок,

Нам голос подає …(дзвінок).

 

Він долає першу в світі

Книгу мудрості-Буквар.

Ви впізнали його діти?

Ну, звичайно, це…(школяр).

 

Буквар. Молодці,діти! А тепер я всіх запрошу в подорож до міста Буквограда. Як ви гадаєте, хто живе в цьому місті?

Діти. Букви та звуки.

Буквар. Так. Почнемо екскурсію з алеї Голосних. Де мої помічниці?

(Виходять діти з табличками А, О, У, Е, И, І.)

Буквар. А ось і вони! Літери відомі, кожному знайомі.

Разом. Ми - літери незвичні,

             Ми дуже симпатичні.

 

Буква А. Акули веселу абетку читали,

Читали, сміялись й добрими стали.

В цій книжці акули безпечні для нас,

Тому що смакують вони ананас.

Буква Е. – Е-е-е!- гукнула буква Е.

- Не забудьте і мене

              Едельвейсом привітати

              Або з Е слова назвати.

 

Буква И. И стоїть, страждає

                На «и» ніяких слів немає.

                 Але без «и», мої малята,

                Ми слів не зможемо прочитати.

 

Буква І. Івасик іграшками грався,

              А по подвір’ю йшов індик.

               Івась побачив і злякався

               І від індика він утік.

 

Буква О.Оленя одне блукало,

Оленя когось шукало

Оля Олю запитала:

От кого воно шукало?

Оля Олі каже прямо

- Оленя шукало маму!

 

Буква У. Українка я маленька,

Українці батько й ненька.

   Українкою я звуся -

  І цим іменем горжуся.

(Пісня про Україну)

Буквар.Це діти, 6 букв, що позначають тільки голосні звуки, а є ще й такі, що можуть позначати два звуки. Назвіть їх. (Я, Ю, Є, Ї.) Буква Є.   Буква Є. Яка ж вона?

Наче скибка кавуна!

Кавуна маля просило -

Двічі скибку надкусило.

Буква Ю. В школі я пишу, читаю,

І рахую, і співаю,

І малюю, й гарно граю,

Як не знаю запитаю,

Бо старанно все вивчаю.

Буква Ї. Їжак яблуками чистить

 Гострі голочки свої.

  Наколов він двоє яблук -

  Йде казкова буква Ї.

Буква Я. На сторінку Букваря

  З моря вийшла буква «Я»,

  І на якір гордо стала:

 «Я» - слова свої зібрала.

 Покажіть слова на букву «Я».

 Гра «Слова на букву «Я».

Буквар. Запамятайте, діти: букв, що позначають голосні звуки, всього…10. А тепер з алеї Голосних вирушимо до проспекту Приголосних. По цей бік живуть дзвінкі приголосні. Ось послухайте, що вони про себе розкажуть.

Буква Б.Букву Б(«бе») у слові мають.

              А тому її вітають -

              Балерина із балету,

              Близнюки несуть букети,

              Білочка свого горішка,

               Ну, а бджілка-меду трішки.

Буква В. На яблуні яблучок двоє,

                Шепочуться з листям обоє.

                А дівча любується і не рве,

                А вони звисають літерою В.

Буква Г. Гуска грає на гітарі

Ґелготить гусак  гагарі,

Горобець гука грака,

Ґава гатить гопака.

 

Буква Д. Дуже добра буква Д

Хто з доріг до неї йде

Того поселяє в дім.

Усім добре в домі тім.

Буква Ж.Жуки дзижчать в садочку літом

По стежці жаба - плиг та плиг,

Жоржини квітнуть новим цвітом

                         Кружляють бджоли коло них

Буква Й. Йоржа впіймав на вудку Йосип,

Схопив і зойкнув - ой-ой-ой!

Не знав, напевно, Йосип досі,

Який колючий йоржик той!

Буква З.  Загадкова буква З

Десь слова свої везе.

Назбирала із книжок -

Зачинила на замок

Збоку, знизу і згори

Схожа З на цифру 3

Є три зуби в букви З.

Ними все вона гризе.

Буква Л. Лисеня та левеня

Їли ласощі щодня.

Кожен мав велику ложку,-

Горщик спорожнів потрошку.

Буква М. Буква М, як мама мила -

Мелодійна і мрійлива.

Ще в колисці немовля

Слово мама вимовля.

Найдорожче в світі слово

Так звучить у рідній мові:

Мама, мамочка, мамуся!

Називаю тебе я,

Рідна ненечко моя.

(Пісня про матуся)

Буква Р. Дуже рада буква Р

Має братиків й сестер:

Рака, рись і рукавицю,

І русалоньку-сестрицю.

Буквар. А тепер продовжимо екскурсію вулицею Глухих звуків. Вони вміють шипіти, свистіти, фиркати. Та вони самі про себе розкажуть.

Буква К.

Буква П.

Буква С.

Буква Т.

Буква Ф.

Буква Х.

Буква Ц.

Буква Ч.

Буква Ш.

Буква Щ.

Буква Ь.

Буквар.Ось ви і познайомились з усіма мешканцями Буквограда. Час завершувати нашу подорож. Але, здається до нас гості…

Вчитель. А ви хто такі? Хто вас запрошував на свято?

Ледащо. У тому й справа, що про нас забули.

Я ледащо,не абищо.

Я роботу не шукаю

Я роботу не люблю,

Краще солодко посплю

Двійка. А мене ви упізнали?

Я ваш найкращий друг –двійка!

Хто хоче зі мною дружити?

Не хочете? Ну й не треба!

 

Сьогодні ми зібрались на свято,

Щоб разом з вами друзі вшанувати

Чудову книжку, що нас грамоти навчала,

Свої скарбниці всім подарувала.

 

Рідний наш Букварику,

Ми тебе любили,

Ми з тобою весело й радісно дружили.

Та прийшла пора прощатись,

Час з тобою розлучатись.

 

Букварику , найперший друже!

Ми не забудемо тебе.

Не зможемо ставитись байдуже

До тебе, любий відтепер.

Віднині будеш відтепер

На місці першому стояти.

Ти найдорожчий від усіх,

Бо навчив усіх читати.

 

Добрий Букварику, перша книжка,

Хочеться,навіть поплакати трішки.

Жаль розлучатися, хоч і треба -

Ми не забудемо ніколи про тебе.

Буквар. Дякую вам за добрі слова!

Всі літери прочитані,

Усіх їх-33.

Тепер дітей учитимуть

Підручники нові.

Хочу вас познайомити з тими , хто веститеме вас далі країною Знань.

Читанка.

Математика.

Рідна мова.

Гра «Це я, це я, це компанія моя»

Вчитель. Молодці, діти! Добре старались,гарно вчились. Букварикові потрібно прощатись, навчати читати і писати майбутніх першокласників.

 

Дні дитинства-наче плин води.

Проліта дитинство, та у спадок

Зостається пісня повна згадок,

Пам'ять зостається назавжди.

(Пісня «Не давайте суму жити»)

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
648
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку