Позакласний захід "Тиждень обслуговуючої праці"

Про матеріал

Наведений план предметного тижня з обслуговуючої праці показує, що заходи, що проходять в його межах, позитивно впливають на кругозір учнів, вносять у процес пізнання елементи змагань, боротьби за перемогу, переконують наочно, що для досягнення перемоги потрібні знання, здобуті на уроках, тобто вказують на необхідність вчитися.

Мета тижня обслуговуючої праці:

прогнозовано впливати на здобуття учнями знань, на знайомство з майбутньою професією;

готувати учнів до самостійного життя;

розвивати творчий потенціал;

виховувати почуття впевненості в своїх силах, гордості, самоповаги

Перегляд файлу

Тиждень обслуговуючої праці в школі.

 

Пояснювальна записка

Ми живемо у час, коли національно-культурне відродження нашого народу та виховання в учнів національної свідомості, почуття любові до Батьківщини, втілення в життя ідей, поглядів, переконань, ідеалів, традицій, звичаїв українського народу в незалежній Українській державі стало реальністю.

Але відчуття власної значущості і потрібності, впевненості у власних силах починається з сім´ї і школи.

Цілком очевидно, що без трудової підготовки, трудового виховання в школі – без базових знань та навичок годі говорити про впевненість у своїх можливостях, відчуття того, що ти багато чого вмієш, знаєш і можеш.

Сьогодення ставить перед нами безліч завдань, де одними із основних є розвиток пізнавальних інтересів та творчої діяльності учнів. Щоб досягти поставлених завдань, виявити проблеми та визначити напрямки роботи на майбутнє, доречно щорічно проводити предметний тиждень з обслуговуючої праці. Його слід проводити в цікавій і доступній формі, враховуючи інтереси учнів різних вікових груп, адже проведення такого заходу дає можливість кожному бажаючому учневі випробувати себе  в різних етапах тижня, познайомитися більш детально зі спеціальною літературою, фото- і відео матеріалами, представити і презентувати свої вироби на виставках,  навчитися новому, зробити корисну справу.

 Для координації дій створюється оргкомітет з проведення Тижня обслуговуючої праці, члени якого заздалегідь ведуть роз’яснювальну роботу про умови конкурсів  та  змагань, порядок підведення підсумків і виявлення переможців, розміщують оголошення та запрошення до участі в шкільній пресі.

 План проведення тижня детально розробляється, обговорюється та затверджується  директором школи.

Наведений план предметного тижня з обслуговуючої праці показує, що під час його проведення, в числі інших заходів, приділяється увага і усним журналам, конкурсам, вікторинам, майстер-класам. Практично встановлено, що найбільший успіх від їх проведення приходить тоді, коли учні самі беруть активну участь у їх підготовці і проведенні.

Заходи, що проходять в межах тижня, позитивно впливають на кругозір учнів, вносять у процес пізнання елементи змагань, боротьби за перемогу, переконують наочно, що для досягнення перемоги потрібні знання, здобуті на уроках, тобто вказують на необхідність вчитися.

На завершення тижня обране журі підводить підсумки кожного туру, визначає і нагороджує переможців призами, що викликає інтерес і бажання учнів приймати участь у подібних заходах.

 

 

 

Мета тижня обслуговуючої праці:

  • прогнозовано впливати на здобуття учнями знань, на знайомство з майбутньою професією;
  • готувати учнів до самостійного життя;
  • розвивати творчий потенціал;
  • виховувати почуття впевненості в своїх силах, гордості, самоповаги

 

Завдання:

  • концентрація уваги на предметі;
  • підвищення інтересу до навчання;
  • залучення дітей до вивчення культурної та духовної спадщини рідного краю;
  • поглиблення, розширення і розвиток інтересів учнів;
  • розкриття творчих здібностей учнів;
  • формування навичок роботи в групах, співпраці;
  • формування комунікаційних та інформаційних компетентностей школярів.

 

План проведення тижня обслуговуючої праці

 

День перший

1. Ознайомлення з планом проведення тижня.

Проведення загальношкільної лінійки, публікація в шкільній пресі та на сайті школи.

2.Конкурс учнівських творів  «Праця в житті людини».

Учні 5-11 класів.

3. Фотовиставка Землю прикрашає сонце,  а людину – праця

Учні 1-11 класів.

 

 

День другий

1. Вікторина «Декоративно-ужиткове мистецтво»

Учні 5-8 класів.

2. Майстер-клас

  • «Виготовлення грошового дерева з бісеру»

Учні 9-11 класів.

  • «Виготовлення грошового дерева з паєток»

Учні 5-8 класів

3. Виставка учнівських робіт з бісеру та паєток

Учні 5-11 класів.

 

 

День третій

1. Віртуальна екскурсія «Символи в українській народній вишивці»

      Учні 9-11 класів.

2. Майстер-клас

  • «Виготовлення вузлової ляльки-мотанки з ниток»

Учні 5-7  класів.

  • «Виготовлення  ляльки-круп´янички»

Учні 8-9  класів

  • «Виготовлення вузлової ляльки-мотанки з тканини»

Учні 10-11 класів.

3.Виставка учнівських робіт «Лялька-берегиня»

Учні 5-11 класів.

 

 

День четвертий

1. «Мастер-шеф» (зустріч з людьми, які працюють в сфері громадського харчування).

Учні 9-11 класів.

2. Конкурс «Свято салату»

Учні 5-8 класів.

3. Парад оригінальних рецептів. Солодка ярмарка.

Учні 1-11 класів.

 

 

День п’ятий

1. Свято «Мода в нашому житті»

Учні 7-9 класів.

2. Підведення підсумків тижня, нагородження переможців.

Оргкомітет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
22 липня 2018
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку