Паспорт проекту «Лялька- мотанка – берегиня українського роду» можна використати як зразок під час створення власного паспорту будь-якого проекту.
Паспорт проекту
Тема: «Лялька- мотанка – берегиня українського роду»
Керівник: Сльозко Тетяна Михайлівна.
Предмет: трудове навчання.
Клас: третій.
Тип проекту: колективний, тривалість – два тижні.
Мета проекту: поглибити і систематизувати знання учнів про ляльку-мотанку як берегиню українського роду, забезпечити виховання патріотичних почуттів до своєї Батьківщини, любові до рідної домівки, традицій народу.
Завдання проекту: вивчити історію виникнення ляльки-мотанки; дізнатися про значення елементів одягу; вияснити, чому ляльки-мотанки не мають обличчя; з’ясувати причини знищення, спалювання ляльок.
Ключове питання: Чому ляльку-мотанку вважають берегинею українського роду?
Очікуваний продукт: лялька- мотанка, практичний посібник «Лялька- мотанка»
Етапи роботи над проектом
І. Підготовчий.
Ознайомити із темою і завданнями проекту. Об’єднати дітей у групи. Запропонувати завдання над якими будуть працювати учні на протязі двох тижнів.
ІІ. Робота над проектом.
Учні збирають інформацію, отримують поради від учителя. Зібрана інформація оформляється у практичний посібник «Лялька- мотанка»
ІІІ. Презентація.
1. Виступи.
Представник від кожної групи презентує готову роботу. Після виступів усіх представників, діти дають відповідь на ключове питання проекту: «Чому ляльку-мотанку вважають берегинею українського роду?»
Ознайомлюю дітей із алгоритмом виготовлення ляльки-мотанки з ниток. Діти самостійно роблять ляльку-мотанку.
ІV. Оцінювання роботи над проектом.
Під час виставлення оцінки, враховується робота учня на кожному етапі проекту. Максимальна оцінка – 12 балів.
Підготовчий етап – 1 бал;
Робота над проектом – 3 бали;
Презентація – 8 балів (виступи – 2 бали, лялька- мотанка – 6 балів)