Позакласний захід, ток-шоу "Перехрестя думок"

Про матеріал

Дослідження читацьких інтересів сучасних підлітків,вивчення реального стану читання дітей,встановлення значення читання в духовному житті учнів, розкрити суть основних понять проблеми; вивчити специфіку інтересів школярів до літератури з різних галузей знань та художніх творів; виявити якою літературою і з яких питань вони цікавляться; визначити шляхи і засоби щодо покращення стану читання учнів; зацікавити їх до читання сучасних українських творів.

Перегляд файлу

Позакласний  захід

«ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ»

Мета:вивчення реального стану читання  дітей,встановлення значення читання в духовному житті учнів, розкрити суть основних понять проблеми; вивчити специфіку інтересів школярів  до літератури з різних галузей знань та художніх творів;  виявити якою   літературою і з яких питань  вони  цікавляться; визначити шляхи і засоби щодо покращення стану читання учнів; зацікавити їх до читання сучасних українських творів.

Форма проведення:ток-шоу «Перехрестя думок»

Обладнання: картки із висловами про книгу,мультимедійна презентація, відеорепортаж, тематична виставка літератури, скрайбінг, буктрейлер...
Вікова категорія учнів:10-15 років

Хід заходу

Ведучий: Доброго дня, шановні!Вітаємо вас на  ток-шоу «Перехрестя думок»!

 Гостями нашого заходу є: завідувач  методичного кабінету відділу освіти Литвиненко Н.Л., вчителі шкіл району, учні 5-9 класів.

А розпочнемо ми словами  американського письменника-фантаста Рея Дугласа Бредберi:

Є злочини гiршi, нiж спалювати книжки.
Наприклад — не читати їх.

Ведучий: Що саме автор мав на увазі? І чи є це твердження актуальним у наш час?  Ми дізнаємося протягом нашого ток-шоу.

Темою спілкування є: «Дослідження читацьких інтересів сучасних підлітків».
Якi ж  читацькі інтереси підлітківяк ресурс розвитку культури сучасної молоді?
Що читають  учні Новокаїрськоi ЗОШ ?
Яка література користується попитом у молоді?
Цi питання досліджували  нашi  експерти.
Слово експерта №1 (учень 9 класу):Ми провели дослiдження читацьких iнтересiв сучасних дітей,  використовуючи наступнi методи:
аналiз читацьких формулярiв;
анкетування учнiввiд 10-15р.;
соцiологiчнiдослiдження

 

 

Слово експерта №2:
Метою нашого дослідження було:

Вивчення реального стану читання  книжок.

Встановлення значення читання в духовному житті

Виявити, якою   літературою діти  цікавляться.

Ведучий: І що ж ви з’ясували під час свого дослідження?

Слово експерта №2:

 

Ведучий:Попросимо нашого шкiльногоревiзора та бiблiотекаря, які проводили свої дослідження приєднатися до нашої розмови.
Шкільний ревізор: Пропоную   для початку  переглянути  відео репортаж (перегляд відеофрагменту«Ревiзор »).

-Перевіривши формуляри учнів, поспілкувавшись з дітьми та бібліотекарем, було визначено///

 

Шкільний ревізор:Тому в мене питання до бібліотекаря,чому такі результати опитування отримались?

Бібліотекар:Але ж у школі  організована систематична робота з формування читацької компетентності: літературні вечори, книжкові виставки, бібліотечні уроки, рекламую книги на шкільних лінійках. І, звичайно, це дає результати.  Разом із соціальним педагогом ми провели тестування учнів і виявилися такі їх літературні інтереси.

 


Ведучий:як бачимо, проблема дитячого читання змушує  вчителя, бiблiотекаря та й iнших дорослих братися за перо, комп’ютер,... чаклунство.

Вправа «Вичитування».

Глядачі відгадують героя. Автора твору.

«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» Галина Миколаївна Малик (Аля).

«Незвичайні пригоди Івана Сили» Олександр Гаврош (Іван Сила)

«Чорнильне серце» Корнелія Функе (Мегі)

«Буба: мертвий сезон» Барбара Космовська (Агнешка)

Ведучий: Добре, швидко ви впізнали наших героїв. Отже, читати ніхто не перестав, просто помінялись уподобання та й види популярiзацii книжок виходять на новий рівень. Так, учні мало читають. За результатами опитування  люблять читати та читають у повному обсязі програмові твори лише 21% з опитаних. На запитання, що ж треба зробити, щоб зацікавити дітей читанням ми отримали такі відповіді:

(Відеосюжет: інтерв’ю з учнями )

Ведучий: Отже, на  думку учнів,  зацікавлять  їх до читання наступні заходи:

 

Ведучий:Ми звернулись до наших читачiв-учнiв  та  запропонували їм виступити у ролi рекламних агентів для зацікавлення учнівської аудиторії. Тож зараз до вашої уваги реклама твору українського сучасного письменника Андрія Кокотюхи «Таємниця козацького скарбу».


Реклама книжки (Буктрейлер з елементами скрайбінгу)

Ведучий: А зараз реклама твору зарубіжного автора  Ристо Раса (фінський поет)

 

Реклама книжки(тизер, постер)

Ведучий:Тепер  я пропоную обговорити побачене, висловити свою думку.
(запитання до присутніх в аудиторії)

Технологія «Захист ідеї»:
Чи захотілось вам прочитати прорекламовані книги? Які саме? Чому?

Що вас зацікавило в них?...

Ведучий: завершити нашу розмову на ток-шоу  хотілосяб словами  Василя Олександровича Сухомлинського «Людина, для якої книжка уже в дитинстві стала такою необхідною, як скрипка для музиканта, як пензель для художника, ніколи не відчує себе обділеною, збіднілою, спустошеною»

 

Дякуємо за увагу. Читайте, бо книга дає крила. Як говорить прислів’я: «Книгу прочитав - на крилах політав».

docx
Додано
6 квітня 2018
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку