позакласний захід "У КВК тільки дівчата"

Про матеріал
Мета заходу: Дидактична : Закріплювати знання , набуті на уроках обслуговуючої праці формувати загально рудові і спеціальні уміння та навички. Розвиваюча : Розвивати моторику і творчі здібності : сприйняття, увагу, уяву, пам’ять, мислення, мову. Пізнавальна : Розширювати кругозір учнів, пізнавальні інтереси, формувати світогляд. Виховна : Виховувати ініціативність, самостійність, комунікабельність, підприємливість.
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  ОСВІТИ

«СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №50»

ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

Позакласний захід на тему:

«     У  КВК

тільки дівчата»

 

 

 

 

Підготувала вчитель трудового навчання:

Попко Лариса Євгенівна

 

 

 

 

 

м. Дніпро

 

Тема:    «У КВК тільки дівчата»

Мета заходу: 
Дидактична : Закріплювати знання , набуті на уроках обслуговуючої праці формувати загально рудові і спеціальні уміння та навички.

Розвиваюча : Розвивати моторику і творчі здібності : сприйняття, увагу, уяву, пам’ять, мислення, мову.

Пізнавальна : Розширювати кругозір учнів, пізнавальні інтереси, формувати світогляд.

Виховна : Виховувати ініціативність, самостійність, комунікабельність, підприємливість. 

Захід супроводжується музикою. Звучить гімн КВК.

Ведуча: Добрий день, дорогі друзі!

Вітаємо вас на нашій діловій грі “У КВК тільки дівчата”.

Усі ви знаєте, що КВК це змагання і гра, а вже із назви ви здогадались, що змагатись будуть тільки дівчатка, сьогодні вони зможуть показати свою майстерність у кулінарії, вишивці, шитті, дизайні. І важко прийдеться журі, тому що одна і друга команди майстри своєї справи. У програмі нашої гри будуть такі конкурси: 

  1. Привітання. 
  2. Розминка. 
  3. Конкурс «Реклама». 
  4. Конкурс капітанів. 
  5. Конкурс дизайнерів. 
  6. Конкурс вболівальників  
  7. Показ моделей шкільної форми. 
  8. Конкурс «Смакота». 
  9. Домашнє завдання. 


Перед тим, як приступити до гри, дозвольте ознайомити вас із складом журі, яке буде оцінювати ваші команди.

                                                 /Ведуча називає членів журі/

Тепер нам необхідно провести жеребкування команд, для того щоб визначити хто з них першими вийде на сцену. 

                                               /Ведуча проводить жеребкування/ 

І конкурс – привітання   ( 5 балів)

І так, перший конкурс-привітання-візитна картка команди.

Це завдання оцінюється в 5 балів. Першими на сцену запрошуємо команду…/виходить перша команда/.

А зараз на сцені команда… /на сцену виходить друга команда/

ІІ конкурс-розминка. У ньому беруть участь усі члени команди.  (3 бали)

Але перед цим, представники від кожної команди повинні вибрати конверти, у яких є запитання, на які команди повинні дати відповіді.

1. конверт.

А)Вона прекрасна і в кришталевій вазі у простому глиняному горшку, і в мідному кув шині, і в плетеній корзині. ЇЇ кущі прикрашають головну площу нашої столиці. Їй присвячували рядки у своїх віршах Шекспір, Готьє, Теофіль, Бунін, як символу гордої краси, витонченості.

  • про яку квітку йде мова( троянда)

Б) Назвіть-овочі у яких їдять коренеплоди.

(картопля, ріпа, редиска, морква, буряк, часник, цибуля)

В)Як звати смачну кашу без масла?
2. конверт.

А)Прийшла пора теплих вечірніх зірок, грозових злив, солов’їного співу. Затінені березовими кронами тихі поляни. Це царство незвичайних квітів. На струнких стеблинах розвішані крихітні дзвіночки ювелірної роботи. Таємничим, чудесним світлом осяяні вони в середині. Кожна квіточка ніби спалах білого вогню. Міцні листки обережно бережуть його у своїх зелених долонях. Не чіпайте, не рвіть їх. Без цих білих вогнів темніше стане в лісі, в саду у вашій душі.

  • Про яку квітку йде мова( конвалія)

Б) Назвіть овочі у яких їдять листки.

(капуста, зелена цибуля, салат, петрушка, кріп, квасок)

В) Без чого не можна спекти хліба?

Поки команди готуються до конкурсу, проведемо конкурс для болілників «Чорна скринька».

ІІІ конкурс - «Реклама-незвичайне використання звичайних речей».  ( 4 бали)

Іноді звичайні речі можна використовувати незвичайним способом. 

Ми часто бачимо рекламу по телебаченні, де пропонують багато необхідних речей. Але у наш скрутний час ми не завжди можемо скористатись цими порадами. Тому наші команди постарались знайти рішення деяких проблем таким чином, що ми і не здогадуємося.

Хліб: скибочка білого хліба видалить сальні відбитки пальців зі стіни та з обоїв.

Зубна нитка: допоможе міцно пришити кнопки та гудзики, а також відремонтувати парасолі і рюкзаки.

Кольорові олівці: подрібнений грифель допоможе замаскувати пошкодження дерев'яної підлоги та меблів.

Морозилка: якщо помістити в неї свічки безпосередньо перед використанням, то вони будуть горіти довше.

Лак для волосся: допоможе продовжити життя малюнка, особливо якщо той виконаний пастеллю.

Кетчуп: очистить срібні прикраси, якщо опустити їх в миску з ним на кілька хвилин, а потім почистити старою зубною щіткою.

Підгузки: гарантують збереження та безпечну доставку тендітних предметів в посилках.
Оливкова олія:, в яку додали лимонний сік або білий винний оцет у співвідношенні 1/2 від загального обсягу олії, допоможе додати блиск полірованих меблів.

Арахісове масло здатне видалити жувальну гумку з волосся, досить просто втерти його.

Чохол для запальнички - пришийте його до одного кінця вашого пляжного рушники, щоби зберігати в ньому ключі та гроші під час походу на пляж.

                                         (на сцену запрошуються команди по черзі)

Наступним у нашій програмі конкурс капітанів. Але перед тим команди повинні одержати завдання на наступний конкурс, щоб мати можливість підготуватися.

І так завдання на конкурс дизайнерів:  ( 5 балів)

                               Конкурс складається із двох частин:

А)Конкурс шкільної зачіски, у якому учасники показують своє уявлення про шкільну зачіску.

Б)Конкурс художників по вишивці. Команди повинні розробити орнамент вишивки для скатертини,, використовуючи рослинний орнамент та техніки: хрестик, гладь, мережку.
ІV -Конкурс капітанів   (3 бали)

А поки команди готуються, ми на сцену зпрошуємо капітанів з команд.

                                         /Виходять капітани/. 

1 конверт.

А)Я маленького росту, тонка і гостра, носом шлях собі шукаю, за собою хвіст тягаю.(голка)

Б)Назвати волокно рослинного походження та тканин з них.(бавовна, льон; бавовняна тканина, лляна)

В)Перелічити машинні шви.(упідгин із закритим зрізом, зшивний, настрочний, з'єднувальні, крайові та оздоблювальні)
2 конверт.

А)     То назад, то вперед ходить бродить корабель,

          А зупиниш його, продірявить море.(праска).

Б)Назвати волокна тваринного походження та тканини з них.(вовна та шовк; вовняні тканині та шовкові)

В)Перелічити ручні шви.(зметувальний, приметати, наметати, «уперед голку», «назад голку», петельковий)

Конкурс капітанів оцінюється максимум 3 бали.

/Журі оцінює конкурс капітанів та підводить підсумок всіх трьох конкурсів/. 

V - «Конкурс дизайнерів».  ( 5 балів)

 І так, ми підійшли до конкурсу дизайнерів.

Дизайнер – одна з престижних і високооплачуваних професій в наш час.

Дизайнери – люди творчі і володіють певними унікальними здібностями. Вважається, що для того, щоб стати дизайнером, треба закінчити художню школу, але це далеко не так. Щоб стати успішним дизайнером, достатньо мати величезне бажання довго і наполегливо вчитися, неперевершений інтерес до цієї галузі і спеціальні творчі задатки.

Пригадаємо українських дизайнерів: Оксана Караванська, Андре Тан, Ірина Каравай, Саша Каневський, Анастасія Іванова, Оксана Муха, Лілія Пустовіт, Михайло Воронін, Сергій Смолін, Вікторія Гресь.

                                Конкурс складається із двох частин:

А)Конкурс шкільної зачіски, у якому учасники показують своє уявлення про шкільну зачіску.

Б)Конкурс художників по вишивці. Команди повинні розробити орнамент вишивки для скатертини,, використовуючи рослинний орнамент та техніки: хрестик, гладь, мережку.

Запрошуємо на сцену юних художників, щоб вони показали свої розробки і розказали про них.

                                                 /Проходить конкурс дизайнерів/.

                  /журі оцінює цей конкурс і підводить підсумок всіх попередніх конкурсів/. 


VІ - Конкурс болільників. ( 3 бали)

Наші команди виступають чудово і впевнено, тому що відчувають підтримку болільників. Але зараз вони зможуть не тільки підтримати своїх улюбленців, а й допомогти їм придбати додаткові бали. Запрошуємо на сцену по одному болільнику від кожної команди, але це повинні бути обов’язково хлопці.

                                               /На сцену виходять болільники/.

Ведуча: Уявіть собі ,така ситуація,

У вас є молодша сестра, ви з нею лишились самі дома на декілька днів без батьків.

Ранок, ви спішите у школу, а сестричка у садочок. Ви повинні зав’язати їй бант,

одягнути шапку, пальто, взути у черевички. Але сталось ще і непередбачене: відірвався

ґудзик, його треба пришити. На все це у вас злишилось декілька хвилин.

                                           /Проходить конкурс вболівальників/.

/журі оцінює конкурс болільників та підводить підсумок попередніх шести конкурсів.
VІІ - конкурс “ Показ моделей шкільної форми’’ (5 балів)

Наші юні модельєри зараз запропонують своє вирішення проблеми, яка вже декілька років стоїть перед учнями, батьками та вчителями-це проблема шкільної форми. Своє бачення моделей одягу для учнів показують учасники змагання.

                                                      /Проходить конкурс дизайнерев/.

                     Журі оцінюють цей конкурс та підводить підсумок попередніх.
VІІІ - конкурс”Смакота”  ( 5 балів)

Пройшли  Різдвяних св’ята, веселі коляди, св’яткові столи. Але для кожної родини найбільш очікуваною є Св’ята вечеря, коли навколо столу збирається вся родина. Із давніх давен ми знаємо що на столі повинно бути 12 пісних страв. Але сьогодні господині хочуть внести що небудь нове до свого столу. І тому зараз наші учасники повинні оформити стіл до Св’ятої вечері, на якому буде пісна страва , приготована за їх рецептом .

Поки дівчата готуються до конкурсу, для вас співає учениця українську народну пісню «Про вареники»

                                      /Проходить конкурс”Смакота”.

/Журі оцінює конкурс, підводить підсумок попередніх./

Ведуча: А зараз саме цікаве у нашій програмі – це конкурс « Домашнє завдання»  ( 5 балів)

На межі тисячоліть люди часто задумуються над своїм майбутнім.

І тому наші учасники теж помріяли про своє майбутнє, виразили свої думки у конкурсі ” Домашнє завдання ”, який носить назву “Урок обслуговуючої праці у майбутньому “.

                            / Проходить конкурс “Домашнє завдання” /

Поки журі підводить підсумки та визначає переможця для вас співає  учениця пісню «Співаночка»

  Журі оцінює конкурс, лічильна комісія підводить підсумки всіх конкурсів та визначає переможця.

Ведуча: Ми дякуємо нашим командам за цікаві виступи, бажаємо всім успіхів. 

               Глядачам дякуємо за увагу

               До побачення.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Попко Лариса
До підручника
Трудове навчання (обслуговуючі види праці) 9 клас (Ходзицька І.Ю., Тименко В.П., Горобець О.В., Безносюк О.І.)
Додано
5 березня 2023
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку