16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Позакласний захід "У світі рослин"

Про матеріал
Матеріал заходу узагальнює та систематизує знання учнів про рослини, розвиває інтерес до біології, виховує екологічне мислення
Перегляд файлу

Тема У світі рослин

Мета: узагальнити і поглибити знання учнів з біології; розвивати пізнавальний інтерес учнів до біології, як науки; переконати учнів у тому, що рослини – невід’ємні складові компоненти живої природи; здійснювати екологічне та моральне виховання.

Обладнання: матеріали для конкурсів, плакати , малюнки по темі. У грі беруть участь дві команди по 6 чоловік. Гру проводять 2 ведучі, 2 помічники. Журі –2 учнів.\вчителів\. Призи для переможців виготовлені учнями.

ХІД ГРИ

Ведучий: Добрий день вам, любі учні –І дівчата, і хлопята! Ви прийшли на нашу зустріч, І ми раді вас вітати. Є науки природничі –І цікаві, й таємничі, З ними будеш йти готовий У природи світ чудовий.

Ведучий : Пропонуємо сьогодні Вам, залишивши уроки,

На шляхах біологічних

Теж нові зробити зробити кроки.

Від мікроба до людини,

Від амеби до тварини –

Нас веде і там, і тут Біології маршрут.

Ведучий: А сьогодні нам стежини

В загадковий світ рослинний.

Приготуйтесь мандрувати

І нові знання дістати.

Ведучий: Дві команди –Тут сьогодні будуть грати.

Побажаємо вам, діти,

Правильно відповідати.

Ведучий: А оцінюватиме наші змагання буде шановне журі (представлення членів журі).Виходять 2 команди

К О Н К У Р С 1 «Домашнє завдання»

Ведучий: Шановні капітани команд, представте назву та емблему вашої команди. Що символізує емблема команди? Максимальна кількість балів -5 .

Представлення команд.

К О Н К У Р С 2

Розминка Ведучий: Перше завдання –просте, для розминки. Заповніть схему на розданих вам картках. За вірно заповнену схему ви отримаєте 1 бал «ОРГАНИ КВІТКОВОЇ РОСЛИНИ»

 

К О Н К У Р С 3  Будова та різноманітність листків.

 Ведучий: Про що листок листку шепоче

У цей передвечірній час?

Який секрет повідать хоче,

Допоки день іще не згас?

 

Листки рослин дуже різноманітні за будовою, формою листкової пластинки, забарвленням, кріпленням до стебла . Спробуйте за описом на картці знайти у кошику потрібний листок. Знайдені листки покладіть на відповідну картку. Час –5 хв.( Командам помічники роздають кошики з листками і картки з описами листків, (на кожну картку  потрібно покласти відповідний листок)На виконання завдання 5 хв. За вірне виконання –5 балів.

ХВИЛИНКА ВІДПОЧИНКУ

Учасники гри відпочивають, а журі підбиває підсумки 3-х конкурсів. Ведучі пропонують позмагатися вболівальникам команд.

Завдання для вболівальників: Продовжіть українські прислівя та приказки про природу:

Ведучий :1.З природою живи в дружбі, то й буде вона ......../тобі в службі/

2. Рослина –землі... /окраса/

3. Немає ліпшої краси, ніж ... та... /гаї та ліси/

4. Зрубав одне дерево -... /посади троє/.

5. Ліс і вода -... /брат і сестра/

6. Де дуби, там і ... /гриби/

7. Сади деревину –будеш їсти ... /садовину/

.8. До природи не неси... /шкоди/

Визначення і нагородження найактивнішого вболівальника.

Оголошення членами журі загальної кількості балів за 3 конкурси

.К О Н К У Р С 4  Хто найбільше?

Ведучий:

Стебло. Скелет. Кістяк. Основа. Уверх спрямовуюча вісь. Проспект, де поруч висхідного проліг потік, що йде униз.

А яке воно у запропонованих вам рослин? Опишіть стебло рослини за одержаним гербарним зразком, застосувавши якомога більше визначень. За два названі визначення отримаєте 1 бал, на обдумування-3 хв./Помічники роздають гербарні зразки рослин/

 

К О Н К У Р С 5 «Дивна квітка»

Ведучий :Природодослідники повинні не лише знати будову та основні процеси життя рослин а й розбиратися у великому різноманітті рослин. Тому ви отримуєте таке завдання: уявіть, що ви потрапили у ліси Амазонки і знайшли невідомий світу екземпляр рослини. Намалюйте та дайте їй свою наукову назву. На виконання роботи –5 хв. Оцінюється оригінальність і винахідливість.

Запитання вікторини

 

1. Ці квіти, за легендою, можуть розмовляти із зірками.     Айстри.

2. Швейцарець Жорж Деместрель 1956 р. винайшов застібку «липучку». Яка рослина була прообразом цього винаходу?    Реп’ях.

3. З якої рослини роблять манну крупу?       Пшениця

4. Ця квітка була символом королівського дому Франції.      Лілія

5. У південноамериканських індіанців є легенда . яка розповідає про дівчину з довгими косами. Щоб урятувати своє плем’я від голоду вона перетворилася на рослину. А на яку саме?        Кукурудзу.

6. Увага! Перед вами пудра. А раніше найкращу , найтоншу пудру робили з рослини. Якої саме?         Рис.

7. В Англії у 12 ст. ця рослинна приправа була ціннішою за золото.     Перець

8. Плід якої рослини викликав негативні емоції в українських парубків?    Гарбуз.

9. Назви яких місяців мають рослинне походження?     Березень,   квітень,      травень,      липень.

10.Ця рослина допомогла Елізі перетворити братів з диких лебедів на людей.     Кропива.

11. На Землі саме ця трава з усіх рослин росте найшвидше.     Бамбук.

12. Як називалося найзеленіше із семи чудес світу?     Висячі сади Семіраміди.

13. Яке дерево цвіте найпізніше від усіх?      Липа.

14. З деревини якого дерева роблять сірники?     Осики

.

Гра до кінця підходить, сумнівів немає,

Нам зараз переможців рахунок визначає.

Команді переможців від нас аплодисменти!

А ось і нагороди – щасливі гри моменти.

Команда друга також сьогодні добре грала.

Бажаєм, щоб реваншу наступний раз дістала.

Приходьте ж на уроки, беріть підручник в руки.

Нехай завжди вам будуть цікавими науки!

 

Журі оголошує оцінки конкурсів та загальних оцінок кожної команди, а відповідно і команди переможниці.

docx
Додано
17 липня
Переглядів
44
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку