Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, разом з працею, навчанням, мистецтвом, спортом вона забезпечує необхідні емоційні умови для всебічного, гармонійного розвитку особистості.
ІНТЕРАКТИВНІ КАНІКУЛИ «ВЕСЕЛІ ЖАРТИ ІНФОРМАТИКІВ»
Мета: розвинути стійкий інтерес до інформатики; формуванню творчої особистості;
виховати поваги до суперника, стійкості, волі до перемоги, спритності; повторення
закріплення основного матеріалу в нестандартній формі; розширення зв'язків з іншими предметами.
Обладнання: ПК, картки з завданнями для команд, бланки для журі, робочі файли, призи, грамоти
Підготовчий етап
Педагог за тиждень до заходу дає завдання вихованцям придумати:
СЦЕНАРІЙ ЗАХОДУ
Педагог: Доброго дня дорогі гуртківці! Доброго дня, шановне журі!
Сьогодні я рада вітати Вас на нашому заході. Хтось з великих казав: «Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його».
І ось сьогодні у нас свято – інтерактивні канікули Веселі жарти інформатиків за участю наших вихованців.
Сьогоднішній захід буде оцінювати журі до складу якого ввійшли:...
Привітаймо наше журі оплесками.
Журі представлене, учасники готові? Ми з повним правом можемо розпочати перший конкурс. А почнемо ми звісно зі знайомства. Умови конкурсу прості. Кожна команда повинна представити себе. Ми розпочинаємо.
I. КОНКУРС «ПРЕДСТАВЛЕННЯ КОМАНД»
Педагог: Перш ніж розпочати, я запрошую капітанів команд на жеребкування, за яким визначиться порядок виступів. (…). Саме час нагадати журі і глядачам, що максимальна кількість балів за цей конкурс – 4 бали.
Отже, розпочнемо. Ми запрошуємо 1-шу, 2-гу (3-тю) команду
Команди представляють
Надаємо слово журі.
II. КОНКУРС «ВІДГАДАЙ»
Кожна команда повинна була підготувати по питанню своїм суперникам. Правильна відповідь буде коштувати вам 1 бал. Цікаве питання може дати команді, яка його придумала, додатковий 1бал.
Педагог: Для свого рішучого слова запрошується журі.
Наші веселі інформатики мали ще й творче завдання. Підготувати анекдоти.
Жартувати вони будуть по колу. Один прохід – 1 бал найкращому.
Надаємо слово журі.
III. КОНКУРС «ЛІНГВІСТІВ»
Педагог: Командам за 3 хвилини необхідно скласти найбільше слів з букв, що становлять слово «ІНФОРМАТИКА». Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово – 1 бал. Час пішов.
Педагог: Час закінчився. Передайте листки нашим журі.
Просимо журі оголосити результати конкурсу «Лінгвістів» та загальне положення команд.
IV. КОНКУРС «ХУДОЖНИКИ»
Педагог: Команди, за допомогою графічного редактора Paint, повинні створити колективний малюнок з n-фігур. Кожен учасник має використати 2 фігури. До комп’ютера учні підходять по черзі.
Оцінюватись буде яскравість, точність та правильність побудови рисунку.
Максимальна кількість балів за цей конкурс – 5 балів.
І команда ІІ команда ІІІ команда
Порося Курча Ведмежа
Педагог: Журі оцінює результати конкурсу. Далі
V. КОНКУРС «ПАНТОМІМА»
Зараз команди за допомогою міміки й жестів будуть зображати той предмет з інформатики, що написаний у них на аркуші. Інші команди повинні відгадати, що вони зображають.
Прошу капітанів одержати в мене завдання. На підготовку командам дається 3 хв. За відгадане слово команда отримає 1 бал. За не відгадане знімається 1бал у артистів.
Вміст карточки: Зобразити мімікою й жестами:
для команди 1: сканер, комп завис, відеокамера, мікрофон
для команди 2: принтер, джойстик, клавіатура, мишка
для команди 3: монітор, вірус, колонки, ксерокс
Отже, слово командам. Запрошуємо команду.
По черзі команди демонструють свої мініатюри.
Надаємо слово журі.
VI. КОНКУРС КАПІТАНІВ
Запрошуються капітани команд. Зараз по черзі кожному із вас будуть задаватися запитання.
За кожну вірну відповідь капітан отримує 1бал. Можна одержати додатково бал, якщо суперник не знатиме відповіді на своє запитання, запропонувавши свою відповідь.
Запитання для капітана команди №1
Відповідь: Сканер
Відповідь: Мбайти
Відповідь: Режим введення великих літер
Відповідь: Так, встановити пароль
Відповідь: Форматування
Відповідь: Байдуже – від наслідків зараження комп’ютерним вірусом це не врятує
Запитання для капітана команди №2
Відповідь: Оптична, інфрачервона, безпровідна миша
Відповідь: PrtScr
Відповідь: до 700 Мбайт
Відповідь: Саморозпаковуючий архів
Відповідь: Буфер обміну
Відповідь: Мишка не призначена для введення текстів
Запитання для капітана команди №3
Відповідь: монітор
Відповідь: це носії інформації
Відповідь: Power
Відповідь: Пробіл
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ,
Як усім потрібен …
Відповідь: Word
Знаю формули й доданки.
Підрахую як годиться –
Електронна я …
Відповідь: таблиця
VII. КОНКУРС «РОЗГАДАЙ КРОСВОРД»
Як тільки одна команда справилась, конкурс закінчується.
Командам роздають листки з кросвордом. Кожна починає працювати за своїм столом
КРОСВОРД «ІНФОРМАЦІЯ»
Запитання до кросворду:
Відповіді:
1. Аудіальна; 2. Дані; 3. Графічний; 4. Пошук; 5. Зберігання; 6. Міміка; 7. Передавання; 8. Опрацювання; 9. Повідомлення; 10. Язик
Бачимо що одна команда справилась з кросвордом, і всі здають свої листки журі.
Педагог: Попросимо журі підбити підсумки цього конкурсу. За кожне відгадане слово – 1 бал.
VIII. КОНКУРС «КАНАТ»
Педагог: Цей конкурс полягає у тому, що у ланцюжку літер – «канаті», потрібно відшукати якнайбільше прихованих слів.
За кожне знайдене слово команда отримує 1 бал.
ВІДПОВІДІ НА ЗАВДАННЯ 1:
Кінець, цикл, циклоп, програма, грам, машина, шина, алгоритм, ритм, монітор, клоп, рама, гори, тор.
ВІДПОВІДІ НА ЗАВДАННЯ 2:
Прямокутник, кут, ковбик, команда, алгоритм, мишка, поворот, рот, карп, ритм, гори, кома.
Педагог: Нарешті дочекались! Найвеселіший конкурс.
IX. КОНКУРС «БЛІЦ-ТУРНІР»
Правила прості – хто знає відповідь, той піднімає карточку «Відповідь готова». За викрики командам знімається 1 бал. За кожну правильну відповідь ви отримуєте по 1 балу.
Педагог: Ну а поки журі рахує, то я розповім вам щось цікавеньке:
Ну а тепер журі підведе підсумки нашого заходу. Слово журі. Нагородження переможців