Позакласний захід, "Веселі жарти інформатиків"

Про матеріал

Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, разом з працею, навчанням, мистецтвом, спортом вона забезпечує необхідні емоційні умови для всебічного, гармонійного розвитку особистості.

Перегляд файлу

ІНТЕРАКТИВНІ КАНІКУЛИ «ВЕСЕЛІ ЖАРТИ ІНФОРМАТИКІВ»

Мета: розвинути стійкий інтерес до інформатики; формуванню творчої особистості;

виховати поваги до суперника, стійкості, волі до перемоги, спритності; повторення

закріплення основного матеріалу в нестандартній формі; розширення зв'язків з іншими предметами.

Обладнання: ПК, картки з завданнями для команд, бланки для журі, робочі файли, призи, грамоти

Підготовчий етап

Педагог  за тиждень до заходу дає завдання вихованцям придумати:

  1.     Назву команди.
  2.     Емблему команди(файл + А4).
  3.     Девіз команди.
  4.     Привітання.
  5.     Два анекдоти на інформаційну тему.
  6.     Два запитання суперникам.

СЦЕНАРІЙ ЗАХОДУ

Педагог: Доброго дня дорогі гуртківці! Доброго дня, шановне журі!

Сьогодні я рада вітати Вас на нашому заході. Хтось з великих казав: «Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його».

І ось сьогодні у нас свято – інтерактивні канікули Веселі жарти інформатиків за участю наших вихованців.

Сьогоднішній захід буде оцінювати журі до складу якого ввійшли:...

Привітаймо наше журі оплесками.

Журі представлене, учасники готові? Ми з повним правом можемо розпочати перший конкурс. А почнемо ми звісно зі знайомства. Умови конкурсу прості. Кожна команда повинна представити себе. Ми розпочинаємо.

I. КОНКУРС «ПРЕДСТАВЛЕННЯ КОМАНД»

Педагог: Перш ніж розпочати, я запрошую капітанів команд на жеребкування, за яким визначиться порядок виступів. (…). Саме час нагадати журі і глядачам, що максимальна кількість балів за цей конкурс – 4 бали.

Отже, розпочнемо. Ми запрошуємо 1-шу, 2-гу (3-тю) команду

Команди представляють 

  1. назву
  2. емблему
  3. девіз
  4. привітання.

Надаємо слово журі.

II. КОНКУРС «ВІДГАДАЙ»

Кожна команда повинна була підготувати по питанню своїм суперникам. Правильна відповідь буде коштувати вам  1 бал.  Цікаве питання може дати команді, яка його придумала, додатковий 1бал.

Педагог:  Для свого рішучого слова запрошується журі.

Наші веселі інформатики мали ще й творче завдання. Підготувати анекдоти.

Жартувати вони будуть по колу. Один прохід – 1 бал найкращому.

Надаємо слово журі.

 III. КОНКУРС «ЛІНГВІСТІВ»

Педагог: Командам за 3 хвилини необхідно скласти найбільше слів з букв, що становлять слово «ІНФОРМАТИКА». Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово – 1 бал. Час пішов.

Педагог: Час закінчився. Передайте листки нашим журі.

Просимо журі оголосити результати конкурсу «Лінгвістів» та загальне положення команд.

IV. КОНКУРС «ХУДОЖНИКИ»

Педагог: Команди, за допомогою графічного редактора Paint, повинні створити колективний малюнок з n-фігур. Кожен учасник має використати 2 фігури. До комп’ютера учні підходять по черзі.

Оцінюватись буде яскравість, точність та правильність побудови рисунку.

Максимальна кількість балів за цей конкурс – 5 балів.

    І команда                                     ІІ команда            ІІІ команда

Порося                                           Курча                      Ведмежа

Педагог: Журі оцінює результати конкурсу. Далі

V. КОНКУРС «ПАНТОМІМА»

Зараз команди за допомогою міміки й жестів будуть зображати той предмет з інформатики, що написаний у них на аркуші. Інші команди повинні відгадати, що вони зображають.

Прошу капітанів одержати в мене завдання. На підготовку командам дається 3 хв. За відгадане слово команда отримає 1 бал. За не відгадане знімається 1бал у артистів.

Вміст карточки: Зобразити мімікою й жестами:

для команди 1:   сканер,   комп завис, відеокамера, мікрофон

для команди 2:   принтер,  джойстик, клавіатура, мишка

для команди 3:   монітор,  вірус, колонки, ксерокс

Отже, слово командам. Запрошуємо     команду.

По черзі команди демонструють свої мініатюри. 

Надаємо слово журі.

VI. КОНКУРС КАПІТАНІВ

Запрошуються капітани команд. Зараз по черзі кожному із вас будуть задаватися запитання.

 За кожну вірну відповідь капітан отримує 1бал. Можна одержати додатково бал, якщо суперник не знатиме відповіді на своє запитання, запропонувавши свою відповідь.

Запитання для капітана команди №1

  1.     За допомогою якого пристрою можна зробити електронну копію графічної інформації з паперу?

Відповідь: Сканер

  1.     Назвіть одиниці вимірювання оперативної пам’яті.

Відповідь: Мбайти

  1.     Призначення клавіші CapsLock?

Відповідь: Режим введення великих літер

  1.     Чи можна встановити обмежений доступ до архіву?

Відповідь: Так, встановити пароль

  1.     Процес розмітки диска на доріжки називається …

Відповідь: Форматування

  1.     Що при зараженні комп’ютера вірусом необхідно відключити в першу чергу: монітор, принтер, сканер, клавіатуру або мишу?

Відповідь: Байдуже – від наслідків зараження комп’ютерним вірусом це не врятує

Запитання для капітана команди №2

  1.     Які різновиди маніпуляторів-гризунів, що використовуються для введення інформації, ви знаєте?

Відповідь: Оптична, інфрачервона, безпровідна миша

  1.     Яка клавіша призначена для копіювання поточного вигляду екрана у буфер обміну?

Відповідь: PrtScr

  1.     Інформацію якого обсягу можна записати на диск CD-R?

Відповідь: до 700 Мбайт

  1.     Що таке SFX-архів?

Відповідь: Саморозпаковуючий архів

  1.     Як називається частина оперативної пам’яті, призначена для зберігання фрагмента тексту з метою його копіювання чи переміщення?

Відповідь: Буфер обміну

  1.     Якою мишкою найкраще набирати текст – з одним або з двома коліщатками?

Відповідь: Мишка не призначена для введення текстів

Запитання для капітана команди №3

  1.     Який пристрій комп’ютера може надавати шкідливу дію на здоров'я людини? 

Відповідь: монітор

  1.     Що є спільним між папірусом, берестяною грамотою, книгою, дискетою і диском? 

Відповідь: це носії інформації

  1.     Ця кнопка вмикає комп’ютер та з англійської перекладається як "живлення" 

Відповідь:  Power

  1.     Назва самої довгої клавіші

Відповідь: Пробіл

  1.     Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен … 

Відповідь: Word

  1.     Я малюю діаграми,

Знаю формули й доданки.

Підрахую як годиться –

Електронна я …

Відповідь: таблиця

VII. КОНКУРС «РОЗГАДАЙ КРОСВОРД»

Як тільки одна команда справилась, конкурс закінчується.

Командам роздають листки з кросвордом. Кожна починає працювати за своїм столом


КРОСВОРД «ІНФОРМАЦІЯ»

кросворд з інформатики

Запитання до кросворду:

  1.     Інформація, що сприймається органами слуху
  2.     Інформація, що зафіксована на носії
  3.     Один із способів подання інформації
  4.     Процес знаходження інформації
  5.     Процес фіксування інформації на матеріальному носії
  6.     Процес передавання інформації за допомогою рухів м’язів обличчя
  7.     Процес переміщення інформації від джерела до споживача
  8.     Процес створення нової інформації на основі наявної
  9.     Інформація передається за допомогою …
  10. Орган чуття, за допомогою якого людина сприймає смакову інформацію

 Відповіді:

1. Аудіальна; 2. Дані; 3. Графічний; 4. Пошук; 5. Зберігання; 6. Міміка; 7. Передавання; 8. Опрацювання; 9. Повідомлення; 10. Язик

Бачимо що одна команда справилась з кросвордом, і всі здають свої листки журі.

Педагог:  Попросимо журі підбити підсумки цього конкурсу. За кожне відгадане слово – 1 бал.

VIII. КОНКУРС «КАНАТ»

Педагог: Цей конкурс полягає у тому, що у ланцюжку літер – «канаті», потрібно відшукати якнайбільше прихованих слів.

За кожне знайдене слово команда отримує 1 бал.

 

ВІДПОВІДІ НА ЗАВДАННЯ 1:

Кінець, цикл, циклоп, програма, грам, машина, шина, алгоритм, ритм, монітор, клоп, рама, гори, тор.

ВІДПОВІДІ НА ЗАВДАННЯ 2:

Прямокутник, кут, ковбик, команда, алгоритм, мишка, поворот, рот, карп, ритм, гори, кома.

Педагог:  Нарешті дочекались! Найвеселіший конкурс.

IX. КОНКУРС «БЛІЦ-ТУРНІР»

Правила прості – хто знає відповідь, той піднімає карточку «Відповідь готова». За викрики командам знімається 1 бал. За кожну правильну відповідь ви отримуєте по 1 балу.

  1. Найбільший диск ПК (вінчестер/жорсткий)
  2. Найголовніший пристрій ПК (процесор)
  3. Пристрій для підключення до Інтернету (модем)
  4. Скільки байт в 1 Кілобайті (1024)
  5. Шкідлива програма (вірус)
  6. Пристрій для введення текстової та графічної інформації з паперу в комп’ютер (сканер)
  7. Пристрій для виведення текстової та графічної інформації на друк (принтер)
  8. Програма для створення презентацій (POWER POINT)
  9. Програма для створення електронних таблиць (EXCEL)
  10. Програма для створення та редагування малюнків (PAINT)
  11. Програма для створення текстових документів (WORD)
  12. Як викликати контекстне меню? (правою кнопкою)
  13. WINDOWS XP – це …(операційна система)
  14. Пристрій введення (клавіаткра, миша –станд.)(нестанд – сканер,мікрофон, джойстик,веб-камера,графічний екран)
  15. Пристрій виведення (монітор, принтер станд.)(нестан. – колонки, навушники, плотер,світлове табло)

Педагог: Ну а поки журі рахує, то я розповім вам щось цікавеньке:

  •    Близько 400 років тому винайшли механічну обчислювальну машину.
  •    Близько 150 років тому винайшли друкарську машинку.
  •    80 років тому була здійснена перша телевізійна передача.
  •    70 років тому зроблений перший електронний комп’ютер.
  •    57 років тому початок кольорового телемовлення.
  •    30 років тому виник Інтернет

Ну а тепер журі підведе підсумки нашого заходу. Слово журі. Нагородження переможців

 

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
1757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку