Позакласний захід ,,Who is upper"

Про матеріал
Матеріал чудово підійде для проведення Тижня англійської мови у навчальному закладі.
Перегляд файлу

Хто зверху?

Мета:

  •     активізувати знання учнів із зарубіжної лі­тератури та англійської мови, виявити рівень загальної еруди­ції шестикласників, підтримувати інтерес до читання книжок, заохочувати до подальшої літературної та мовної освіти та самоосвіти, прищеп­лювати любов до мистецтва;
  •     розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, кмітливість, уміння застосовувати набуті знання;
  •     виховувати почуття колективізму, толерантність.

Обладнання: художньо оформлене при­міщення, комп’ютер, два дзвінки, два комплекти подвійних літер, плакати для конкурсу «Хто я», скринька з бонусними за­вданнями, монета, секундомір.

Організація: конкурсно-розважальна про­грама між командами хлопчиків та дівчаток (по 6 учнів у команді), група підтримки та суддя.

Перебіг заходу

Звучить музика

 

Ведучий. Доброго дня, пані та панове! Вас вітає шоу «Хто зверху?»!

Ведуча.Good afternoon,dear friends! You are welcome to take part in the game «Who is upper»! I think two teams will show their best and the fans will support their favourite teams.

Ведучий.Please listen attentively to the rules and conditions of each game, be active, quick and «Good luck».

Ведуча. Хто розумніший, хлопці чи дівчата? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання.

Ведучий. І сьогодні хлопці доведуть, хто пра­вить світом.

Ведуча. Ой-ой-ой, не фантазуй. У нас же су­цільний матріархат, куди не глянь - скрізь пре­красна половина керує: і вдома, і в кіно! А в нашій школі скільки хлопців? А дівчат? Отож! Наше завжди зверху.

Ведучий. Ну це ми ще подивимося, хто з нас керуватиме!

Ведуча. Та що там дивитися! Ви ж без нас, дівчат, нуль! У кого ви списуєте домашню роботу чи контрольну? Ми ж не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша!

Ведучий. Ага, найрозумніша, найнаївніша... Адже відмінниці в школі - то завжди дівчата, а всі керівні посади та депутатські крісла у кого? У нас, чоловіків!

Ведуча. Ну, можливо, точні науки ви краще знаєте. Та англійську мову знають краще дівчата.

Ведучий. Це ми ще побачимо. Оголошуємо двобій століття!

Ведуча. Змагатися будуть краса і сила!

Ведучий. Мудрість і витримка!

Ведуча. Розум і хитрість!

Ведучий. У синьому кутку рингу сміливі, спра­ведливі, спортивні і прикольні - «Хлопці». «Boys».(Ви­ходять хлопці, займають місця у відповідному кутку рингу).

Ведуча. Крихітки мої, за мною! Доведемо всім, що ми найкращі! У рожевому кутку вла­дарюють розумні, чарівні, привабливі та неперевершені — «Дівчата»! «Girls». (Виходять дівчата, займають місця).

Тож представляймо наших учасників

Ведучий: Хлопці

    Вадим Матійчук -майбутній депутат та спортивна надія школи.

   Максим Ігнатюк  -у майбутньому  вчитель німецької мови. Вже рахує до 10 відмінно.

Артем Нагорняк  -майбутній програміст та гроза хакерів.

Роман Хоменко  -майбутній Жан- Клод Ван –Дам з потрійним ударом.

Назарій Лаптєв  -підростаюча заміна Владу Ямі. Україна-тримайся!

Ведуча: Дівчата

     Марія Бєлоусова -мріє перевершити Леонарда да Вінчі та зафарбувати «чорний квадрат» Малевича. Майбутня художниця.

    Вікторія Андрєєва  -майбутня мандрівниця, якій буде заздрити сам Дмитро Комаров.

    Марія Пасічник -тишком-нишком приміряє місце Олени Миколаївни. Майбутній вчитель англійської мови.

Ольга Андрійчук -майбутня телеведуча та зірка Сніданку з 1+1.

Мар’яна Шикоряк  -майбутній вчитель японської мови. Але жодного ієрогліфа ще не написала.

Ведучий. Та людина, якій стало замало місця на уроках і вона вирішила, що перевершить Лесю Нікітюк, але не тільки в танцях. Майбутня зірка всіх телеканалів Леся Іванівна…ой…Марія Крижанівська.

Ведуча. Та людина, яка вирішила змінити не тільки свій гастрольний графік, а і школу- Ростислав Притулович Мальченко…ой…Притула Ростиславович…ну ви зрозуміли…Богдан Волотовський.

Ведучий. Дуже у вас гарна команда. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри - (представляє суддю).

Суддя. Мої вітання ведучим, дівчатам, хлоп­цям та глядачам. Учасникам гри стане у при­годі знання англійської мови, а також логіка, витримка і бажання перемогти. Давай­те домовимось так: за мною об’єктивність, за командами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!

Ведучий. Дякуємо, пані суддя. Тема спілкування сьогоднішньої гри є «Студент і його оточення». Ми говоритимемо про вас, ваші родини, домівку, вашу зовнішність і характер, ваших друзів, знайомих, улюблених героїв, ваші інтереси, захоплення, неодмінно використовуючи для цього правила побудови англійських речень згідно з граматичними вимогами.

На шляху до перемоги на команди чекають завдання 8 раундів. Кожен конкурс оцінюється у 10 балів. Але команда-переможець у конкурсі може поповни­ти свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо зможе відповісти на бонусне запитання команди, яка програла. Всі раунди, крім першого, розпочинає команда-переможець. А хто ж починає перший раунд? Для цього ми влаштуємо «дивоглядки». Просимо капітанів команд на центр зали. Той, хто першим моргне – починає гру! Правила гри зрозумілі? Починаємо!

 Отже, першою гру починає команда…Перший  раунд має назву . «Spelling race» / «Збери літери»

                                                        Раунд 1

Ведуча. Четверо гравців із команди отриму­ють по 2 літери.. Хто саме отримає, вирішуйте самі.

Ведучий. Дівчатка, не лякайтеся. Зараз нам на­справді потрібно бути дуже оперативними,

Ведуча. Правила такі: я зачитую запитання, дівчата відгадують і вибудовують слово з літер, які в них є. Слово складаємо злі­ва направо. На це дається 1 хвилина. Коман­да, що склала більшу кількість слів, отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів, - 0 балів.

Якщо ви готові, то час пішов!

Для дівчат         BA-LS-OM-GP

  1.     М’яч у воротах, значить   goal
  2.     Завжди потрібно мити руки   soap
  3.     Наш вчитель інформатики створив власний   blog
  4.     Перед  сном я читаю книжку і включаю  lamp
  5.     Дітки полюбляють плескати в palm

Для хлопців PR-EO-LS-TE

  1.     Рослина-символ Англії   rose
  2.     Червоний колір світлофора означає stop
  3.     Раніше, щоб відправити листа, потрібно було йти post
  4.     Літні канікули для того щоб rest
  5.     Слово  «сюжет» англійською plot

                                             Раунд 2

 Ведучий. Наступний раунд має назву «Find the words /Знайди слова»

Ваше завдання – знайти слова серед різних літер у таблицях і перекласти їх, причому команда хлопців відшукує слова, у таблиці, що стосуються зовнішності людини, адже вони завжди звертають увагу на жіночу вроду, а команда дівчат, як берегині домашнього вогнища, відшукають слова, пов’язані з домівкою, будинком  у іншій  таблиці.

   Ведуча. Звертаю увагу учасників, що всі слова мають 3-4 літери, розташовуються в горизонтальному і вертикальному положенні, а не по діагоналі. Ваші уболівальники мають право допомогти вам під час читання та перекладу знайдених слів, якщо у вас виникнуть труднощі! Тому, уболівальникам теж слід бути уважними! Для виконання завдання ви маєте 120 секунд. Час пішов!

Для хлопців

a

a

b

c

h

i

n

 b

w

h

a

n

d

e

a

f

o

o

t

n

e

c

l

e

g

n

e

y

k

v

w

t

o

c

e

k

n

e

e

s

k

z

e

a

r

w

e

r

r

    

  1. chin – підборіддя
  2. hand – рука
  3. back – спина
  4. nose – ніс
  5. foot – нога
  6. eye – око
  7. ear – вухо
  8. knee – коліно
  9. neck – шия
  10. leg – нога

       Для дівчат

k

e

y

d

o

o

r

s

o

f

a

a

o

r

w

a

l

l

o

z

o

f

h

l

a

m

p

o

l

a

t

b

e

d

m

a

l

v

a

s

e

q

t

l

y

q

b

e

d

 

  1. flat – квартира
  2. door – двері
  3. hall – зала
  4. room – кімната
  5. wall – стіна
  6. lamp – лампа
  7. vase – ваза
  8. bed – ліжко
  9. key – ключ
  10. sofa – диван

Ведучий. Час вичерпано. Заслухаємо слова. Просимо суддів виставити бали за змагання в 2 раунді. 2 правильно знайдених і перекладених слова – це 1 бал. Отже, підрахуємо, скільки балів одержали команди. Рахунок… На користь….

Ведуча. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!

Ведучий. І наступний раунд, який має назву «What is the text  about? / Про що текст?»

Раунд 3

Ведуча.  Шановні учасники, кого ви обираєте для виконання завдання цього раунду?

Завдання: отримавши текст, ви швидко його читаєте і показуєте своїй команді жестами про що саме в ньому йдеться. Ваша команда має зрозуміти про що текст і передати його зміст англійською мовою. Завдання має бути виконане за 120 секунд. Починаймо!

Football

Football is considered to be the most popular sport games in the world. It is my favourite game as well. Together with my dad we are fans of football. We always watch important football matches on TV. At weekends sometimes we go to our stadium to watch the games of local teams. I know that British people are ardent fans of this game. They even have some Premier League football clubs, such as Manchester United, Chelsea and Arsenal.

At the English lesson

I have English twice a week. At the English lesson we speak, read and write. We speak about different things, pupils and teachers, about lessons, animals and nature, about our friends, sports and games. We read stories about children, students, nature, life of the youth and so on. We write letters, words, sentences, exercises and dictations. I like English. I can read and write well, but I can’t speak English well yet.

Ведучий. Час закінчився. Завдання виконує команда… Просимо суддів виставити бали за змагання в 3 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь...

Ведуча. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!

Раунд 4

Ведучий. Раунд 4 має назву Guess the word «Відгадай слово по губах». На центр зали запрошуються ведучі

Слова для хлопців: mother, teacher, love, Easter, computer, apple, interesting

Слова для дівчат: beautiful, pysanka, kiss, English, favourite, paska, school

Ведуча. Просимо суддів виставити бали за змагання в 4 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок…  На користь...

Раунд 5

Ведучий. Раунд 5 має назву «Who am I / Хто я?».

Шановні учасники, кого ви обираєте для виконання завдання цього раунду?

Завдання: учасник, який знаходиться за малюнком, швидко задає питання  своїй команді про того, хто зображений на малюнку, причому такі запитання, на які може прозвучати відповідь «так» або «ні». Наприклад “Am I a woman?”, «Do I live in the forest?». Врешті решт гравець має відгадати хто ж зображений на малюнку. На виконання завдання дається 60 секунд. Починаймо!

Ведуча. Просимо суддів виставити бали за змагання в 5 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок…  На користь...

Ведучий. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!

Раунд 6

Ведуча. Оплески переможцям, вигуки уболівальників у підтримку команд  і продовжуємо нашу гру! 

Раунд  6 має назву «Players in a line/ Гравці в ряд».

Завдання команді хлопців: кожна людина має певне захоплення. Яке захоплення має кожна з дівчат команди суперників вам потрібно буде відгадати. Ви маєте поставити  дівчат  у ряд від 1-6, відповідно до того, чим  саме вони, на вашу думку, захоплюються. Отже, 1 хобі – singing, 2 – making hair-do, 3 – painting, 4 – sleeping, 5 – cooking, 6 – surfing the Internet. Які захоплення у дівчат?

Ведучий. Завдання команді дівчат: кожен з учасників, тобто хлопці мають відповідну дату народження. Вам потрібно буде відгадати коли ж вони народилися і поставити  хлопців у ряд від 1-6, від найстаршого до наймолодшого. Дати народження: the 06th  of March 2000; the 16th  of April 2000; the 22 d  of  May 2000; the 30th  of July 2000; (the 24 th of February 2000; the 07 th of October 1999). Думаємо і розставляємо хлопців у ряд.

Ведуча. А зараз правильні відповіді :

а) завдання для хлопців

1 хобі – singing, це хобі Мар’яни; 2 – making hair-do – хобі Маші (10 кдас); 3 – surfing the Internet – хобі  Віки; 4 – sleeping – хобі Ольги; 5 - painting – хобі Маші (11 клас), 6 – cooking – хобі Марії. У вас ____ правильних відповіді;

Ведучий. б) завдання для дівчат

1 місце (the 27th  of September 2006) мав би посісти найстарший із хлопців – Максим;

Другим народився Богдан (the 20th  of  October 2006);

На 3 місці (the 02 d  of  September 2008) – Вадим ;

На 4 місці ( the 24th of January 2009)  - Рома

П’ятим народився ( the 22nd of March  2009) -  Назар

І наймолодший із хлопців – Артем (the 01st  of  April 2009).

У вас ____ правильних відповіді;

Ведуча . Просимо суддю виставити бали за змагання в 6 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок…На користь команди....

Ведучий. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!

Раунд 7

Ведуча. Оплески переможцям і розпочинаємо 7 раунд, який має назву «True or False?/ Вірно чи ні?». Кожній команді по черзі ми читатимемо твердження, а члени команди повинні вирішити – правдиве воно чи ні і відповісти «True», якщо твердження вірне і «False» – не вірне. За кожне правильно вгадане твердження команда отримає 1 бал.

Твердження для команди дівчат:

  1. Читальний зал англійською “reading room”. (T)
  2. We have English four times a week. (F)
  3. Pen – це ручка, chair – парта. (F)
  4. Англійське прислів’я говорить “Live and sleep” .(F)
  5. 265 – це two hundred and sixty-five. (T)
  6. You earn marks for your answers at the lessons. (T)
  7. Your classmates are students of African universities. (F)
  8. Our English classroom is on the third floor. (F)
  9. The name of your class teacher is Nina Oleksiivna. (F)
  10. Children usually go to school at the age of 6 or 7. (T)

 

Твердження для команди хлопців:

  1. Your future profession is spaceman. (F)
  2. Kindergarten в перекладі на українську означає дитячий садок. (T)
  3. You are the first-year students. (F)
  4. Our lyceum is situated in the centre of the village. (T)
  5. Olena Mykolaivna  doesn’t like fishing. (T)
  6. There is much information we need for our study in the Internet. (T)
  7. These – ці, those – ті . (T)
  8. Дієслово have вживається у виразах для позначення дії. (T)
  9. You earn money for your answers at the lessons. (F)
  10.  Vadym is the youngest in the team. (F)

Ведучий. Просимо суддю виставити бали за змагання в  7 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь…

Ведуча. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!

Раунд 8

Ведучий. Фінальний раунд – 8, має назву  “The battle of captains/ Битва капітанів”.

На середину зали запрошуємо капітанів команд. Ваше завдання – з’їсти половинку лимона якнайшвидше і з порожнім ротом сказати англійською «Життя – солодке!». Ви маєте 30 секунд для виконання цього завдання. Готові? Починаймо. А нам залишається лише вболівати за капітанів.

Ведуча. Отже, додаткові бали своїй команді приносить… Просимо суддю  виставити оцінки за битву капітанів.

Ведучий. А так як це був фінальний раунд, то просимо її також, підрахувати результати всієї гри і оголосити переможця.  А для всіх присутніх – музична пауза. Ваші оплески, друзі!

Ведуча. Пані Справедливість, Вам слово!

Суддя: перемогу сьогодні святкують ...

Вчитель анг мови А я хочу додати, що сьогодні перемогли знання. Ми побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата. А знання з англійської мови в наш час потрібні кожній людині, незважаючи на її стать, адже це – запорука розвитку суспільства. Ця мова необхідна нам в подорожах і розвагах, в комп'ютерних технологіях, в медичних і фармацевтичних областях і т.д. Ринок вивчення англійської мови благополучно процвітає. Як мені здається, найважливіше, що стає доступним, завдяки вивченню цієї всесвітньо поширеної мови, це можливості створення гарної кар'єри і особистісне зростання. Успіхів усім у вивченні англійської мови!

Дякуємо за увагу! На все добре!

 

Ведучий. А наостанок хочемо сказати:

Ведуча. Ми найкращі! We are the best!

Ведучий. Ми найкрутіші! We are the coolest!

Ведуча. Ми суперові і прикольні! We are smart and fun!

Ведучий. Ми - це дівчата і хлопці Маркушівського ліцею! We are boys and girls the lyceum of Markushi..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бонусні запитання для хлопців

  1. На скільки відсотків вага жіночого мозку  менша за вагу мозку чоловіка?    14%
  2. Скільки відсотків дівчат дивляться у футбол?  18%   (13-23)
  3. Скільки відсотків дівчат готові посваритися зі своїми батьками заради свого хлопця? 70%   (65-75)
  4. Скільки відсотків дівчат вважають себе гарнішими за свою подругу?  89% (84-94)
  5. Скільки відсотків дівчат обманюють, коли говорять, що після 6 не їдять?  76%  (71-81)
  6. Скільки відсотків усього спілкування між людьми і в мережі Інтернет англійською мовою?  80%
  7. Скільки відсотків науковців пишуть англійською мовою?   60%

 

Бонусні запитання для дівчат

  1. Скільки відсотків хлопців шкільного віку перуть шкарпетки самостійно? 10 %   (5-15)
  2. Скільки відсотків хлопців сідали за одну парту з дівчиноюя. Щоб списувати?    80%   (75-85)
  3. Скільки відсотків хлопців полюбляють мовчазних дівчат?    35%     (30-40)
  4. Скільки відсотків хлопців хоча б раз користувалися гігієнічною помадою?  30 %   (25-35)
  5. Скільки?  відсотків британських підлітків дивляться спорт по телебаченні?   80%
  6. Скільки відсотків усіх email пишуться і адресуються англійською мовою? 70%
  7.  сКільки відсотків світових радіотрансляцій англійською мовою?   60%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a

a

b

c

h

i

n

 b

w

h

a

n

d

e

a

f

o

o

t

n

e

c

l

e

g

n

e

y

k

v

w

t

o

c

e

k

n

e

e

s

k

z

e

a

r

w

e

r

r

 

 

k

e

y

d

o

o

r

s

o

f

a

a

o

r

w

a

l

l

o

z

o

f

h

l

a

m

p

o

l

a

t

b

e

d

m

a

l

v

a

s

e

q

t

l

y

q

b

e

d

 

 

 

 

Суддя. Мої вітання ведучим, дівчатам, хлоп­цям та глядачам. Учасникам гри стане у при­годі знання англійської мови, а також логіка, витримка і бажання перемогти. Давай­те домовимось так: за мною об’єктивність, за командами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!

 

Суддя: перемогу сьогодні святкують ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий. А наостанок хочемо сказати:

Ведуча. Ми найкращі! We are the best!

Ведучий. Ми найкрутіші! We are the coolest!

Ведуча. Ми суперові і прикольні! We are smart and fun!

Ведучий. Ми - це дівчата і хлопці Маркушівського ліцею! We are boys and girls the lyceum of Markushi..

 

Ведучий. А наостанок хочемо сказати:

Ведуча. Ми найкращі! We are the best!

Ведучий. Ми найкрутіші! We are the coolest!

Ведуча. Ми суперові і прикольні! We are smart and fun!

Ведучий. Ми - це дівчата і хлопці Маркушівського ліцею! We are boys and girls the lyceum of Markushi..

 

  Making

 nails do

Замовити програму Хто Зверху на день народження підлітка

docx
Додав(-ла)
Дуник Олена
Додано
4 вересня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку