Хто зверху?
Мета:
Обладнання: художньо оформлене приміщення, комп’ютер, два дзвінки, два комплекти подвійних літер, плакати для конкурсу «Хто я», скринька з бонусними завданнями, монета, секундомір.
Організація: конкурсно-розважальна програма між командами хлопчиків та дівчаток (по 6 учнів у команді), група підтримки та суддя.
Звучить музика
Ведучий. Доброго дня, пані та панове! Вас вітає шоу «Хто зверху?»!
Ведуча.Good afternoon,dear friends! You are welcome to take part in the game «Who is upper»! I think two teams will show their best and the fans will support their favourite teams.
Ведучий.Please listen attentively to the rules and conditions of each game, be active, quick and «Good luck».
Ведуча. Хто розумніший, хлопці чи дівчата? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання.
Ведучий. І сьогодні хлопці доведуть, хто править світом.
Ведуча. Ой-ой-ой, не фантазуй. У нас же суцільний матріархат, куди не глянь - скрізь прекрасна половина керує: і вдома, і в кіно! А в нашій школі скільки хлопців? А дівчат? Отож! Наше завжди зверху.
Ведучий. Ну це ми ще подивимося, хто з нас керуватиме!
Ведуча. Та що там дивитися! Ви ж без нас, дівчат, нуль! У кого ви списуєте домашню роботу чи контрольну? Ми ж не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша!
Ведучий. Ага, найрозумніша, найнаївніша... Адже відмінниці в школі - то завжди дівчата, а всі керівні посади та депутатські крісла у кого? У нас, чоловіків!
Ведуча. Ну, можливо, точні науки ви краще знаєте. Та англійську мову знають краще дівчата.
Ведучий. Це ми ще побачимо. Оголошуємо двобій століття!
Ведуча. Змагатися будуть краса і сила!
Ведучий. Мудрість і витримка!
Ведуча. Розум і хитрість!
Ведучий. У синьому кутку рингу сміливі, справедливі, спортивні і прикольні - «Хлопці». «Boys».(Виходять хлопці, займають місця у відповідному кутку рингу).
Ведуча. Крихітки мої, за мною! Доведемо всім, що ми найкращі! У рожевому кутку владарюють розумні, чарівні, привабливі та неперевершені — «Дівчата»! «Girls». (Виходять дівчата, займають місця).
Тож представляймо наших учасників
Ведучий: Хлопці
Вадим Матійчук -майбутній депутат та спортивна надія школи.
Максим Ігнатюк -у майбутньому вчитель німецької мови. Вже рахує до 10 відмінно.
Артем Нагорняк -майбутній програміст та гроза хакерів.
Роман Хоменко -майбутній Жан- Клод Ван –Дам з потрійним ударом.
Назарій Лаптєв -підростаюча заміна Владу Ямі. Україна-тримайся!
Ведуча: Дівчата
Марія Бєлоусова -мріє перевершити Леонарда да Вінчі та зафарбувати «чорний квадрат» Малевича. Майбутня художниця.
Вікторія Андрєєва -майбутня мандрівниця, якій буде заздрити сам Дмитро Комаров.
Марія Пасічник -тишком-нишком приміряє місце Олени Миколаївни. Майбутній вчитель англійської мови.
Ольга Андрійчук -майбутня телеведуча та зірка Сніданку з 1+1.
Мар’яна Шикоряк -майбутній вчитель японської мови. Але жодного ієрогліфа ще не написала.
Ведучий. Та людина, якій стало замало місця на уроках і вона вирішила, що перевершить Лесю Нікітюк, але не тільки в танцях. Майбутня зірка всіх телеканалів Леся Іванівна…ой…Марія Крижанівська.
Ведуча. Та людина, яка вирішила змінити не тільки свій гастрольний графік, а і школу- Ростислав Притулович Мальченко…ой…Притула Ростиславович…ну ви зрозуміли…Богдан Волотовський.
Ведучий. Дуже у вас гарна команда. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри - (представляє суддю).
Ведучий. Дякуємо, пані суддя. Тема спілкування сьогоднішньої гри є «Студент і його оточення». Ми говоритимемо про вас, ваші родини, домівку, вашу зовнішність і характер, ваших друзів, знайомих, улюблених героїв, ваші інтереси, захоплення, неодмінно використовуючи для цього правила побудови англійських речень згідно з граматичними вимогами.
На шляху до перемоги на команди чекають завдання 8 раундів. Кожен конкурс оцінюється у 10 балів. Але команда-переможець у конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо зможе відповісти на бонусне запитання команди, яка програла. Всі раунди, крім першого, розпочинає команда-переможець. А хто ж починає перший раунд? Для цього ми влаштуємо «дивоглядки». Просимо капітанів команд на центр зали. Той, хто першим моргне – починає гру! Правила гри зрозумілі? Починаємо!
Отже, першою гру починає команда…Перший раунд має назву . «Spelling race» / «Збери літери»
Раунд 1
Ведуча. Четверо гравців із команди отримують по 2 літери.. Хто саме отримає, вирішуйте самі.
Ведучий. Дівчатка, не лякайтеся. Зараз нам насправді потрібно бути дуже оперативними,
Ведуча. Правила такі: я зачитую запитання, дівчата відгадують і вибудовують слово з літер, які в них є. Слово складаємо зліва направо. На це дається 1 хвилина. Команда, що склала більшу кількість слів, отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів, - 0 балів.
Якщо ви готові, то час пішов!
Для дівчат BA-LS-OM-GP
Для хлопців PR-EO-LS-TE
Раунд 2
Ведучий. Наступний раунд має назву «Find the words /Знайди слова»
Ваше завдання – знайти слова серед різних літер у таблицях і перекласти їх, причому команда хлопців відшукує слова, у таблиці, що стосуються зовнішності людини, адже вони завжди звертають увагу на жіночу вроду, а команда дівчат, як берегині домашнього вогнища, відшукають слова, пов’язані з домівкою, будинком у іншій таблиці.
Ведуча. Звертаю увагу учасників, що всі слова мають 3-4 літери, розташовуються в горизонтальному і вертикальному положенні, а не по діагоналі. Ваші уболівальники мають право допомогти вам під час читання та перекладу знайдених слів, якщо у вас виникнуть труднощі! Тому, уболівальникам теж слід бути уважними! Для виконання завдання ви маєте 120 секунд. Час пішов!
Для хлопців
a |
b |
c |
h |
i |
n |
|
b |
w |
h |
a |
n |
d |
e |
a |
f |
o |
o |
t |
n |
e |
c |
l |
e |
g |
n |
e |
y |
k |
v |
w |
t |
o |
c |
e |
k |
n |
e |
e |
s |
k |
z |
e |
a |
r |
w |
e |
r |
r |
Для дівчат
e |
y |
d |
o |
o |
r |
|
s |
o |
f |
a |
a |
o |
r |
w |
a |
l |
l |
o |
z |
o |
f |
h |
l |
a |
m |
p |
o |
l |
a |
t |
b |
e |
d |
m |
a |
l |
v |
a |
s |
e |
q |
t |
l |
y |
q |
b |
e |
d |
Ведучий. Час вичерпано. Заслухаємо слова. Просимо суддів виставити бали за змагання в 2 раунді. 2 правильно знайдених і перекладених слова – це 1 бал. Отже, підрахуємо, скільки балів одержали команди. Рахунок… На користь….
Ведуча. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Ведучий. І наступний раунд, який має назву «What is the text about? / Про що текст?»
Раунд 3
Ведуча. Шановні учасники, кого ви обираєте для виконання завдання цього раунду?
Завдання: отримавши текст, ви швидко його читаєте і показуєте своїй команді жестами про що саме в ньому йдеться. Ваша команда має зрозуміти про що текст і передати його зміст англійською мовою. Завдання має бути виконане за 120 секунд. Починаймо!
Football
Football is considered to be the most popular sport games in the world. It is my favourite game as well. Together with my dad we are fans of football. We always watch important football matches on TV. At weekends sometimes we go to our stadium to watch the games of local teams. I know that British people are ardent fans of this game. They even have some Premier League football clubs, such as Manchester United, Chelsea and Arsenal.
At the English lesson
I have English twice a week. At the English lesson we speak, read and write. We speak about different things, pupils and teachers, about lessons, animals and nature, about our friends, sports and games. We read stories about children, students, nature, life of the youth and so on. We write letters, words, sentences, exercises and dictations. I like English. I can read and write well, but I can’t speak English well yet.
Ведучий. Час закінчився. Завдання виконує команда… Просимо суддів виставити бали за змагання в 3 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь...
Ведуча. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Раунд 4
Ведучий. Раунд 4 має назву Guess the word «Відгадай слово по губах». На центр зали запрошуються ведучі
Слова для хлопців: mother, teacher, love, Easter, computer, apple, interesting
Слова для дівчат: beautiful, pysanka, kiss, English, favourite, paska, school
Ведуча. Просимо суддів виставити бали за змагання в 4 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь...
Раунд 5
Ведучий. Раунд 5 має назву «Who am I / Хто я?».
Шановні учасники, кого ви обираєте для виконання завдання цього раунду?
Завдання: учасник, який знаходиться за малюнком, швидко задає питання своїй команді про того, хто зображений на малюнку, причому такі запитання, на які може прозвучати відповідь «так» або «ні». Наприклад “Am I a woman?”, «Do I live in the forest?». Врешті решт гравець має відгадати хто ж зображений на малюнку. На виконання завдання дається 60 секунд. Починаймо!
Ведуча. Просимо суддів виставити бали за змагання в 5 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь...
Ведучий. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Раунд 6
Ведуча. Оплески переможцям, вигуки уболівальників у підтримку команд і продовжуємо нашу гру!
Раунд 6 має назву «Players in a line/ Гравці в ряд».
Завдання команді хлопців: кожна людина має певне захоплення. Яке захоплення має кожна з дівчат команди суперників вам потрібно буде відгадати. Ви маєте поставити дівчат у ряд від 1-6, відповідно до того, чим саме вони, на вашу думку, захоплюються. Отже, 1 хобі – singing, 2 – making hair-do, 3 – painting, 4 – sleeping, 5 – cooking, 6 – surfing the Internet. Які захоплення у дівчат?
Ведучий. Завдання команді дівчат: кожен з учасників, тобто хлопці мають відповідну дату народження. Вам потрібно буде відгадати коли ж вони народилися і поставити хлопців у ряд від 1-6, від найстаршого до наймолодшого. Дати народження: the 06th of March 2000; the 16th of April 2000; the 22 d of May 2000; the 30th of July 2000; (the 24 th of February 2000; the 07 th of October 1999). Думаємо і розставляємо хлопців у ряд.
Ведуча. А зараз правильні відповіді :
а) завдання для хлопців
1 хобі – singing, це хобі Мар’яни; 2 – making hair-do – хобі Маші (10 кдас); 3 – surfing the Internet – хобі Віки; 4 – sleeping – хобі Ольги; 5 - painting – хобі Маші (11 клас), 6 – cooking – хобі Марії. У вас ____ правильних відповіді;
Ведучий. б) завдання для дівчат
1 місце (the 27th of September 2006) мав би посісти найстарший із хлопців – Максим;
Другим народився Богдан (the 20th of October 2006);
На 3 місці (the 02 d of September 2008) – Вадим ;
На 4 місці ( the 24th of January 2009) - Рома
П’ятим народився ( the 22nd of March 2009) - Назар
І наймолодший із хлопців – Артем (the 01st of April 2009).
У вас ____ правильних відповіді;
Ведуча . Просимо суддю виставити бали за змагання в 6 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок…На користь команди....
Ведучий. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Раунд 7
Ведуча. Оплески переможцям і розпочинаємо 7 раунд, який має назву «True or False?/ Вірно чи ні?». Кожній команді по черзі ми читатимемо твердження, а члени команди повинні вирішити – правдиве воно чи ні і відповісти «True», якщо твердження вірне і «False» – не вірне. За кожне правильно вгадане твердження команда отримає 1 бал.
Твердження для команди дівчат:
Твердження для команди хлопців:
Ведучий. Просимо суддю виставити бали за змагання в 7 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь…
Ведуча. Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Раунд 8
Ведучий. Фінальний раунд – 8, має назву “The battle of captains/ Битва капітанів”.
На середину зали запрошуємо капітанів команд. Ваше завдання – з’їсти половинку лимона якнайшвидше і з порожнім ротом сказати англійською «Життя – солодке!». Ви маєте 30 секунд для виконання цього завдання. Готові? Починаймо. А нам залишається лише вболівати за капітанів.
Ведуча. Отже, додаткові бали своїй команді приносить… Просимо суддю виставити оцінки за битву капітанів.
Ведучий. А так як це був фінальний раунд, то просимо її також, підрахувати результати всієї гри і оголосити переможця. А для всіх присутніх – музична пауза. Ваші оплески, друзі!
Ведуча. Пані Справедливість, Вам слово!
Суддя: перемогу сьогодні святкують ...
Вчитель анг мови А я хочу додати, що сьогодні перемогли знання. Ми побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата. А знання з англійської мови в наш час потрібні кожній людині, незважаючи на її стать, адже це – запорука розвитку суспільства. Ця мова необхідна нам в подорожах і розвагах, в комп'ютерних технологіях, в медичних і фармацевтичних областях і т.д. Ринок вивчення англійської мови благополучно процвітає. Як мені здається, найважливіше, що стає доступним, завдяки вивченню цієї всесвітньо поширеної мови, це можливості створення гарної кар'єри і особистісне зростання. Успіхів усім у вивченні англійської мови!
Дякуємо за увагу! На все добре!
Ведучий. А наостанок хочемо сказати:
Ведуча. Ми найкращі! We are the best!
Ведучий. Ми найкрутіші! We are the coolest!
Ведуча. Ми суперові і прикольні! We are smart and fun!
Ведучий. Ми - це дівчата і хлопці Маркушівського ліцею! We are boys and girls the lyceum of Markushi..
Бонусні запитання для хлопців
Бонусні запитання для дівчат
a |
a |
b |
c |
h |
i |
n |
b |
w |
h |
a |
n |
d |
e |
a |
f |
o |
o |
t |
n |
e |
c |
l |
e |
g |
n |
e |
y |
k |
v |
w |
t |
o |
c |
e |
k |
n |
e |
e |
s |
k |
z |
e |
a |
r |
w |
e |
r |
r |
k |
e |
y |
d |
o |
o |
r |
s |
o |
f |
a |
a |
o |
r |
w |
a |
l |
l |
o |
z |
o |
f |
h |
l |
a |
m |
p |
o |
l |
a |
t |
b |
e |
d |
m |
a |
l |
v |
a |
s |
e |
q |
t |
l |
y |
q |
b |
e |
d |
Суддя. Мої вітання ведучим, дівчатам, хлопцям та глядачам. Учасникам гри стане у пригоді знання англійської мови, а також логіка, витримка і бажання перемогти. Давайте домовимось так: за мною об’єктивність, за командами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!
Суддя: перемогу сьогодні святкують ...
Ведучий. А наостанок хочемо сказати:
Ведуча. Ми найкращі! We are the best!
Ведучий. Ми найкрутіші! We are the coolest!
Ведуча. Ми суперові і прикольні! We are smart and fun!
Ведучий. Ми - це дівчата і хлопці Маркушівського ліцею! We are boys and girls the lyceum of Markushi..
Ведучий. А наостанок хочемо сказати:
Ведуча. Ми найкращі! We are the best!
Ведучий. Ми найкрутіші! We are the coolest!
Ведуча. Ми суперові і прикольні! We are smart and fun!
Ведучий. Ми - це дівчата і хлопці Маркушівського ліцею! We are boys and girls the lyceum of Markushi..
Making
nails do