Розробка позакласного заходу з англійської мови для учнів 1 класу з презентацією "ABC party" мала на меті підсумувати вивчений першокласниками матеріал на протязі першого року навчання іноземній мові. Пропоную власне бачення проведення свята з казковим героєм Незнайкою, віршами, іграми, піснями і танцями, яке запам'ятається
ABC party
Вчитель: Сьогодні на наше свято завітали гості
Давайте привітаємось з ними
Незнайко: Ой куди це я потрапив?
Вчитель: Ти потрапив на свято англійської мови. Але спершу привітайся!
Незнайко: Добрий вечір!
Ой, ні, не так… З Новим роком!
Щось знову не те…
Ага, Happy birthday to you
Happy birthday to you…
Вчитель: Ти знову наплутав.
Діти, як можна привітатись англійською мовою?
(учні підказують, як можна вітатись)
Вчитель: Щось Незнайко заблукав! Давайте навчимо його!
and
Hello, Dunno, how are you?
Незнайко: I am fine, and you?
Учні: We are fine too
(Незнайко йде по залу і вітається з кожним за руку і знайомиться)
Вчитель: Незнайко, але ж можна привітатись і до всіх разом!
Незнайко: Hello, dear friends
Вчитель: Діти підкажіть Незнайкові, як можна познайомитись!
Учні: What is your name? What is your name?
Now tell me please, what is your name?
My name is … My name is …
My name is … This is my name.
Вчитель: А ми знаємо ще одного віршика, з якого можемо дізнатись ім’я і вік.
What’s your name? How old are you?
My name’s…
I’s 7 (8,9) today.
Вчитель: Ось і познайомились. А тепер давайте розкажемо Незнайкові, що ви вмієте робити, чим ви займаєтесь у школі.
(I read. I write. I draw.
Утворення речень за структурою I can …)
Незнайко: Як цікаво! Як багато ви знаєте! Я теж хочу!
Вчитель: Залишайся з нами та будь уважний і старайся!
Незнайко: Старатися? А навіщо? Я так вже все знаю.
Ось, наприклад, - “Good buy” - це “добрий ранок”…
Вчитель: Ой ні, ти знову щось плутаєш!
Незнайко: Ну гаразд, буду старатися.
Вчитель: Тоді почнемо з веселої зимової зарядки.
Jingle bells (пісня з рухами)
Dashing through the snow
On a one-horse open sleigh
Oven the fields we go
Lounging all the way
Jingle bells Jingle bells
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh!
Вчитель: Якщо надходять Новорічні свята, то які побажання ми співаємо один одному?
We wish you a Merry Christmas /3 times
And Happy New Year!
(Незнайко дає конверт учителеві і шепоче щось на вухо)
Вчитель: Діти, виявляється наш Незнайко – художник. Нам у подарунок він намалював різних тварин, але хвилюється, що ви їх не розпізнаєте. Назвіть, кого ви бачите на малюнках (екрані)
Учні: I see…
Вчитель: Яких тварин намалював Незнайко: wild or domestic?
Учні 3 класу знають пісню про домашніх тварин і про тих, що живуть у зоопарку. Давайте навчимо нашого друга.
Fox, wolf, elephant, monkey too
I like to visit them at the Zoo.
Cat, cock, mouse, dog, rabbit too
I cannot see them at the Zoo\ 2 times
Tiger, lion, crocodile too,
I like to visit them at the Zoo.
Cat, cock, mouse, dog, rabbit too
I cannot see them at the Zoo\ 2 times
Вчитель: We know many poems about domestic animals. (Наші учні підготували декілька віршиків про домашні тваринки).
1. I have a dog. His name is Jack
His coat is white. With spots of black
2. Ann’s cat is black. Jane’s cat is grey.
They often drink milk. And wash every day.
3. My little dog is black and white
And we all call him spot
He’s very nice and does not bite,
But runs and play a lot.
4. Little mouse, little mouse,
Where is your house?
Little cat, little cat
I have no flat.
I am a poor mouse
I have no house.
Little mouse, little mouse,
Come to my house!
Little cat, little cat
I can’t do that
You want to eat me!
Вчитель: Учні нашої школи співають пісню про малесеньких пташок і танцюють їх танець.
(Виконання пісні-танцю «Каченята)
One and two, and tree, and four
We are dancing on the floor
We are dancing on the floor
Clap, clap, clap, clap
One and two, and tree, and four
We are dancing on the floor
We are dancing on the floor
Quack, quack, quack, quack,
We shall dance together
We shall be good friends
We shall dance together
Like yellow ducklings
We’ll shake our tails
Mother Duck and Father Duck
Sister Duck and brother Duck
Dancing, dancing all day long
Without break
Mother Duck and Father Duck
Sister Duck and brother Duck
Dancing, dancing all day long
Quack, quack, quack, quack,
Вчитель: Послухаємо ще декілька віршиків про школу
1. This is our school. This is our class
This is our teacher. She loves us
2. I am a pupil. I go to school.
I have a bag. It’s always full.
Вчитель: Діти, а що ж потрібно брати у школу?
(Гра «Склади портфель» -
вибрати необхідні речі для школи та назвати їх)
(Гра «Впізнай на дотик» -
впізнати предмет із зав’язаними очима і назвати його)
Незнайко: о, то ви й таке вмієте? А ви всі букви знаєте?
Пісня «Алфавіт» на мотив «У лісі, лісі темному»
ABCDEFG
HIJKLM
NOPQRSTU
VWXYZ
Учень: Happy, happy we shall be
When we learn our ABC\ 2 times
Вчитель: А що ми ще любимо робити?
I like to read, I like to play.
I like to study every day!
I like to jump, I like to run
I like to play – it’s fun!
Незнайко: о, так це ж так цікаво! А на перервах у вас так само весело?
(пісня-гра Панчінелло.
Діти стають у коло. Виконують рухи ведучого.)
What can you do Punchinello, funny fellow?
What can you do Punchinello, funny you?
We can do it too Punchinello, funny fellow
We can do it too Punchinello, funny you!
You choose one of us Punchinello, funny fellow
You choose one of us Punchinello, funny you!
Вчитель: Ну, що Незнайко, ти вже вивчив трохи англійську мову?
Незнайко: I see green, I see yellow
I see that funny fellow
I see white, I see black, I see that and that, and that.
(Показує жестами і присідає)
I see pink, I see brown,
I stand up and I sit down (встає і сідає)
I see red, I see blue
I see you and you, and you! (показує)
Вчитель: зараз ми всі учні лише вчимося, але мріємо стати лікарями, шоферами, будівельниками. Але віримо, що знання англійської мови не зашкодить, а лише допоможе у досягненні і здійснені мрій.
(пісня “When I shall a lady”)
When I shall a lady, a lady, a lady
When I shall a lady, a lady I shall…
This way and that way and
This way and that way
When I shall a lady, a lady I shall…
(учні співають пісню, показують рухи, імітуючи певну професію)
A doctor a dancer
A worker a builder
A teacher a driver
A solder a pupil
Незнайко: я бачу, ви любите англійську мову. Ви раді, що ви її вивчаєте?
Are you happy, happy, happy
Clap your hands (clap, clap)
Are you happy, happy, happy
Clap your hands (clap, clap)
Are you happy, happy, happy
Yes, we are happy, happy, happy
Are you happy, happy, happy
Clap your hands (clap, clap)
Вчитель: Do you love English?
Учні: We love English