Інтерактивний виховний захід « Крок до зірок»
Мета: Познайомити учнів з історією дослідження Всесвіту та космічних польотів. Розповісти про вклад українських учених у розвиток космічної галузі планети . Виховувати патріотизм,колективізм,творчість. Розвивати конструкторські здібності та спритність,виховувати естетичні смаки, спонукати фантазувати та мріяти.
Форма проведення: КВЕСТ
Учасники: учні 5,6,7 класів
Проводять:Учні 9,10,11 класів
Обладнання: мультимедійний проектор, ПК, ноутбуки, набори для малювання,
папір, набір для створення світлових ефектів. Презентації: « Планети сонячної системи», « Історія космічних досліджень», «Вклад українських учених у дослідження космосу», комп’ютерна гра «Інопланетяни».
План
1. Лінійка – старт.
Учні заздалегідь поділені на 6 команд – екіпажів. Обрали командирів.
Кожний екіпаж звітує про готовність узяти участь у віртуальній подорожі – експедиції «космічними» станціями, говорять свій девіз.
Екіпаж Старт
Манить нас далекий космос
Ми – Всесвіту діти!
На ракеті Старт
Будемо летіти!
Екіпаж Земляни
У Всесвіті гармонія
Серед зір панує!
Віримо,що інший розум
Нас,землян, почує!
Екіпаж Світло
Ми простори Всесвіту
Долаємо вмить!
Зі швидкістю світла
Будемо летіть!
Екіпаж НЛО
Живемо ми на Землі
Нам дуже повезло!
Та зустріти хочемо
Таємне НЛО!
Екіпаж Чорна діра
У Всесвіті Чорні діри –
Це природи чудо!
Розгадаємо їх зміст
Ми земляни - люди!
Екіпаж Протон
Вирушаємо в політ
Страху ми не маємо!
У подорожі нам
Знання допомагають!
ІІ Отримання маршрутних листів
Екіпаж Старт |
||
№п/п |
Назва станції |
Кількість балів |
1 |
Історична |
|
2 |
Патріотична |
|
3 |
Конструкторська |
|
4 |
Творча |
|
5 |
Планетарна |
|
6 |
Галактична |
|
Загальна сума балів |
|
|
|
||
Екіпаж Земляни |
||
№п/п |
Назва станції |
Кількість балів |
1 |
Патріотична |
|
2 |
Конструкторська |
|
3 |
Творча |
|
4 |
Планетарна |
|
5 |
Галактична |
|
6 |
Історична |
|
Загальна сума балів |
|
Екіпаж Світло |
|||
№п/п |
Назва станції |
Кількість балів |
|
1 |
Конструкторська |
|
|
2 |
Творча |
|
|
3 |
Планетарна |
|
|
4 |
Галактична |
|
|
5 |
історична |
|
|
6 |
патріотична |
|
|
Загальна сума балів |
|
||
Екіпаж НЛО |
|||
№п/п |
Назва станції |
Кількість балів |
|
1 |
Творча |
|
|
2 |
Планетарна |
|
|
3 |
Галактична |
|
|
4 |
Історична |
|
|
5 |
Патріотична |
|
|
6 |
Конструкторська |
|
|
Загальна сума балів |
|
||
Екіпаж Чорна діра |
|||
№п/п |
Назва станції |
Кількість балів |
|
1 |
Планетарна |
|
|
2 |
Галактична |
|
|
3 |
Історична |
|
|
4 |
Патріотична |
|
|
5 |
Конструкторська |
|
|
6 |
Творча |
|
|
Загальна сума балів |
|
Творча |
|
Екіпаж Протон |
||
№п/п |
Назва станції |
Кількість балів |
1 |
Галактична |
|
2 |
Історична |
|
3 |
Патріотична |
|
4 |
Конструкторська |
|
5 |
Творча |
|
6 |
Планетарна |
|
Загальна сума балів |
|
ІІІ Екіпаж здійснює подорож згідно маршрутного листа
Станція Історична.
Презентація з використанням мультимедійного проектора.
Після перегляду екіпаж відповідає на 6 запитань. Правильна відповідь оцінюється 1 балом. Кількість отриманих балів заноситься до маршрутного листа
Станція Патріотична.
Презентація з використанням мультимедійного проектора.
Після перегляду екіпаж відповідає на 6 запитань. Правильна відповідь оцінюється 1 балом. Кількість отриманих балів заноситься до маршрутного листа
Станція Творча.
Екіпаж отримує ватман, фарби,пензлики,олівці, фломастери.
Завдання: Виконати малюнок на космічну тематику.
Обов’язкова умова: працює кожний член екіпажу. Техніка довільна.
Станція Конструкторська.
Екіпаж отримує папір
Завдання: Сконструювати модель літака
Обов’язкова умова: працює кожний член екіпажу.
Випробування літальних апаратів: Екіпаж стає в одну лінію. По команді всі запускають свої моделі . У маршрутний лист заноситься число, яке відповідає найбільшій дальності польоту
Станція Планетарна.
Презентація з використанням мультимедійного проектора.
Після перегляду екіпаж відповідає на 6 запитань. Правильна відповідь оцінюється 1 балом. Кількість отриманих балів заноситься до маршрутного листа
Станція Галактична.
У кімнаті невеликих розмірів затемнення. Звучить «космічна музика». Таємничість створюється при допомозі світло - шумових ефектів
Голос: Увага! Увага! Відмовила система навігації. За бортом надпотужна магнітна аномалія. Здійснюємо аварійне приземлення. Планета невідома!
Тривога! Тривога! Корабель оточують агресивні створіння! Тривога!
Дії екіпажу: Командир віддає команду знищити агресивних інопланетян.
На моніторі нескладна комп’ютерна гра. Всі члени екіпажу по черзі беруть участь у грі. У маршрутний лист заноситься кількість набраних балів.
Заборона: Використовувати ігри, у яких знищують людей.
Лінійка - фініш
Екіпажі прибувають на місце старту. Здають маршрутні листи членам журі для підрахунку кількості набраних балів.
Журі підраховує кількість балів кожного екіпажу.
Учасники гри виконують «Гімн космонавтів»
/Пісня «Трава у дома» Муз.Володимира Мігулі на слова Анатолія Поперечного у перекладі на українську мову/
Нам Землю видно з космосу
Нам Землю видно з космосу
Під нами вона тихо пропливає.
Сумує син за матір’ю
Сумує син за матір’ю.
Ми ж Землю любим в нас вона одна!
Зірки здаються ближче нам,
зірки здаються ближче нам
Та все ж вони холодні і чужі
У всесвіті безмежному, у всесвіті безмежному
Ждем світла і земні ми бачим сни.
Приспів:
І сниться нам не космодром ракетний,
Не метеор, що поряд пролітає,
А сниться нам трава зелена в полі,
Зелена, запашна земна трава…
Ми летимо орбітою, наш курс ніким не звіданий.
І таємниці всесвіту навкруг.
Ми їх сприймаємо з мужністю,космічну чуємо музику
Наш екіпаж іде на новий круг.
А за ілюмінатором Земля здається маревом.
Хоч там вечірня й рання є зоря
Сумує син за матір’ю
Сумує син за матір’ю,
Ми ж Землю любим в нас вона одна!
Приспів:
І сниться нам не космодром ракетний,
Не метеор, що поряд пролітає,
А сниться нам трава зелена в полі,
Зелена, запашна земна трава…
Кожний екіпаж отримує нагороду
Диплом
(вказати якого ступеня)
______________________________________
Нагороджується екіпаж ________________
за успішне проходження «космічної траси» , присвячене
Всесвітньому Дню космонавтики
Дата
Примітка: якщо екіпаж не зайняв призового місця, перша графа залишається не заповненою