Позакласний захід з математики 6 клас

Про матеріал
Позакласний захід з математики "Цікава математика" для учнів 6-х класів. З використанням гри на kahoot.
Перегляд файлу

Методична розробка позакласного заходу з математики

Інтелектуальна гра

«Цікава математика»

(для учнів 6-х класів)

  1. Загальна характеристика заходу

Форма проведення: інтелектуальна гра.

Обґрунтування необхідності проведення заходу: у будь-якому віці більшість дітей недолюблює математику за її складність та начебто не цікавість, але математика за своєю природою дуже цікава наука, якщо її правильно представити дітям; вона має безліч застосувань у житті та необхідна кожній людині.

Мета:

Навчальна: викликати інтерес до вивчення математики; перевірити вміння учнів застосовувати свої знання у нестандартних задачах;

Виховна: виховувати згуртованість колективу, вміння домовлятися та йти на компроміс, прислуховуватись до думки оточуючих;

Розвиваюча: розвивати критичне мислення, логіку, уважність.

Зміст заходу:

  1. Поділ на команди, вибір назв команд;
  2. Проведення гри
  3. 2 раунд «Чорна скриня»;
  4. 3 раунд
  5. Визначення та нагородження переможців;
  6. Підсумки.

Обладнання: проектор, комп’ютер, кольорові листки для написання відповідей, транспортир у ящику, призи (цукерки, ручки).

Література для вчителя:

  1. http://uchkopilka.ru/matematika/kontrol/item/8883-161130zanimatelnye-zadachi-dlya-7-8-klassa-po-matematike
  2. http://www.treningmozga.com/tasks/tasksmat.html
  3. https://botana.cc/prepod/matematika/ooaljgoz.html
  4. http://www.myshared.ru/slide/157403/
  5. https://yandex.ua/video/search?filmId=2328842397153306844&text=интересные%20математические%20факты&reqid=1519570787740069-1806141177555917910981762-vla1-1902-V
  1.  План підготовки позакласного заходу.

Підготовка заходу передбачала проведення попередньої бесіди з учителем математики Ходацькою О.В., яка перевірила відповідність сценарію віковим особливостям дітей та рівню їх знань і розвитку; надала рекомендації щодо змісту заходу, часу та місця проведення.

Студенткою практиканткою було підібрано завдання, які відповідають рівню розвитку дітей.

  1. Хід проведення заходу.

Вчитель: Добрий день, шановні учні! Я рада вас вітати на грі «Весела математика». Сьогодні три команди змагатимуться за звання найрозумніших математиків. Я пропоную зараз вам поділитися на три команди та придумати назву команді.

Команди готові, тому пропоную скористатися одним смартфоном та перейти  за посиланням на екрані https://kahoot.it/ . Далі потрібно ввести код, що ви бачите на екрані.

Отже, ми розпочинаємо нашу гру. Увага, вам надаються питання, відповідати потрібно швидко. Чим швидше впораєтесь, тим більше балів. Максимальна кількість балів за одне  питання – 1000.

  1. -2,8+(-7,2)=
  2. -12+24 від'ємне число. (Так чи ні)
  3. 456-56+102=
  4. Вкажіть пару протилежних чисел
  5. Вкажіть протилежне число числу 8,5
  6. =-27
  7. Вкажіть корені рівняння (5x-10)(2x+16)=0
  8. -3,5*(-2)+(-0,8)*100=
  9. Результатом -27+(- )  буде від’ємне число. (Так чи ні)
  10. -(-(-3,7))>0 (Так чи ні)
  11. Найкоротший місяць року.
  12. (-4)*(-3)*(-15)*3=
  13. При спрощенні виразу -8a*3b, отримаємо:
  14. –(-a-b), при a=-1, b=2
  15. Які числа пізніше ввійшли в користування: десяткові дроби чи натуральні числа?
  16. -4*(-3,2)*2,5=
  17. Число, яке ні від’ємне, ні додатнє
  18. Розв’яжіть рівняння -0,5*(15-3x)=0
  19. Скільки нулів в розрядній одиниці «мільйон»?
  20. Яку фігуру, що вивчають у математиці, пов’язано з одним із семи чудес світу?
  21. Які числа називають «арабськими»?
  22. (-2)*2*(-1)*1*(-1)*(-2)=
  23. 0,3*(-0,6)*(-0,7)*(-0,6)=
  24. Скільки секунд в одній годині?
  25. Добуток чисел 15*36 ділиться на 45. (Так чи ні)
  26. За покупку заплатили 20 і ще половину цієї суми. Скільки заплатили за покупку?
  27. Скільки буде, коли 10 поділити на десяту частину?
  28. Скільки см у одному дц?
  29. На одному літаку 20 пасажирів, що у 4 рази менше, ніж на другому. Скільки пасажирів на другому літаку?
  30. 156*2*0=
  31. Скільки цифр використовується для запису чисел?
  32. Назвіть найменше натуральне число.
  33. Остача від ділення 101 на 5.
  34. Яке число називають «чортовою дюжиною»?
  35. Число 0 належить натуральному ряду. (Так чи ні)
  36. У сім’ї 5 синів, у кожного  є одна сестра. Скільки дітей у сім’ї?
  37. Скільки годин складає доби?
  38. Скільки буде, якщо 2 десятки помножити на 2 десятки?
  39. В одній сім’ї 2 батька і 2 сина. Скільки чоловіків у сім’ї?
  40. Дія, що виконується для знаходження добутку?

 

 

 

Вчитель: Перший раунд завершено! Прошу наших суддів записати кількість балів, набраних командами.

Переходимо до 2 раунду – «Чорна скриня».

2 раунд – «Чорна скриня»

(За описом предмету, вгадати, що знаходиться в чорній скрині)

1.Стародавні вавілонські математики поділили коло на кількість днів в році, але вважали, що їх 360. Даним приладом користуються навіть на даний час. (2000)

2.Прилад, що складається з прямолінійної та полукруглої шкали. (1000)

3. Використовується для вимірювання кутів. (500)

Вчитель: прошу суддів підрахувати бали за два раунди.

Увага 3 раунд!

(на відповідь дається 1 хв)

  1. Назвіть перші «обчислювальні пристрої», якими користувалися в давнину люди? (Пальці рук або камені). (500)
  2. На яке питання, поставлене вами людям протягом усього дня, ви щоразу будете отримувати різну відповідь? (котра година?) (500)

 

Вчитель: А зараз прошу суддю оголосити переможця нашої гри.

Оголошується та нагороджуються переможці. Всі учасники отримують цукерки, а переможці більш цінні призи.

Підсумки.

Вчитель: Як ви змогли побачити, математика не така уже й проста наука. Дуже багато цікавинок вона тримає у своїй історії. Багато складних завдань вам вдалося виконати. Ви молодці! Я сподіваюся, що вам сподобалася сьогоднішня гра, і у майбутньому нас чекають ще цікавіші математичні заходи!

Дякую усім за участь!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку