КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 8 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ С. І. СОТНИКОВОЇ, Г. В. ГОГОЛЄВОЇ
(2 години на тиждень)
№ уро-ку | Дата | Тема ситуативного мовлення | Мовна компетенція | Мовленнєва компетенція | Домашнє завдання | ||||
Лексика | Граматика | Читання | Аудіювання | Говоріння | Письмо | ||||
І семестр | |||||||||
Lektion 1. “Lebensweise” Тема 1. Стиль життя | |||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. Громадська відповідальність: описує власний стиль життя та визначає пріоритети; оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Здоров'я і безпека: надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Підприємливість і фінансова грамотність: аргументує раціональність покупки. | |||||||||
1. | Відпочинок влітку. Розвиток навичок усного мовлення | Впр. 1 (с. 4) | Минулий | Впр. 5 | Впр. 3a | Впр. 2 (с. 4), | Впр. 7, | Впр. 8 | |
2. | Альтернатив-ний відпочи- нок. Удоскона-лення навичок читання | Das Fallschirm-springen, die Vollpension, austauschen, der Verein -e. | Впр. 3 | Впр. 2a | Впр. 5 | Впр. 2a | |||
3. | Бойскаути. Формування навичок письма та усного мовлення | der Pfad, der Pfadfinder, die Bewegung, die Altersstufe, die Hütte, der Knoten, das Motto, gründen, sich entwickeln | Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 11) | Впр. 3 (с. 12), впр. 4 (с. 13) | Впр. 2b (с. 12), впр. 5 (с. 13) | Впр. 6 (с. 13); | Впр. 6 (с. 13); вивчити слова |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 8 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ С. І. СОТНИКОВОЇ, Г. В. ГОГОЛЄВОЇ
(2 години на тиждень)
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
І семестр |
||||||||||
Lektion 1. “Lebensweise” Тема 1. Стиль життя |
||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. Громадська відповідальність: описує власний стиль життя та визначає пріоритети; оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Здоров’я і безпека: надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Підприємливість і фінансова грамотність: аргументує раціональність покупки. |
||||||||||
1.
|
|
Відпочинок влітку. Розвиток навичок усного мовлення |
Впр. 1 (с. 4) |
Минулий |
Впр. 5 |
Впр. 3a |
Впр. 2 (с. 4), |
Впр. 7, |
Впр. 8 |
|
2. |
|
Альтернатив-ний відпочи- нок. Удоскона-лення навичок читання |
Das Fallschirm-springen,
die Vollpension, austauschen, der Verein -e. |
|
Впр. 3 |
|
Впр. 2a |
Впр. 5 |
Впр. 2a |
|
3. |
|
Бойскаути. Формування навичок письма та усного мовлення |
der Pfad, der Pfadfinder, die Bewegung, die Altersstufe, die Hütte, der Knoten, das Motto, gründen, sich entwickeln |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 11) |
Впр. 3 (с. 12), впр. 4 (с. 13) |
|
Впр. 2b (с. 12), впр. 5 (с. 13) |
Впр. 6 (с. 13); |
Впр. 6 (с. 13); вивчити слова |
|
4. |
|
Екскурсіі та подорожі. Розви-ток навичок сприймання на слух |
die Umgebung, die Wanderka-rte, aufschlagen, sich amüsieren |
Приймен- |
Впр. 4 |
Впр. 1 |
Впр. 3a |
Словнико-вий диктант |
Впр. 4 |
|
5. |
|
Здоровий спосіб життя. Введення нового лексичного матеріалу |
regelmäßig, die Ernährung, das Fastfood, der Job, sich bewe-gen, sich ernähren |
Вживання |
Впр. 3, |
Впр. 1a |
Впр. 1b, |
Впр. 6 |
Впр. 6 |
|
6. |
|
Спорт. Розважа-льні та екстра- мальні види спорту. Форму-вання навичок читання та усного мовлення |
der Teamchara-kter, faszinieren, aufhören, ein Vergnügen haben an, der Funsport, das Canyoning, das Parkour, das Hindernis, die Ausrüstung, die Schlucht, über-winden, riskant |
Іменники іншомовного поход-ження |
Впр. 3 |
Впр. 4 |
Впр. 5 впр. 4 (с. 23) |
Впр. 6 |
Впр. 5 |
|
7. |
|
Узагальнення знань з теми: «Стиль життя». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
|
Lektion 2. “Meine Freunde und ich” Тема 2. Я і мої друзі |
||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадська відповідальність: обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
||||||||||
8. |
|
Мої найкращі друзі. Вдоско-налення навичок усного мовлення |
Aufgeschlossen, |
|
Впр. 4 |
Впр. 1 (с. 29) |
Впр. 2, 3 |
Впр. 5 |
Впр. 5 |
|
9. |
|
Наші захоплення. Введення та активізація нових ЛО в мовленні |
sich beschäftigen mit(Dat.), sich interessieren für (Akk.), sich ärgern über (Akk.), denken an (Akk.), träumen von (Dat.) |
Займенни- |
Впр. 3a |
Впр. 4a, 4b |
Впр. 2 |
Впр. 7 |
Впр. 4b |
|
10. |
|
Спільні інтереси. Розвиток граматичних навичок |
Das Mitglied -er, widmen (widmete, hat |
Займенни- |
Впр. 3b |
Впр. 1 (с. 34), |
Впр. 3a |
Впр. 7 |
Впр. 2 |
|
11. |
|
Незвичайні захоплення. Удосконалення навичок читання та письма |
Das Kitesurfen, das Gokartfahren, das Töpfern, der Adrenalinkick, die Geschwindigkeit -en, die Schwere-losigkeit, der Ton. |
|
Впр. 2 |
|
Впр. 3, |
Впр. 6 |
Впр. 5, |
|
12. |
|
Друзі по листуванню. Формування навичок усного мовлення |
Im Briefwechsel stehen mit (Dat.), Lust haben. |
Множина |
Впр. 3
|
Впр. 1 (с. 39) |
Впр. 2 (с. 39), |
Впр. 6 |
Впр. 6 |
|
13. |
|
Листування звичайною поштою чи електронною. Інтернет. Активізація нового лекси-чного матеріалу |
der Briefum-schlag, der Briefkasten, die E-Mail-Adresse, die Tastatur, der Bildschirm, der Internetanschluss, die Datei, der Anhang, tippen, einwerfen, Das Netzwerk , der Nutzer, Freund-schaften knüpfen, der Mausklick, angeben |
Словотвір.Складні слова. |
Впр. 3 (с. 43) |
Впр. 2 (с. 41) |
Впр. 3, 4 (с. 42) Впр. 2 (с. 43) |
Впр. 5 (с. 42) |
Впр. 5 (с.42); вив-чити слова, повт. ЛО та граматику |
|
14. |
|
Узагальнення знань з теми: «Я і мої друзі». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальнення знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
|
Lektion 3. “ Schulleben ” Тема 3. Шкільне життя |
||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Громадська відповідальність: демонструє розуміння потреби працювати разом; пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади; свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; у спілкуванні дотримується толерантності та принципу; обговорює шкільні правила; дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
||||||||||
15. |
|
Школа в нашому житті. Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
die Kenntnis, sich vorbereiten auf (Akk.), selbstständig |
Підрядне |
Впр. 3a |
Впр. 1 (с. 48) |
Впр. 6 |
Впр. 7 |
Впр. 5 |
|
16. |
|
Школи в Німеччині. Розвиток навичок читання та письма |
der Schultyp, die Grundschu-le, die Haupt-schule, die Real-schule, der Ab-schluss,umfassen |
Підрядне |
Впр. 2 |
Впр. 4 |
Впр. 3 |
Впр. 6 |
Впр. 5, |
|
17. |
|
Школи в Україні. Вдосконалення навичок усного мовлення |
allgemeinbildend, vertieft, die Stufe, das Lyzeum, das College |
Finalsätze |
Впр. 4 |
Впр.1 (с. 53) |
Впр. 3 |
Впр. 5 |
Впр. 5 |
|
18. |
|
Презентація школи. Формування навичок читання та монологічного мовлення |
der Schwer-punkt, das Schullandheim, bilingual, die Sozialkunde, Prüfungen ablegen |
Infinitivkonstruktion «um … zu» |
Впр. 3 |
Впр. 1 (с. 55) |
Впр. 5 |
Впр. 6 |
Впр. 6 |
|
19. |
|
Улюблені предмети. Шкільні оцінки. Розвиток навичок письма та аудіювання |
leichtfallen, schwerfallen, das Lieblings-fach, das Hassfach, die Schulnote, das Zeugnis, der Vorteil, der Nach-teil,einschätzen, abschaffen, gerecht, ungerecht |
Підрядне |
Впр. 3 |
Впр. 5
Впр. 5 |
Впр. 2
|
Впр. 7 |
Впр. 5, |
|
20. |
|
Домашні завдання - За та проти. Шкільний персонал. Читання тексту. Обговорення прочитаного |
vergeuden, verzichten auf (Akk.), zwingen zu (Dat.) Unterricht in … erteilen, leiten, sorgen für (Akk.), verantwortlich sein für (Akk.),der Hausmeister |
|
Впр. 3 |
Впр. 1 (с. 63), |
Впр. 2 |
Впр. 6
Впр. 3 |
Впр. 4, |
|
21. |
|
Узагальнення знань з теми: «Шкільне життя». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальнення знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
|
Lektion 4. “ Literatur” Тема 4. Література |
||||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність: обговорює розмаїття літературної спадщини. |
||||||||||
22. |
|
У бібліотеці. Ведення нового лексичного матеріалу |
der Leser, die Leserin, der Lesesaal, die Enzyklopädie |
Модальне |
|
Впр.1 (с. 75) |
Впр. 2 |
Впр. 5 |
Впр. 2 |
|
23. |
|
Відвідування шкільної бібліо-теки. Робота в бібліотеці. Розвиток нави-чок читання й усного мовлення |
ausleihen, die Leseecke, zur Verfügung ste-hen, dieAuswahl an/von (Dat.), auswählen, nachschauen, ausführlich |
Субстанти- |
Впр. 3
Впр. 2 |
Впр. 1 (с. 77) Впр. 4 (с. 82) |
Впр. 2
Впр. 5, |
Впр. 4, |
Впр. 5 |
|
24. |
|
Різноманітність літературних жанрів. Вдосконалення навичок письма й говоріння |
das Genre, die Gattung, die Abenteuergeschichte, die Horrorge-schichte, die Liebesgeschichte, der Krimi, die Fantasy |
|
Впр. 3 |
|
Впр. 2 |
Впр. 6
|
Впр. 3 |
|
25. |
|
Відомі автори і їхні книги. Зміст книг. Формування навичок аудіювання та письма |
der Autor, der Schriftsteller, der Dichter, der Dramatiker, die Novelle, berühmt, die Inhaltsangabe, die Hauptfigur, das Vergnügen, unterhaltsam, humorvoll, es geht um (Akk.) |
Порядок слів у реченнях. Relativpro-nomen |
Впр. 2b |
Впр. 1a (с.85)
Впр. 1 (с. 87) |
Впр. 1b,
впр. 3 (с. 86) |
Впр. 5 |
Впр. 5 вивчити слова |
|
26. |
|
Моя улюблена книжка та герой. Розвиток навичок моноло-гічного та діало-гічного мовлення |
der Science-Fiction-Roman, geheimnisvoll, gruselig, enthal-ten, verfassen, es geht um (Akk.), die Hauptfigur, das Vorbild, als Vorbild dienen, listig, streben nach (Dat.) |
Підрядне |
Впр. 4
Впр. 5 |
Впр. 3 |
Впр. 2
Впр. 3, 4 |
Впр. 5
Впр. 6 |
Впр. 3 |
|
27. |
|
Німецькі та українські письменники та поети. Робота з текстом. Викона-ння вправ на розуміння прочитаного |
das Werk, schaffen, gebären, sterben, studieren, das Schaffen, die Gedichtsammlung, veröffentlichen, einen Einfluss ausüben auf (Akk.) |
Relativpro-nomen |
Впр. 4
Впр. 3
|
Впр. 4a |
Впр. 1b |
Впр. 6 |
Впр. 6
|
|
28. |
|
Узагальнення знань з теми: «Література». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальнення знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
|
29. |
|
Контроль аудіювання |
Текст для аудіювання, тестові завдання |
Підготувати-ся до к. ч |
||||||
30. |
|
Контроль читання |
Текст, тестові завдання |
Підготувати-ся до к.п |
||||||
31. |
|
Контроль письма |
Лексико-граматичні завдання |
Підготувати-ся до к.г |
||||||
32. |
|
Контроль говоріння |
Розмовні теми |
Повторити слова та гр. |
||||||
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
ІІ семестр |
|||||||||
Lektion 5. “Massenmedien” Тема 5. Засоби масової інформації |
|||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність: демонструє розуміння основ медіа грамотності; визначає достовірність інформації. Здоров’я і безпека: пояснює правила безпечної поведінки он-лайн. |
|||||||||
33.
|
|
Газети та журнали. Введення нових ЛО та МЗ |
Підрядне |
Die Rubrik -en, die |
|
РЗ |
Впр. 3b |
Впр. 4a, |
Впр. 6 |
34. |
|
Молодіжні журнали. Вдосконалення навичок читання тексту |
Множина |
Der Artikel -, die |
Впр. 3a |
Впр. 2 |
Впр. 3c |
Впр. 5 |
Впр. 4 |
35. |
|
Газетні рубрики. Формування навичок аудіювання |
Іменники |
Die Überschrift -en, das Tattoo -s, das Studio -s. |
Впр. 3a |
Впр. 5
|
Впр. 2 |
Впр. 7 |
Впр. 7 |
36. |
|
Газета та школа. Робота з текстом. Робота в групах |
|
Recherchieren, Informationen |
Впр. 3a |
|
Впр. 2 |
Впр. 5 |
Впр. 5 |
37. |
|
Сучасні засоби комунікації. Вдосконалення навичок монологічного мовлення |
Інфінітив- |
Das Gerät -e, das |
Впр. 4 |
|
Впр. 2a |
Впр. 6 |
Впр. 3 |
38. |
|
Телевізійні програми. Розвиток навичок аудіювання |
Множина |
Der Moderator -en, die Sendung -en, die Fernsehsendung -en,die Krimiserie -n, der Kanal -¨-e, der Sender -, sich anschauen, |
Впр. 5 |
Впр. 4 |
Впр. 3 |
Впр. 6 |
Впр. 6 |
39. |
|
Використання комп’ютера. Розвиток навичок усного мовлення |
|
Der Erfinder -, der Rechner -, die Berechnung -en, die Taste -n, |
Впр. 4b |
|
Впр. 4a |
Впр. 5 |
Впр. 3 |
40. |
|
Інтернет – друг чи ворог. Активізація нових ЛО в мовлення |
Інфінітив- |
Das Blog -s, das |
Впр. 3 |
Впр. 5 |
Впр. 4, |
Впр. 7 |
Впр. 5, |
41. |
|
Узагальнення знань з теми: «Засоби масової інформації». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальнення знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
Lektion 6. “Musik” Тема 6. Музика |
|||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки у закладах культури. Здоров’я і безпека: наводить приклади впливу музики на здоров’я й самопочуття. Підприємливість і фінансова грамотність: обговорює можливості замовлення квитків он-лайн. |
|||||||||
42. |
|
Музичні інструменти та музиканти. Введення нових ЛО |
|
Das Schlagzeug, der Kontrabass, das Keyboard , der Flügel , die Trompete, die Trommel, |
Впр. 4b |
|
Впр. 3, |
Впр. 6 |
Впр. 2 |
43. |
|
На якому інструменті ти граєш. Вдосконалення навичок усного мовлення |
Іменники |
Die Band -s, die |
|
Впр. 1b |
Впр. 2a |
Впр. 6 |
Впр. 6 |
44. |
|
Композитори та їхні твори. Вдосконалення граматичних навичок |
Минулий |
Die Oper -n, die |
|
Впр. 4a |
Впр. 2 |
Впр. 5, |
Впр. 8 |
45. |
|
Що ти знаєш про Й. С. Баха. Розвиток навичок читання |
Підрядне означальне речення. |
Die Orgel -n, entstehen, die Passion, das Genie -s. |
Впр. 3a (с. 144), 3b (с. 145); |
Впр. 4, 5a, 5b (веб- (с. 145) |
Впр. 1a, 1b, 2b (с. 143) |
Впр. 6 (с. 145) |
Впр. 5b, 6 (с. 145); вивчити слова |
46. |
|
Українські композитори. Формування навичок письма |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником «dass» |
Aufführen), die |
Впр. 4 |
Впр. 4, 5, 6 (с. 150) |
Впр. 2, |
Впр. 6 (с. 150) |
Впр. 6, |
47. |
|
Народна музика та пісні. Вдосконалення навичок аудіювання |
|
Die Mühle, der Müller, der Weizen, klappern, mahlen |
Впр. 4a (с. 152) |
Впр. 4b (с. 152) |
Впр. 5 (с. 152) |
Впр. 6 (с. 152); |
Впр. 6 (с. 152); вивчити слова |
48. |
|
Музичні стилі. Сучасні німе-цькі співаки та гурти. Розвиток навичок аудіювання
|
Підрядне |
Der Rock ’n’ Roll, die Popmusik, der Rap,der Hip-Hop, der Hardrock, das Merkmal,der Vertreter, die Wurzel, Sanft, provokant, |
Впр. 3 |
Впр. 2a
|
Впр. 2b |
Впр. 7 (с. 161); |
Впр. 4 |
49. |
|
Музика в моєму житті. Відвіду-вання концерту. Введення нових ЛО |
|
Eine Rolle spielen, |
Впр. 4 |
Впр. 2b (с. 164) |
Впр. 2a, |
Впр. 5 |
Впр. 5 |
50. |
|
Узагальнення знань з теми: «Музика». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальнення знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
Lektion 7. “Deutschland” Тема 7. Німеччина |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: описує види екотуризму. Громадська відповідальність: порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях; демонтує розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі. Підприємливість і фінансова грамотність: визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|||||||||
51. |
|
Ми любимо подорожувати. Активізація нових ЛО |
Географічні |
Bevorzugen, |
Впр. 2 (с. 173); |
Впр. 3a, |
Впр. 5 |
Впр. 7 |
Впр. 7 |
52. |
|
Коротко про подорож. Вдосконалення граматичних навичок |
Наказовий спосіб (повторення). Впр. 5b (с. 177); |
Auf Reisen, der Reiseführer, der Rat (Ratschläge), die Gegend , der Mitreisende, schreien, schimpfen. |
Впр. 3 (с. 176);
|
|
Впр. 4, 5a (с. 177) |
Впр. 6 (с. 177); |
Впр. 6 (с. 177); вивчити слова |
53. |
|
Німецькі ландшафти. Розвиток навичок усного мовлення |
Множина |
Das Gewässer, das Tal , das Klima, die Grenze, mild, |
Впр. 3 |
|
Впр. 2 (с. 178), 5 |
Впр. 6 |
Впр. 4, |
54. |
|
Федеральні землі Німеччини. Розвиток навичок письма |
Географічні |
Nördlich/südlich/ |
|
Впр. 3 |
Впр. 1b |
Впр. 5 |
Впр. 5 |
55. |
|
Німецькі міста. Вдосконалення навичок говоріння |
Підрядне речення |
Die Metropole, die Schwebebahn, |
Впр. 5 |
Впр. 4
|
Впр. 3 |
Впр. 7 |
Впр. 7 |
56. |
|
Чудовий клімат Німеччини. Активізація нових ЛО в письмі |
|
Die Ebbe, die |
Впр. 3, |
|
Впр. 2 |
Впр. 5 |
Впр. 3, |
57. |
|
Населення Німеччини. Формування навичок аудіювання |
Множина |
Der Ausländer -, dasBallungszentrum, dicht besiedelt, verteilt. |
|
Впр. 4 |
Впр. 2 |
Впр. 6 |
Впр. 6 |
58. |
|
Узагальнення знань з теми: «Німеччина». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальнення знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
Lektion 8. “Ukraine” Тема 8. Україна |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві; обговорює питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі; складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. Громадська відповідальність: порівнює Київ з іншими європейськими столицями; робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва; складає перелік правил поведінки під час екскурсії; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни й світового простору. Здоров’я і безпека: запитує про/ пояснює правила безпеки пересування Києвом. |
|||||||||
59. |
|
Україна – моя Батьківщина. Введення та активізація новогоматеріалу |
|
Das Tiefland, die |
Впр. 3 |
Впр. 3 |
Впр. 2 |
Впр. 5 |
Впр. 3 |
60. |
|
Це – наша країна. Розви-ток навичок діалогічного мовлення |
|
Überwiegend, flach, gebirgig, das Staats оberhaupt, der |
Впр. 2a, 2b (с. 197), 4 (с. 198); |
Впр. 3 |
Впр. 5 |
Впр. 6 |
Впр. 6 |
61. |
|
Географічне положення України. Робота з текстом |
Словотвір: |
Maritim, feucht, das Flachland, das Becken, umspülen. |
Впр. 3 |
Впр. 2 (с. 199); |
Впр. 5 |
Впр. 6 |
Впр. 4, |
62. |
|
Населення України. Формування навичок говоріння та письма |
|
Die Agglomera-tion, der Ballungsraum, |
Впр. 3 |
Впр. 1b (с. 201); |
Впр. 2 |
Впр. 4 |
Впр. 4 |
63. |
|
Країна та її люди. Розвиток навичок аудіювання |
|
Unabhängig, die |
Впр. 3 |
Впр. 3 |
Впр. 2a, |
Впр. 5 |
Впр. 5 |
64. |
|
Видатні українці. Вдосконалення навичок читання та монологіч-ного мовлення |
Минулий |
Die Auszeichnung , zählen zu (Dat.), sich |
Впр. 4 |
|
Впр. 2
|
Впр. 7 |
Впр. 5, |
65. |
|
Урок домашнього читання |
|
ЛО до тексту |
Текст для читання |
|
Вправи |
Вправи |
Підготувати-ся до тесту |
66. |
|
Узагальнення знань з теми: «Україна». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальнення знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
67. |
|
Контроль аудіювання |
Текст для аудіювання, тестові завдання |
Підготувати-ся до к. ч |
|||||
68. |
|
Контроль читання |
Текст, тестові завдання |
Підготувати-ся до к.п |
|||||
69. |
|
Контроль письма |
Лексико-граматичні завдання |
Підготувати-ся до к.г |
|||||
70. |
|
Контроль говоріння |
Розмовні теми |
Повторити слова та гр. |