Позакласний захід "Зоряна година"

Про матеріал
Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях: продовжити розвивати уміння працювати самостійно, активувати розумову діяльність учнів, розвивати бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети, прищеплювати любов до математики
Перегляд файлу

Зоряна година

( 5 клас)

 

Мета. Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях: продовжити розвивати уміння працювати самостійно, активувати розумову діяльність учнів, розвивати бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети, прищеплювати любов до математики.

 

Обладнання. Висловлення видатних людей про математику, дошка, малюнки, картки.

Хід заходу

 

І. Вступне слово вчителя.

Добрий день, дорогі друзі! Ми раді вітати вас у цьому залі. Сьогодні тут відбудеться гра знавців математики. В грі візьмуть участь наші п’ятикласники. Правила гри схожі на правила телевізійної гри «Зоряна година». Кількість учасників 6 учнів, з них до фіналу повинні вийти тільки два – ті, хто найбільше набере зірок за правильні відповіді.

 

ІІ. 

І тур.

На дошці записані числа:

 

                                  1        

4

                                  2

12

                                  3

1

                                  4

13

                                  5

7

                                  6

10

 

Запитання учасникам

 

  1. Яке число в стародавньому Вавилоні вважалося священним? (2)
  2. Яке з чисел є найменшим? (3)
  3. У батька є 6 синів. Кожний син має сестру. Скільки всього дітей у цього батька? (5)
  4. У кожному з чотирьох кутів кімнати сидить кіт. Проти кожного з цих котів сидить три коти. Скільки всього в цій кімнаті котів? (1)
  5. Яке число називають «чортовою дюжиною»? (4)
  6. Скільки потрібно цифр і яких, щоб можна було будь-яке натуральне число записати у десятковій системі числення? (6)

 

 

 

 

 

 

ІІ тур

 

                                   1

 

 

                                   2

 

 

                                   3

 

 

                                   4

 

                                  5

 

 

                                   6

 

 

Запитання учасникам

 

  1. Він буває гострим, тупим, прямим. (3)
  2. Якби вона була замкненою, то отримався б многокутник.(6)
  3. На малюнку він рівнобедрений.(2)
  4. Прямокутник, у якого всі сторони рівні.(5)
  5. Многокутник, у якого всі кути прямі. (1)
  6. Півпряма, яка має початок. (4)

 

ІІІ тур

 

                                   1

2140

                                   2

2135

                                   3

300

                                   4

400

                                   5

2100

                                   6

360

 

 

 

Запитання учасникам

 

  1. Округлити число 2135 до десятків.(1)
  2. Округлити число 325 до найвищого розряду. (3)
  3. Округлити  число 355 до найвищого розряду. (4)
  4. Округлити число 2135 до сотень. (5)
  5. Округлити число 355 до десятків. (6)

IV тур

 

                                   1

365

                                  2

6

                                  3

3

                                   4

7

                                   5

2

                                   6

366

 

Запитання учасникам

 

  1. У квадрата відрізали два кути. Скільки кутів залишилося? (2)
  2. Летіло п’ять качок. Двоє качок мисливці вбили. Скільки качок залишилося? (5)
  3. Скільки днів має високосний рік? (6)
  4. Яке число вважається раніше щасливим? (4)
  5. На столі стояли три склянки з ягодами. Ягоди з двох склянок з’їли . Скільки склянок залишилося?

 

Фінал

У фінал виходять два учасники, які отримують таке завдання. Придумайте найбільше слів із слова « паралелепіпед ».

 

Додаткові запитання

  1. Скільки буде десятків, якщо два десятки помножити на три десятки? (60)
  2. Що може бути в порожній кишені? (дірка)
  3. Що є між земля і море? (буква «і»)
  4. Скільки кроків зробить горобець за сім років? (жодного)

 

ІІІ. Слова надається переможцеві…

 

IV. Підсумок заходу.

 

 

 

docx
Додано
1 березня 2019
Переглядів
637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку