Ознайомити учнів з історією виникнення свята
закоханих, надати інформацію про святкування
дня всіх закоханих в різних країРозвивати в учнів світогляд, інтелект, творче
мислення, навички пошукової діяльності.
Формувати в учнів моральні якості, позитивне
сприйняття реальності, сприяти їх естетичному
вихованню.
Зеленодольський професійний ліцей
Позаурочний виховний
захід
До дня всіх закоханих
«День святого валентина»
Підготували:
Класний керівник групи 2-6 Дашко Ірина Михайлівна
Практичний психолог Доломан Тетяна Миколаївна
Зеленодольськ
2018
Тема заходу: День Святого Валентина – свято всіх
закоханих
Мета:
Навчальна: Ознайомити учнів з історією виникнення свята
закоханих, надати інформацію про святкування
дня всіх закоханих в різних країнах.
Розвиваюча: Розвивати в учнів світогляд, інтелект, творче
мислення, навички пошукової діяльності.
Виховна: Формувати в учнів моральні якості, позитивне
сприйняття реальності, сприяти їх естетичному
вихованню.
План заходу:
а) Найцікавіше побажання
б) Найшвидше складання пазлів
в) Повітряні «валентинки»
г) Квітка почуттів
д) Збери серденько
7. Збір побажань у чарівну скриньку
8. Підведення підсумків
9. Солодкий стіл
Хід заходу:
Звучить пісня «Валентинів день»
Учитель:
Добрий день, дорогі друзі, члени адміністрації, учителі, майстри, учні! Напередодні дня Святого Валентина вітаємо всіх, закоханих та всіх, хто ще не встиг закохатися
Ми вітаємо всіх вас в цей чарівний день – День Святого Валентина – дивовижний день відкритих сердець.
Дорогі друзі, можливо не всі знають про історію цього свята. А тому давайте послухаємо стародавню дуже красиву, але трагічну легенду про те, чому день 14 лютого названий Валентиновим днем..
Учень 1:
Багато століть тому, ще за часів Римської імперії, чоловікам, що брали участь у війнах, суворо заборонялося одружуватися. А в той час жив християнський єпископ на ім᾽я Валентин, котрий потайки вінчав закоханих. До нього часто зверталися закохані пари з надією знайти своє щастя.
Учень 2:
Коли про це дізнався імператор, він наказав стратити Валентина. Однак цим він не зміг знищити в людях найсвятішого почуття - кохання.
Учень 3:
Згідно легенди, великомученик Валентин й сам незадовго до страти закохався у сліпу дочку свого тюремщика - ката. І перед стратою він встиг надіслати їй записку з прекрасними словами про почуття, що виникли між ними. Це було в 269 році н.е.
Учень 4:
Люди дослухалися його поради – не дивлячись ні на що любити і берегти один одного. З тих самих пір Святий Валентин вважається покровителем всіх, хто закоханий або заручений. Він захищає мандрівників, хворих дітей, молодят, і всіх закоханих. І до нині, всі, хто не знайшов щастя в коханні, посилають молитви саме йому.
Учень 5:
В цей прекрасний день ясний,
Приношу я тобі вітання
А ті сніжинки, що летять,
Нехай дарують щастя та кохання.
Ведучий 1
Дорогі друзі, зазвичай в цей день учнівська пошта буває переповнена листами, записками і поздоровленнями. Поштарі збиваються з ніг, щоб своєчасно доставити «валентинки» їх адресатам. І у нас сьогодні також заготовлена святкова скринька для листівок і всі ви зможете скористатися нею.
Ведучий 2
А чи знаєте ви, коли вперше стали святкувати день Святого Валентина? Дуже давно, приблизно з 15 століття. В цей день прийнято свою кохану називати Валентиною, а коханого - Валентином. Саме тоді закохані почали дарувати красиві подарунки для своїх коханих, а також присвячувати їм вірші. До подарунків в це свято пред’являлася тільки одна вимога – вони повинні були мати форму серця. Це могла бути диванна подушка або скринька для рукоділля, заколка для волосся або брелок. А якщо подарунок мав прямокутну форму, то він прикрашався вирізаним з паперу серденьком. Часто в давнину на подарованих серденьках писали або вишивали, гравірували або вирізали всілякі легковажні написи – віршовані побажання. А отже прийміть сьогодні і від нас побажання всім закоханим. Ми даруємо вам цей вірш.
Ведучий 1:
У Валентинів день в Європі було прийнято надсилати своїм коханим «валентинки» - яскраві саморобні листівочки і малюночки у вигляді сердець. І кожному хотілося виразити свою любов і почуття в оригінальній формі. Перші «валентинки» з᾽явилися у 17 столітті.
Ведучий 2
Згідно звичаю необхідно було написати вірша, а для тих, хто не відчував в собі поетичного дару видавалися спеціальні збірники коротких любовних віршів – на будь-який випадок! Збірники називалися, наприклад, так «Шепіт кохання» або «Сентиментальному письменнику в день Святого Валентина».
Конкурс побажань
(Учням пропонується по черзі сказати коротеньке побажання своїй коханій людині, а тому, хто побажав, видається маленьке сердечко).
Ведучий 1
Сьогодні на дворі вже 21 століття, століття швидкостей і прагматизму. Нові порядки потіснили старі звичаї. У продаж стали поступати вже готові «валентинки», які акуратно і витончено прикрашені справжніми квітами, мереживом, пір᾽ям. Але склад цих послань зберігся – то сентиментальний, то жартівливий. Наприклад, «Ось ключ до мого серця …. Скористайся ним, доки я не змінила замок». Ці строчки можуть викликати посмішку, але й змусять замислитися. Найбільш пристрасні прихильники, не бажаючи обмежуватися валентинкою, дарують своїм коханим в цей день подарунки. Зазвичай це шоколад, цукерки або червоні рози. Тим не менш, як і раніше, єдиною і незмінною умовою будь-якого послання залишається анонімність.
Конккурс «Ромашка»
( На кожні пелюстці квітки написана буква. Учням пропонується по черзі називати почуття, які відчувають один до одного закохані).
Ведучий 1
А ми сьогодні вітаємо вас зі святом закоханих, і бажаємо не тільки в цей день отримувати «валентинки» з теплими словами, але щоб і на протязі всього життя вас супроводжувало, підтримувало і надихало прекрасне почуття кохання.
Конкурс «Пазли»
(Учням двох команд пропонується скласти пазли, зразок яких показаний на екрані. Виграє та команда, яка першою склала пазл).
А тепер пропонуємо конкурс для веселих і сміливих, тих, хто не боїться, якщо кулька раптом лопне!
Поки учні складають пазли, звучить пісня «День Святого Валентина».
Конккурс «Повітряні валентинки»
(Учням пропонується як найкраще розмалювати кульку маркером і написати на ній побажання коханій людині. Перемагає та команда, яка краще розмалює кульку, при цьому кулька залишиться цілою).
Ведучий 1
А зараз пропонуємо вам скласти символ сьогоднішнього свята – серце з цукерок ( щоб серце виглядало веселим та життєрадісним). А тепер визначимо головних Валентина і Валентину (це ті учні, у яких набралась найбільша кількість сердечок за конкурси. Вони нагороджуються медалями. А команди нагороджуємо цукерками).
Ведучий 2
Шановні гості, пропонуємо вам всім кинути в нашу скриньку побажань сердечко з побажанням (чи то вчителю, чи майстру чи друзям(, а ми обов’язково передамо «валентинку» адресату.
Ведучий 1
Сьогодні ми хочемо привітати всіх наших гостей, побажати їм щастя, здоров᾽я, кохання! І група 2-6 вітає вас маленькими подарунками (учні дарують гостям повітряні кульки з прив’язаними до них валентинками).
Звучить пісня «Валентинів день»
Учитель:
Сьогодні ми познайомилися з історією цього чарівного, доброго свята. І, напевно, самі теж стали добрішими, терплячими один до одного. І ще раз вітаємо усіх присутніх зі святом закоханих. Бажаємо кохати і бути коханими завжди.!!!
додатки
Прикрашаємо кабінет
Надуваємо кульки
Вирізаємо сердечка
Випускаємо газету до свята закоханих
Готуємо медалі переможцям конкурсів і скриньку для «валентинок»
Розмальовуємо пазли
Готові до зустрічі гостей
Гості отримали повітряні подарунки