Позаурочний захід з математики " До острова математичних скарбів"

Про матеріал
Сценарій спрямовано на формування зацікавленості учнів 5 класів до вивчення математики, формує логічну компетентність.
Перегляд файлу

Позакласний захід з математики « До острова скарбів, або піратська вечірка» для учнів 5 та 10 класів.

Захід розраховано на 35 хвилин.

Мета заходу:1.Формувати інтерес учнів до математики;

             2.Розвивати логічну і дослідницьку компетентності.

             3.Розвивати соціальну компетентність-вміння співпрацювати у

                групі і команді.

Задачі заходу:

-формувати  вміння будувати індивідуальну і колективну діяльність;

-показати практичне використання математичних знань;

-розвивати творче мислення.

Обладнання заходу: фліпчарт, екран, проектор, комп’ютер, ваги, шоколадки пісочний годинник.

Хід заходу

(Під музику з мультфільму «Про мартишку» до аудиторії заходять учні 5 класу).

 

  Учні 10 класу, під виглядом піратів  грають у шахи. розв’язують кросворд.

1 пірат звертається до іншого: « Шах і мат Вам вельмишановний Сергію – Сільвер»

2 пірат:  «Ярік- Чорна борода, яка назва вектора з трьох букв?»

 Ярік- Чорна борода : «Дмитро- Флінт, це «орт».

Пірати помічають п’ятикласників.

 Ватажок п’ятикласників: «Панове пірати. А панове пірати!»

І пірат: «А хто це в нас такий маленький, такий м’якенький? А кого тут можно з’їсти?»

ІІ пірат: « На абордаж, на абордаж! Потопимо кораблик ваш!»

Пані капітанша: «Стривай, Ярік-Чорна Борода. Це ж молоді юнги. Не бійтеся, наші пірати не страшні. Вони не бешкетники і не кровожерлеві.  А що вас, друзі,  до нас привело?»

Юнга: « Ми хочемо приєднатися до піратського товариства. Прийміть нас, будь ласка».

Капітанша: « А чи знаєте ви, як це складно? Весь час потрібно шукати  скарби. Витримаєте? Ми не справжні пірати, ми люди, які поважають число «π», і дуже люблять математику»..

Всі:  «Ми витримаємо!»

Капітанша: «Якщо ви розв’яжете кросворд і зрозумієте, які скарби ви будете шукати, ми почнемо випробування.»

Піратка Маргарита-Перлина моря: «Ви повинні розгадати 10 слів по горизонталі і знайти по вертикалі кодове слово».

(Перлина моря пропонує молодим юнгам кросворд.)

  1. Великий, пухнастий, живе в українських лісах, полюбляє мед. (ведмідь)
  2. Покриває шкіру людини влітку. (загар)
  3. Засіб пересування на дорогах.(транспорт)
  4. Відсутність небезпеки. (безпека)
  5. Ролик на телебаченні, який допомагає виробнику продати свій товар. (реклама)
  6. Фарба, якою малюють на уроках образотворчого мистецтва. (гуаш)
  7. Намальована людина. (портрет)
  8. Маленька людина. (дитина)
  9. Пухнастий, вухастий, полюбляє моркву і капусту. (кролик)
  10. Улюблена їжа кролика. (капуста)

 

(Учні 5 класу розв’язують кросворд, знаходять кодове слово «математика»)

Капітанша: « Тепер ви зрозуміли, що ми будемо задавати вам математичні задачі та загадки на логіку . А ви за допомогою братів піратів будете їх розв’язувати. За кожну задачу ви будете отримувати золоті піастри. Якщо скарб, отриманий вами буде великим, ми з радістю приймемо вас до піратів. Скарбничий Сергію- Сільвер, діставай ваги та золото. Починаємо іспит наших юних друзів. Лера-Альвильда  підготуй для гостей завдання. Ярік -Чорна борода, готуй годинник. Якщо ви встигнете за часом, скарб ваш».

(Пірати дістають ваги, шкатулку з золотими монетками-шоколадками, встановлюють пісочний годинник і починають задавати загадки за допомогою презентації «Пірати»)

 

  Розв’язування  задач за допомогою  презентації.

(Між розв’язком задач під керівництвом пірати Анни де Бельвіль юнги  та пірати роблять піратську руханку і танцюють під музику «Весела зарядка». Презентація «Піратська руханка».)

  Іспит продовжується. Учні розгадують 18 загадок.

Піратша: «Ви добре попрацювали. Як ви вважаєте брати- пірати, приймемо юнг до нашого товариства?»

Пірати: «Приймемо, приймемо!»

(Пов’язують юнгам бандани, дають скарб з шоколадок)

Юнги зачитують клятву юних піратів.

Я, юний пірат ЗЗСО №13, обіцяю старших поважати, маленьких не ображати.

Любити королеву наук – математику. Завжди і всюди шукати її скарби.

Кожен рік 14 березня приймати участь у вечірках на честь Дня народження числа « π».

Клянемося! Клянемося! Клянемося!

Пірати: « Ми маємо надію, що ви будете любити математику. Бажаємо вам не втомлюватися, коли будете мандрувати до математичних скарбів. Нехай вітер знань завжди надимає ваші вітрила. До зустрічі.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Сценарії
Додано
23 грудня 2019
Переглядів
1001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку