Позитивне мислення - важливий чинник у розвитку творчої особистості

Про матеріал
Матеріал для роботи з пошуку обдарованих учнів. Як правильно обрати роботу для поеднання та використання позитивного мислення з метою розкриття потенціалу творчих учнів. Справжня місія школи – розвиток творчих здібностей для того, щоб дитина оволоділа найвищим мистецтвом – мистецтвом позитивного мисленння, талантом змінювати своє життя та життя своєї країни. За своєю суттю позитивне мислення – це віра в успіх. Мислити позитивно – перший крок до того, щоб стати креативним. Усвідомлювати силу думки і використовувати цю силу, щоб впевнено досягати своєї мети – це і є позитивним мисленням.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Позитивне мислення – важливий чинник у розвитку творчої особистості Заступник директора з навчально – виховної роботи Піщанської гімназії - Костиря Т.М.

Номер слайду 2

Якщо ви хочете щастя для дітей, то готуйте їх не для щастя, а для творчої діяльності. К.Д.Ушинський

Номер слайду 3

Справжня місія школи – розвиток творчих здібностей для того, щоб дитина оволоділа найвищим мистецтвом – мистецтвом позитивного мисленння, талантом змінювати своє життя та життя своєї країни.

Номер слайду 4

Позитивне мислення - важливий чинник у розвитку творчої особистості У людини з позитивним мисленням формується своєрідна оптимістична філософія

Номер слайду 5

Пропоную вам пройти тест Тест "Чи володієте ви позитивним мисленням?" Мета: визначити наявність позитивного мислення в учасників. Інструкція. Дайте відповіді на запитання. Варіанти відповідей: "так", "сумніваюсь", "ні".

Номер слайду 6

1.Чи відчуваєте ви себе молодшим за свій вік? 2. Ви достатньо самовпевнена людина? 3. Вас пригнічує робота з примусу? 4. Вас надихає класична музика? 5. Ви проти ідеї усамітнення? 6. У вас немає комплексу неповноцінності? 7. Іноді вам здається, що все можливо зробити? 8. Часто вам притаманний ентузіазм? 9. Чи можете ви змінити невдалий хід подій? 10. Чи достатньо ви наполегливі у досягненні своєї мети? 11.Чи вважають вас люди енергійною людиною? 12. У вас рідко бувають депресивні думки? 13. Ви часто змінюєте свої захоплення? 14. Чи часто ви буваєте задоволені собою? 15. Чи легко ви сприймаєте черговий виклик долі?

Номер слайду 7

Обробка результатів. За кожну відповідь «так» поставте собі 2 бали, якщо ви сумніваєтесь-1 бал, за відповідь «ні»- 0 балів. Якщо сума ваших відповідей становить більше 17 балів, то ви володієте позитивним мисленням. Це гарний результат, оскільки у вас є всі шанси бути щасливою людиною. Не забувайте, що доля посміхається тим людям. Які мають добрі наміри та наполегливо працюють над собою. Якщо ви набрали менше 17 балів, вам варто переосмислити свої погляди на життя та оточуючий вас світ. Навчіться боротись зі своїми негативними емоціями. Тоді фортуна посміхнеться вам, ви станете справжнім оптимістом, творчою особистістю здатною змінювати себе і навколишній світ.

Номер слайду 8

Що таке творчість? Творчість – це завжди творення, тобто побудова нового та оригінального, нестандартне бачення в звичайному нових можливостей його функціонування або включення його як частини в нову систему. Творчість – психологічно складний процес. У центрі його – уява, навколо неї задіяні інші психічні процеси: увага, пам’ять, мислення, які виявляються в тих знаннях, що є в людини. Уява доповнюється здібностями і вміннями, процес творчості може відбуватися лише за умови відповідного емоційного тла.

Номер слайду 9

позитивна цінність результатів відчуття натхнення, бажання творити зв'язок інтуїтивного і логічного любов до того, що ти робиш; діалектична єдність стійкого і нового Що таке творчість засіб власного духовного розвитку особистості це можливість робити кожен день життя цікавим і неповторним

Номер слайду 10

Риси творчої особистості учня Інтерес до пошукової діяльності Вільний вибір форм і засобів діяльності Неформальне спілкування Оригінальність ідей Нестандартне позитивне мислення Активно-вольові дії, спрямовані на досягнення мети Творчий пошук прийомів і засобів неординарного вирішення проблемних ситуацій

Номер слайду 11

Учитель – творча особистість Творчі здібності учнів успішно розвиваються за умови відповідального підходу вчителя до організації педагогічного процесу Відрізняється активним пошуком нових ідей Здійснює індивідуальний підхід у навчанні Знаходить спільну мову з дітьми Творчо планує систему уроків Володіє позитивним мисленням Використовує сучасні методи навчання

Номер слайду 12

За своєю суттю позитивне мислення – це віра в успіх. Мислити позитивно – перший крок до того, щоб стати креативним. Усвідомлювати силу думки і використовувати цю силу, щоб впевнено досягати своєї мети – це і є позитивним мисленням.

Номер слайду 13

Мислити позитивно – не означає викорінити зі свого життя негативні емоції зовсім. Неприємності все одно трапляються, і заборонити реагувати на них неможливо і навіть шкідливо для психіки. Суть позитивного мислення – це вміння знаходити в будь-який момент життя привід для радості і сприймати невдачі раціонально, аналізуючи причини і приймаючи, як цінний досвід.

Номер слайду 14

Чинники розвитку творчих здібностей і позитивного мислення Внутрішні: Вікові Індивідуально - психологічні Статеві відмінності Стилі організації розумової діяльності Зовнішні: Система сімейного виховання Оточуюче середовище Cпілкування

Номер слайду 15

Один із способів формування позитивного мислення: За допомогою методу раціонального мислення.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Позитивне мислення – 5 порад! Трансформуй! Наповни негативну ситуацію позитивним змістом. Записуй! Занотовуй все, що з тобою гарного сталося за день. Не важливо, на скільки вони значущі і у якій сфері життя відбулися. Посміхайся! Посмішка знижує рівень кортизолу (гормон стресу) та збільшує рівень ендорфіну (гормон щастя) в крові. Навіть «вимушена» посмішка так само здатна поліпшити настрій, як і та, що з’явилася сама собою. Відчувай! Не забороняй собі відчувати негатив. Навчись його розуміти і контролювати. Уклади мир! На переживання минулого витрачається занадто багато часу та енергії. Концентруйся на теперішньому часі та стані. «Пробач і відпусти» всіх на кого ви ображені. Минуле не змінити, а теперішнє і майбутнє від нього страждає.

Номер слайду 18

Гнучкість мислення Здатність пам'яті видавати потрібну інформацію в потрібну хвилину. Здатність легко асоціювати віддалені поняття. Здатність застосовувати навички, придбані при вирішенні однієї задачі до вирішення інших Здатність згортати розумові операції, замінюючи декілька понять одним Ознаки творчої особистості Легкість генерування ідей Здатність бачити проблему там, де її не бачать інші Творча уява.

Номер слайду 19

Отже, якщо у Вашому класі є дитина, що: чимось глибоко зацікавившись, намагається зрозуміти суть питання, намагається обґрунтувати його, знайти логічне рішення, дати розумну відповідь; має "критичну жилку"; виявляє здатність до вдосконалювання; може розумно висловитися з широкого кола питань, … …радійте, перед Вами обдарована дитина і їй потрібна Ваша підтримка!

Номер слайду 20

Пам'ятайте, що учень — «...це не посуд, який потрібно наповнити, а факел, який необхідно запалити» К.Ушинський

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 квітня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку