Українська мова
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Велика ( мала) літера у власних (загальних) назвах. Читання вголос коротких текстів. Письмо букв на позначення приголосних (голосних) звуків. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.
Формування ключових компетентностей:
вміння вчитися –удосконалювати вміння і навички само організовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу, дотримуватися правил спілкування;
соціальної –вміти співпрацювати в групі, виявляти ініціативу;
загальнокультурної – вчити дітей звязно висловлюватися, формувати моральні якості.
Очікувані результати навчання:
Учень (учениця) читає вголос короткі тексти для здобуття інформації; називає букви (звуки)які розпізнає в записаних словах, розпізнає велику (малу0 літеру в записаних словах – власних (загальних) назв4 сприймає монологічне висловлювання (казка, вірш, розповідь); ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання; розвиває уміння необхідні для написання; відтворює графічні символи за зразком.
Обладнання: картки, таблиці, ілюстрації, роздатковий матеріал.
Хід уроку
Швидко пролунав дзвінок:
Розпочати час урок.
Ми навчаємось старанно,
І працюєм залюбки.
Друзі скажуть: «Бездоганно,
Ви усі, - розумники!»
– Підніміть руки вгору, у кого гарний настрій. Тупніть ніжкою, кому сумно.
Гра «Про що я хочу дізнатися на уроці».
Використовуючи LEGO (робота в групах).
Метод «Передбачення».
Розгляньте малюнки і спробуйте здогадатися, про що ми сьоьгдні будемо дізнаватися?
Голосний, співучий звук,
Всім твердим він давній друг.
Гра «Спіймай звук и».
Спробуй, Дмитрику, знайти
Найскромнішу букву – и.
Хоч ця буква – кожен знає –
Мало слів розпочинає,
Та вона нам не байдужа,буква и – потрібна дуже.
Ось, для прикладу, слова:
Мир, синиця, сир, пила,
Жити, пити, сито, сич,
І єдиний вигук ич!
Іч, яка ця буква и:
Нам без и – хоч пропади,
Ні сюди і ні туди,
Як без Їжі та води! ( М. Артинович0
На дошці зразок друкованої букви.
(Олівці, підручники, зошити, лінійки, ґудзики, стрічки, палички).
С, и – си, л,и – ли, ц,и – ци та ін.
Ти – т,и; зі – з,і ; ни – н,и та ін..
Наш Букварик заскучав
Нас перерву всю чекав.
Просяться слова читати
Нові літери вивчати.
Написання великої та малої літери Ии.
Гриб + И лимон + И
Завірюхи не буває без… ( снігу, вітру).
Льоду не буває без… ( води, морозу).
Ковзанки не буває без… (льоду).
Зими не буває без (морозу).
Ж З В И Л Ш М Я А С
А) намалювали сніжинку;
Б) спіймали на теплу долоньку;
В) сфотографували її.
- Яка користь від снігу?
15) Робота з LEGO.
За допомогою цеглинок створіть різноманітні сніжинки.
Дуже ви були старанні –
Отже, всі були учні гарні.
І за труд вам на уроці
Вам подякувати хочу!
Гра «Інтерв’ю».
Годинник невтомний показує враз,
Що нашу роботу завершити час.