Урок. Букви Єє. Письмо малої букви є. Факти і думки.

Про матеріал
Даний урок містить в собі сучасні методи навчання. Компоненти уроку пов'язані між собою, спостерігаються різні види діяльності на уроці.Створені умови для розвитку творчих здібностей учнів. Зміна видів діяльностей дає змогу досягнути поставленої мети.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова 1 клас

Тема. Букви Єє. Письмо малої букви є. Факти і думки.

 

 

 

 

Вчитель початкових класів

                                               Саленко І. А.  

 

 

 

2020

Радивилів

 

Українська мова. 1 клас.

Тема. Букви Єє. Письмо малої букви є. Факти і думки.

Очікувані результати:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти

(вірші, народні і літературні казки, оповідання,

графічні та інформаційні тексти) залежно від мети

читання [2 МОВ 2-2.1-2];

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади,

голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1]

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо

оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ

3-3.1-4]

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення

твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених

приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3]

- поповнює власний словниковий запас [2 МОВ 1-1.7-3];

- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5]

- безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань. Економне використання матеріалів. [ ТЕО].

 

 

Ресурси уроку:

 - Підручник - с. 44; - Зошит: - с. 30

 - Родина Єнотів Wakodahatchee Wetlands Raccoon Family https://www.youtube.com/watch?v=M16ydoPWERg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Організація учнів до уроку.

Учні сидять у колі…

Бажаю успіху у всьому  і всюди завжди. ( пальчики)

  1. Створення позитивного настрою. Чаклування.

Вчитель бере учня за руку та розповідає про те, що той думає, налаштовує на урок.

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  • Подивимось відео і дізнаємось, хто сьогодні прийшов до нас на урок ( єнот). Єноти миють свою їжу перед вживанням. А ще цю тваринку можна тримати вдома. Для того щоб її нагодувати слід витратити 10 гривень, а скільки необхідно грошей на тиждень, допоможіть дізнатися?
  •  Чи здогадалися ви чому єнот прийшов до нас на урок?..
  1. Оголошення теми уроку.

Так, ми сьогодні навчимося писати малу літеру є та склади із нею.

  1. Наші сподівання. « Чарівна скринька сподівань».
  • Покладіть до скриньки свої сподівання, те, щоб ви хотіли навчитись, дізнатись сьогодні на уроці

 6. Мовна розминка. Скоромовка.

Оберіть собі єнотика, який буде з вами працювати.

Малює Єва єнотиху, єнота і єнотиня.

  • Який звук чули найчастіше?  Хто малював єнотиків? Як ми називаємо слова: єнотиха, єнот, енотиня?

Ви обрали собі єнотика, (у кого він з червоню квіткою сідає1 стіл, у кого жовта 2)

  • відтворіть скоромовку малюнками, користуючись смайликами повправляйтесь у швидкому промовлянні скоромовки. Демонстрація кількома учнями.
  1. Щоденні 5. Робота з словом. Гра « Камстрі»

Чудово, а зараз попрацюємо із словом єнот. Переверніть свої єнотики та об’єднайтесь у пари за одинаковими цифрами.

1. Запиши кількісь приголосних звуків.

3. Запиши кількість  голосних звуків.

1

3

2. Запиши кількість  складів у слові

4. Запиши кількість букв, що позначають 2 звуки

2

4

 

 

 

 

  1. Письмо букви у зошиті.
  • Аналіз друкованої та писаної.
  • Письмо на спині один в одного.
  • Письмо на парті.
  • Письмо в зошиті.
  1.  Пальчикова гімнастика
  2.  Письмо з’єднань.

Аналіз з’єднань та запис їх у зошит після пояснення учителем.

  1. Читання слів.

Учні виготовляють маски єнотика, прикрасивши їх. Перетворившись на єнотиків читають з вчителем слова з підручника

Картинки по запросу маска єнота

Учні читають кожну колонку разом із смайликами, зображуючи настрій кожного із них.

  1.  Робота зі словами. Лего.

Обери цеглинку лего відповідного кольору та дай відповідь на запитання.

єнот

поливає

малює

Єва

читає

малює

 1. Відшукай ім’я.

 2. Слово, яке закінчується на твердий                    

                                                   приголосний.

 3. Слово, у якому 4 склади.

 

 4. Слова, у яких 3 склади.

 Підсумок уроку. Рефлексія.

 

Зустрічаємось на килимку. Із скриньки дістаємо смайлики і розповідаємо чи здійснились наші передбачення та чого навчились на уроці.

 

docx
Додав(-ла)
Саленко Іванна
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
2239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку