Практична робота №11 "Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі".

Про матеріал
Практична робота №11 для 6 класу за темою: "Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі".
Перегляд файлу

Практична робота №11

Тема: Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі.

Мета:

  • навчальна: перевірити навички розв’язання задачі методом поділу на підзадачі;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Необхідний теоретичний мінімум.

  • Пригадай
  • як описати в середовищі Скретч алгоритми з повторенням і розгалуженням;
  • групи команд у середовищі Скретч.

У середовищі Скретч можна створювати складні проекти, наприклад,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І таку деталізацію окремих підзадач можна продовжувати доти, поки буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати обраний виконавець. У такому разі говорять, що при розв'язуванні задачі використовується метод уточнення алгоритму зверху вниз, або методом поділу на підзадачі.

 

ІІІ. Практична самостійна діяльність

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Завдання

Завдання 1.Літери.

Шестикласники створили проект, у якому можна зображати літери за допомогою різних фігур:

Вони спланували, що в основній програмі будуть викликати три підзадачі. За малюнком визнач, які підзадачі можна описати в такому проекті. Створи відповідний проект у середовищі Скретч і перевір свої здогадки.

Збережи проект з іменем Літери у папці:

D:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\ Практична робота 11\

 

Завдання 2.Сонячна система.

У проекті Сонячна система шестикласники створили модель руху планет навколо Сонця. У їхньому проекті після натиснення клавіші з цифрою на клавіатурі, яка відповідає номеру планети, що позначає її положення відносно Сонця, планета починає рухатися по своїй орбіті. В основній програмі проекту учні передбачили виклик 9-ти допоміжних алгоритмів. Встанови, що це за підзадачі, які команди вони можуть містити. За своїми припущеннями створи власний проект руху планет навколо Сонця.

Збережи проект з іменем Сонячна системау папці:

D:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\ Практична робота 11\

 

Завдання 3.Теплиця.

У проекті Теплиця шестикласники демонструють, як може відбуватись автоматизований догляд за рослинами в теплиці: зрошування, підживлення, збільшення освітленості. Нехай кожну із цих дій виконує робот-контролер, який має відповідні датчики. А в середовищі Скретч виклик цих дій учні запрограмували за допомогою клавіш на клавіатурі, що містять відповідні літери алфавіту: Z – для зрошення, Р – для підживлення, О – для зміни освітленості. Створи аналогічний проект, передбачивши використання допоміжних блоків.

Збережи проект з іменем Теплиця у папці:

D:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Практична робота 11\

 

Завдання 4.Тренажер.

Сплануй і розроби проект Тренажер у середовищі Скретч, у якому реалізуй модель руху автомобіля на трасі, що регулюється світлофорами та якою рухаються інші автомобілі. Якщо автомобіль порушує правила, то його рух припиняється, і на екрані з'являється повідомлення про причину зупинки: проїзд на червоне світло світлофора чи зіткнення з іншим авто.

Збережи проектз іменем Тренажер у папці:

D:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Практична робота 11\

 

Закрий всі відкриті вікна.

Повідом вчителя про завершення роботи.

 

IV. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Жмурки

Попросіть дитину замружитися і полічіть до трьох. Потім попросіть малюка відкрити оченята. Ваше завдання - навчити дитину спочатку сильно напружувати, а потім максимально розслабляти очі.

V. Домашнє завдання.

Повторити раніше вивчений матеріал

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дешура Олександр Олексійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 лютого 2021
Переглядів
2774
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку