26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ

Практична робота № 12 «Створення й ведення власного блогу»

Про матеріал
Зараз Інтернет вже є самодостатньою галуззю економіки, а веб-сайти стали повноправними представництвами фірм в Інтернеті. Сьогодні мільйони людей вранці встають і йдуть на роботу в... Інтернет. Їх офісами є веб-сайти, а представниками не лише люди, а й віртуальні середовища – блоги.
Перегляд файлу

УРОК № 49                                         11 клас                                    Дата:

ТЕМА. Практична робота № 12 «Створення й ведення власного блогу»

Проведено інструктаж з БЖД

Мета: ознайомити учнів з поняттям блога та його різновидами; розглянути програми для створення та ведення блогів; створити власний блог за допомогою програми Blogger; розвивати логічне мислення (вміння аналізувати, виділяти головне, робити узагальнення, висновки), пізнавальну активність та навички групової роботи, виховати естетичні смаки; формувати особисту відповідальність за результат.

сформувати поняття:

  • блог;
  • блогер;
  • пояснити:
  • правила створенні й оформлення блогу;
  • сформувати навики:
  • створення й адміністрування блогу;
  • публікування повідомлень у блогах;
  • настроювання параметрів блогу;
  • формувати вміння чітко і лаконічно висловлювати думки;
  • виховувати уважність, дисциплінованість під час роботи з ПК.
    Тип уроку: комбінований: засвоєння знань, формування вмінь та практичне застосування їх на практиці.

Базові поняття й терміни: блог, блогер, повідомлення, параметри блогу

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, Інтернет, Google Classroom, інструкції з ТБ в комп'ютерному кабінеті

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

   Фронтальне опитування

  1.    Що таке сайт?
  2.    Яке його значення?

Зараз Інтернет вже є самодостатньою галуззю економіки, а веб-сайти стали повноправними представництвами фірм в Інтернеті. Сьогодні мільйони людей вранці встають і йдуть на роботу в... Інтернет. Їх офісами є веб-сайти, а представниками не лише люди, а й віртуальні середовища – блоги.

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Веб-спільнота — це об'єднання людей з певною метою. Вона може буди реалізована у вигляді чату, форуму, соціальної мережі, блогу та групи.

 Виникає запитання — як організувати власний блог?

ІV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

 Термінологія

Блог (також блоґ, англ. blog, від web log, «мережний журнал», або «щоденник подій») — це веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. Для блогів характерні короткі записи тимчасової значущості.

Блогерами називають людей, які є авторами блогів. Сукупність усіх блогів в Інтернеті створює блогосферу. Популярність блогосфери обумовлена насамперед можливістю використовувати такі недоступні раніше інструменти, як RSS, trackback та ін. Широке використання блогів розпочалося з 1996 року. У серпні 1999 року комп’ютерна компанія «Pyra Labs» із Сае-Франциско відкрила сайт Blogger. Це була перша безкоштовна блогова служба. Згодом Blogger викупила компанія Google.

Демонстрування створення блогу

Блог створюватиметься на сайті blogger.com. Можна запропонувати учням самостійно вибрати Інтернет-основу для створення блогів.

1. Потрібно знайти кнопку-посилання Створити блог.

2. Ввести пароль та логін. (Потрібно попередньо зареєструватися на сайті. Учням уже відомі подібні операції.)

3. Вказати нік (ім’я)  та натиснути Зберегти.

4. Як результат отримуємо власний блог.

V. ПЕРВИННЕ  ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

Практична робота

Інструктаж з техніки безпеки

Сьогодні працюємо в Google Classroom – онлайн сервісом для групової роботи.

Пропонуємо учням проаналізувати можливості Інтернету щодо створення блогів. Слід виокремити безкоштовні варіанти. Всі знайдені та запропоновані учнями адреси конспектуються

 VІ. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Використовуючи вивчену класифікацію, учням пропонується охарактеризувати знайдені в Інтернеті варіанти. Відповіді учнів оцінюються та за потреби коригуються

Практична робота № 12.

Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Інструктивна картка

І. Працюємо з опитувальником Google Form. Завдання: виконати «Поняття блогу». Результати зараховуються у ваш клас.

II. Дати відповіді на запитання у Google Classroom: «Як на Вашу думку можна використовувати блог вчителю?».

ІІІ. Створіть власний блог з використанням сервісу Вlоgger (http://bloger.com ):

1. Присвятіть ваш блог обговоренню вашої майбутньої професії. Доберіть відповідний заголовок блогу.

2. Виберіть шаблон оформлення з категорії Захоплення.

3. Розмістіть у блозі повідомлення про професію, яка вам подобається.

4. Змініть налаштування вашого блогу:

а) у заголовку додайте опис блогу;

б) розмістіть у заголовку зображення атрибутів професії, наприклад з папки

в) додайте до блогу ґаджет Поле пошуку, розмістивши його нижче від заголовка блогу;

г) змініть макет тла(фон) сторінки блогу, розмістивши область ґаджетів у дві колонки ліворуч і праворуч від області повідомлень.

5. Додайте публікацію до вашого блогу, розповівши про професію одного з ваших батьків або знайомих і ваше ставлення до цієї професії.

6. Змініть дозволи на роботу користувачів з вашим блогом:

а) дозвольте залишати коментарі у блозі лише користувачам облікових записів Gооglе;

б) надішліть запрошення вчителю інформатики бути одним з авторів вашого блогу.

ІV. Написати у спільному документі «Наші враження від роботи з блогом!»

 

VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:  опрацювати п.4.5 розділу 4     

 

 

doc
До підручника
Інформатика (академічний, профільний рівень) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
1627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку