Практична робота № 13: Порівняльна характеристика наслідків «м'якого» і «жорсткого» управління природними системами.

Про матеріал
Презентація з біології для 11 класу профільний рівень на тему Практична робота № 13: Порівняльна характеристика наслідків «м'якого» і «жорсткого» управління природними системами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практична робота № 13 Тема: Порівняльна характеристика наслідків «м'якого» і «жорсткого» управління природними системами. Мета : порівняти принципи «м'якого» і «жорсткого» управління природними системами та наслідки, до яких вони можуть призвести, зробити висновки, про те, який зі способів управління природними системами більш доцільний і корисний та направлений на збереження біорізноманіття екосистем. Обладнання: підручник, робочий зошит. Біологія і екологія 11 клас профільний рівень

Номер слайду 2

Хід роботи1. Складіть перелік характеристик, за яким ви будете проводити порівняльну характеристику.2. Заповніть пункти характеристики для наслідків «м’якого» управління природними ресурсами.3. Заповніть пункти характеристики для наслідків «жорсткого» управління природними ресурсами.4. Проведіть порівняння і сформулюйте висновки

Номер слайду 3

Хід роботи. М'яке управління. Гнучкість: Цей підхід передбачає використання більш гнучких та адаптивних стратегій, які дозволяють системі саморегулюватися. Результат: М'яке управління зазвичай призводить до збереження більшої різноманітності в екосистемах, зменшення ризику виникнення катастрофічних подій та сприяє сталому розвитку. Приклади: Збереження природних заповідників, використання екологічно чистих технологій у сільському господарстві.

Номер слайду 4

Хід роботи. Жорстке управління. Контроль: Тут акцент зроблений на активному контролі та регулюванні природних процесів. Результат: Жорстке управління може призвести до втрати біорізноманіття, зростання ризику екологічних криз та знехтування потребами місцевого населення. Приклади: Масова вирубка лісів без врахування екологічних наслідків, будівництво гідроелектростанцій без аналізу впливу на річкові екосистеми.

Номер слайду 5

Напишіть висновок, давши відповідь на питання: Який з методів управління природними системами більш доцільний для забезпечення збереження довкілля та біорізноманіття. Відповідь:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 6

Домашнє завдання. Повторити § 104. Виконати П/р № 13, сторінка 219.

pptx
Додав(-ла)
Гришина Лариса
Пов’язані теми
Біологія, 11 клас, Презентації
Додано
22 травня
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку