Тема: Дослідження фізичних та хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів.
Мета: Навчитися розрізняти фізичні та хімічні явища, виконувати хімічний експеримент за інструкцією.
Обладнання: хімічний стакан, порцелянова чашка, ступка з товкачиком, пробірко тримач, керамічна плитка, лабораторний штатив, нагрівний прилад, сірники.
Хід роботи:
1. Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MmOvkBK4GJg
2. Заповніть таблицю:
№ п/п |
Що робили? |
Опишіть, що спостерігали |
Фізичне чи хімічне явище? Чому? |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
3. Висновки:
Яким чином ви навчилися розпізнавати фізичні та хімічні явища?