Практична робота № 3
Тема: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних ( квіткових ) рослин.
Мета: порівняти мохи, папороті та покритонасінні рослини та визначити особливості їхньої будови.
Хід роботи
1. Ознайомлення із життєвими формами рослин кожної групи.
Розгляньте гербарні зразки, живі рослини чи їх зображення на таблицях.
Визначте , які життєві форми трапляються в представників кожної з груп.
Деревоподібна папороть |
Водяна папороть |
Папороть орляк |
Мох зозулин льон |
||||
|
|||||||
Мох сфагнум |
Дуб |
Ліщина |
Кульбаба |
|
|||
Життєві форми мохів, папоротей та покритонасінних. 2. Ознайомлення з органами прикріплення та мінерального живлення рослин кожної групи
Розгляньте гербарні зразки, живі рослини чи їх зображення на таблицях. Визначте , які структури забезпечують закріплення в ґрунті та постачання рослин водою й мінеральними речовинами у представників кожної групи.
Мох (зозулин льон) |
Папороть (щитник чоловічий) |
Покритонасінна рослина (ромашка) |
Органи прикріплення та мінерального живлення мохів, папоротей та покритонасінних.
3. Ознайомлення з органами розмноження рослин кожної групи
Розгляньте гербарні зразки, живі рослини чи їх зображення на таблицях. Визначте , які структури, що забезпечують розмноження, трапляються в представників кожної групи.
Мох |
Папороть |
Покритонасінна рослина |
Органи розмноження мохів, папоротей та покритонасінних.
Заповніть таблицю для порівняння особливостей будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин .
1. Які характерні риси будови мохів?.......................................................................
2. Які характерні риси будови папоротей?................................................................
3. Які характерні риси будови покритонасінних рослин ?.....................................
ü Уважно прочитайте матеріал практичної роботи.
ü Запишіть у зошит шапку ( тобто, ПРК№3, Тема:…., Мета:……Хід роботи )
ü Усно ознайомтеся з завданнями 1-3. А відповіді до них потрібно записати у таблицю
ü Завдання 4. Таблицю переносите у зошит ( підписуєте 4.Повівняльна таблиця) . І заповнюєте відповідно заданим питанням,користуючись матеріалом запитань 1-3, підручниками, Інтернетом тощо.
ü У підсумках даєте короткі узагальнюючі відповіді , не переписуючи запитань. ( Наприклад, Характерними рисами будови мохів є …)