Практична робота 3. Створення анімації піраміди в середовищі 3D моделювання Тinkercad

Про матеріал
Представлено практичну роботу №3 з інформатики в 9 класі, що має на меті навчити учнів основам створення тривимірної анімації за допомогою редактора Tinkercad. Робота включає покрокові інструкції, які допоможуть учням освоїти основи моделювання та анімації, а також розвинути креативність і навички роботи з комп'ютерними програмами.
Перегляд файлу

Практичнароботанауроці інформатики «Створення тривимірної анімації пірамідки в редакторі Tinkercad»

У даному документі представлено практичну роботу, що має на меті навчити учнів основам створення тривимірної анімації за допомогою редактора Tinkercad. Робота включає покрокові інструкції, які допоможуть учням освоїти основи моделювання та анімації, а також розвинути креативність і навички роботи з комп'ютерними

Метароботи

   Ознайомити учнів з інтерфейсом Tinkercad.

   Навчити основам тривимірного моделювання.

   Розвинути навички анімації об'єктів у Tinkercad.

Оволодіння анімацією в Tinkercad

image

Необхідні матеріали

   Комп'ютер з доступом до Інтернету.

   Обліковий запис у Tinkercad https://www.tinkercad.com/

   Базові знання про роботу з комп'ютером.

Передумови для анімації в Tinkercad

image

Інструкція до виконання роботи

Крок 1: Реєстрація в Tinkercad

1. Відкрийте веб-браузер і перейдіть на сайт 2. Зареєструйтесь або увійдіть у свій обліковий запис.

imageimageЯк отримати доступ до Tinkercad?

Отримайте доступ до існуючого облікового запису.

Крок 2: Створення нового проекту

1.   На головній сторінці натисніть кнопку "Створити новий код блок".

2.   Введіть назву вашого проекту, наприклад, "Анімація пірамідки".

Крок 3: Моделювання пірамідки

1. Виберіть інструмент “Форми” (синій блок) з панелі інструментів. 2. Додайте базову форму пірамідки, використовуючи геометричні фігури (наприклад, конус або призму).

3. Налаштуйте розміри та кольори пірамідки за вашим бажанням, далі див. скрін програмного коду

image

Крок 4: Додавання анімації

image

Крок 5: Перегляд та збереження роботи

1. Натисніть кнопку "Анімація Гіф”, завантажиться на ваш комп’ютер

Висновок

У результаті виконання цієї практичної роботи учні отримають базові навички роботи з Tinkercad, навчаться створювати тривимірні об'єкти та анімації. Ці знання можуть бути корисними для подальшого вивчення комп'ютерної графіки та

Шлях до просунутої комп'ютерної графіки

Основи комп'ютерної графіки та дизайну

image

pdf
Додано
12 листопада
Переглядів
647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку