Практичнароботанауроці інформатики «Створення тривимірної анімації пірамідки в редакторі Tinkercad»
У даному документі представлено практичну роботу, що має на меті навчити учнів основам створення тривимірної анімації за допомогою редактора Tinkercad. Робота включає покрокові інструкції, які допоможуть учням освоїти основи моделювання та анімації, а також розвинути креативність і навички роботи з комп'ютерними
• Ознайомити учнів з інтерфейсом Tinkercad.
• Навчити основам тривимірного моделювання.
• Розвинути навички анімації об'єктів у Tinkercad.
Необхідні матеріали
• Комп'ютер з доступом до Інтернету.
• Обліковий запис у Tinkercad https://www.tinkercad.com/
• Базові знання про роботу з комп'ютером.
Передумови для анімації в Tinkercad
Інструкція до виконання роботи
Крок 1: Реєстрація в Tinkercad
1. Відкрийте веб-браузер і перейдіть на сайт 2. Зареєструйтесь або увійдіть у свій обліковий запис.
Як отримати доступ до Tinkercad?
Отримайте доступ до існуючого облікового запису.
1. На головній сторінці натисніть кнопку "Створити новий код блок".
2. Введіть назву вашого проекту, наприклад, "Анімація пірамідки".
1. Виберіть інструмент “Форми” (синій блок) з панелі інструментів. 2. Додайте базову форму пірамідки, використовуючи геометричні фігури (наприклад, конус або призму).
3. Налаштуйте розміри та кольори пірамідки за вашим бажанням, далі див. скрін програмного коду
Крок 5: Перегляд та збереження роботи
1. Натисніть кнопку "Анімація Гіф”, завантажиться на ваш комп’ютер
У результаті виконання цієї практичної роботи учні отримають базові навички роботи з Tinkercad, навчаться створювати тривимірні об'єкти та анімації. Ці знання можуть бути корисними для подальшого вивчення комп'ютерної графіки та
Шлях до просунутої комп'ютерної графіки
Основи комп'ютерної графіки та дизайну