Практична робота №4 « Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час виявленні незнайомих предметів / вибухонебезпечних предметів. Взаємодія з рятувальними / правоохоронними службами» проводиться на уроці основ здоров'я у 9-му класі за темою: "Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів " (відповідно до навчальної програми для закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Практична робота №4
Тема: « Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час виявленні незнайомих предметів / вибухонебезпечних предметів Взаємодія з рятувальними / правоохоронними службами»
Мета: оволодіти навичками :
безпечної поведінки під час виявлення незнайомих предметів / вибухонебезпечних предметів;
взаємодії з рятувальними / правоохоронними службами.
Перебіг роботи
Завдання №1 (середній рівень)
Подивитися відео в You Tube "Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів" за посиланням
https://youtu.be/BGL4K6HPfrc
Завдання №2 (достатній рівень)
Розташуйте у правильній послідовності "Алгоритм дій, якщо людина опинилися на замінованій території"
А Повідомте інших (якщо ви не один) і попросіть їх зупинитися.
Б Попросіть про допомогу (викликати ДСНС за номером 101), не заохочуйте людей заходити на мінне поле.
В Озирніться навколо себе, не рухаючись.
Г Не панікуйте.
Д Зупиніться
Е Лищайтеся на місці.
3авдання №3 (високий рівень)
Напишіть пам`ятку "Правила і порядок поводження при виявленні вибухонебезпечних предметів або вибухового пристрою"
Висновок: напишіть відповіді на запитання:
1) Чи ознайомилися ви з правилами безпечної поведінки під час виявленні незнайомих предметів/вибухонебезпечних предметів ?
2) Які б поради ви запропонували своїм одноліткам, стосовно поводження при виявленні вибухонебезпечних предметів або вибухового пристрою?