Урок 6. Blender
Матеріал в Блендер. Текстури
В Blender перед накладанням текстури необхідно створити матеріал.
Після цього можливе накладання текстур.
Текстуру необхідно налаштувати. Змінюючи координати і проекцію можна різними способами розміщувати текстури на об ‘єкті.
Для миттєвого перегляду результату, у вікні перегляду справа, можна обрати тестуру, матеріал, або обидва.
Кнопка World (оточуюче середовище) . Після створення нового світу World, можна змінити колір фону оточуючого середовища.
Колір фону зміниться при рендерингу.
Завдання 1. Створити 3D моделі Землі, Місяця, Марса, Юпітера.
Завдання 2. Накласти різні текстури на різні об’єкти за зразком.
Для надання текстурі рельєфності, властивість геметрія, активуємо режим нормально
Завдання 3. З 2-х блоків побудувати грибочок Майнкрафт (з одного блока – шляпку, з іншого – ніжку.)
На шляпку накласти текстуру мухоморчика, ніжку пофарбувати в білий колір.