Практична робота 6 в Blender. Модуль «Тривимірне моделювання». Матеріали та текстури

Про матеріал
10-11 клас. Вибірковий модуль «Тривимірне моделювання». Матеріали. Текстури. Створення простих тривимірних об’єктів.
Перегляд файлу

Урок 6.  Blender

Матеріал в Блендер. Текстури

В Blender перед накладанням текстури необхідно створити матеріал.

01.png

Після цього можливе накладання текстур.

02.png

 

 

 

Текстуру необхідно налаштувати. Змінюючи координати і проекцію можна різними способами розміщувати текстури на об ‘єкті.

Для миттєвого перегляду результату, у вікні перегляду справа,  можна обрати тестуру, матеріал, або обидва.

03.png

Кнопка World (оточуюче середовище) . Після створення нового світу World, можна змінити колір фону оточуючого середовища.

04.png

 

Колір фону зміниться при рендерингу.

05.png

Завдання 1. Створити 3D моделі  Землі, Місяця, Марса, Юпітера.

Завдання 2. Накласти різні текстури на різні об’єкти за зразком.

07.png


Для надання текстурі рельєфності, властивість геметрія, активуємо режим нормально

06.png

Завдання 3. З 2-х блоків побудувати грибочок Майнкрафт (з одного блока – шляпку, з іншого – ніжку.)

На шляпку накласти текстуру мухоморчика, ніжку пофарбувати в білий колір.

гриб.png

08.png

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кравчук Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пащенко Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 травня 2019
Переглядів
4542
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку