Практично-лабораторна робота №2
Тема. Кути та їх властивості.
Мета. Довести однокласникам, вчителю, що знання, вміння та навички по даній темі членів групи глибокі та міцні; спробувати самостійно узагальнити, показати рівень оволодіння знаннями; наскільки розширилися знання, уява, досвід, світогляд членів групи; показати на прикладах, де набуті знання допоможуть в житті; знайти місце набутих знань у системі власних уявлень.
План роботи.
І.Знайти та описати (по можливості проілюструвати або презентувати за допомогою ПК), де в навколишньому середовищі зустрічаються різні види кутів:
-
гострий,
-
тупий,
-
прямий,
-
розгорнутий,
-
суміжні та вертикальні,
ІІ. Дослідити види кутів, які зустрічаються в різних рослинах. Зробити висновок.
ІІІ. Підготувати відповіді на запитання.
-
Які кути називаються суміжними?
-
Доведіть, що сума суміжних кутів дорівнює 180°.
-
Пояснити чи можуть два суміжні кути бути тупими; гострими, прямими. Відповідь обґрунтуйте.
-
Який кут називається прямим, тупим, гострим, розгорнутим?
-
Які кути називаються вертикальними?
-
Доведіть, що вертикальні кути рівні.
-
Що називається бісектрисою кута?
ІV. Підготувати розв’язання (на вибір) три із запропонованих задач.
-
Одна з віток залізничної дороги примикає до іншої. Знайти утворені при цьому суміжні кути, якщо різниця між ними дорівнює 30°.
-
Одна з автодоріг перетинає іншу, утворюючи при цьому вертикальні кути. Знайти всі утворені кути, якщо сума двох з них дорівнює 100°.
-
Знайти кут, якщо його бісектриса утворює зі стороною даного кута кут 62°.
-
Знайти кут між бісектрисами суміжних кутів.
-
Від пів прямої АВ у різних півплощинах відкладені кути ВАС і ВАД. Знайдіть кут САД, якщо ∟ВАС = 80°, ∟ВАД = 170°.
-
Дано три промені а, в і с із спільним початком. Відомо, що ∟(ав) =∟(ас) = ∟(вс) = 120°. Чи проходить один з цих променів між сторонами кута, утвореного двома іншими променями? Чи може пряма перетинати усі три промені7 Пояснити відповідь.
ІІV. Зробити висновок, де набуті знання, вміння та навички по даній темі вам допоможуть в житті.