Практична робота № 6
Алгоритм та програми
Теоретична частина
1.Команда – це
1) повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії
2) повідомлення, яке є розповідним реченням
3) повідомлення, яке не спонукає до виконання певної дії
4) план дій
2. Об’єкт, здатний виконувати задані йому команди, називається
1) командиром
2) виконавцем
3) новим об’єктом
4) планом
3. Алгоритм – це
1) певна дія
2) скінченна послідовність команд, виконання яких призводить до виконання поставленої задачі
3) певний план
4) об’єкт
4.Комп’ютерна програма
1) Скретч
2) команда
3) інструкція
4) результат
5.Для виконання команд на сцені потрібно вибрати кнопку
1) синій прапорець
2) червоний квадрат
3) зелений прапорець
4) червоний прапорець
6.Команди групи “Рух” використовують для
1) закінчення дії на сцені
2) переміщення виконавця на сцені
3) керування об’єктом
4) створення зображення на полі
Практична частина
Створити проект, в якому рибка ганяється за черв'яком, керованим маніпулятором миша.
Вказівки до виконання
Практична робота № 6
Алгоритм та програми
Теоретична частина
1.Меню “Файл” використовують,
1) щоб створити і відкрити проект
2) щоб видалити об’єкт
3) щоб об’єкт рухався
4) щоб змінити програму
2.Виконавець команд у програмі Скетч
1) Синій кіт
2) Білий кіт
3) Рудий кіт
4) Зелений кіт
3..Проект –
1) файл, створений у ОС Windows
2) файл, створений у середовищі Скретч
3) файл, переміщений у папку
4) файл, збережений на зовнішньму носії
4.Спрайтами називають
1) об’єкти, створені у графічному середовищі
2) виконавців алгоритму в середовищі Скретч
3) програму Скретч
4) ОС Windows
5.Набір команд, які може виконати виконавець, – це
1) програма
2) алгоритм
3) команда
4) система команд
6.Алгоритм не може виконувати
1) людина
2) комп’ютер
3) стіл
4) робот
Практична частина
Скласти алгоритм: переміститись на 20 кроків, якщо є дотик до зеленого кольору, то сказати: «Ой», інакше — подумати: «Хм…».