Практична робота Алгоритми 6 клас

Про матеріал
Цей матеріал включає теоретичну ( тестові завдання ) та практичної частини.
Перегляд файлу

Практична робота № 6

Алгоритм та програми

 

Теоретична частина


 


1.Команда – це

1) повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії

2) повідомлення, яке є розповідним реченням

3) повідомлення, яке не спонукає до виконання певної дії

4) план дій

2. Об’єкт, здатний виконувати задані йому команди, називається

1) командиром

2) виконавцем

3) новим об’єктом

4) планом

3. Алгоритм – це

1) певна дія

2) скінченна послідовність команд, виконання яких призводить до виконання поставленої задачі

3) певний план

4) об’єкт

4.Комп’ютерна програма

1) Скретч

2) команда

3) інструкція

4) результат

5.Для виконання команд на сцені потрібно вибрати кнопку

1) синій прапорець

2) червоний квадрат

3) зелений прапорець

4) червоний прапорець

6.Команди групи “Рух” використовують для

1) закінчення дії на сцені

2) переміщення виконавця на сцені

3) керування об’єктом

4) створення зображення на полі

 

Практична частина

Описание: http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/08/13.pngСтворити проект, в якому рибка ганяється за черв'яком, керованим маніпулятором миша.

Вказівки до виконання

  1. Вилучити з проекту Спрайт1.
  2. Додати у проект новий спрайт:
    • натиснути кнопку           Новий об'єкт;
    • вибрати теку Тварини, підтвердити вибір кнопкою ОК;
    • вибрати спрайт fish1;
    • натиснути кнопку ОК.
  3. Завантажити зображення сцени underwater2 з теки Природа.
  4. Обрати створений спрайт, перейти на вкладення Скрипти і скласти алгоритм для рибки, визначивши вказівки, які будуть повторюватись за умови, що вказівник миші не торкається рибки.

                                             

             

 

                                            Практична робота № 6

Алгоритм та програми

 

Теоретична частина

1.Меню “Файл” використовують,
1) щоб створити і відкрити проект
2) щоб видалити об’єкт
3) щоб об’єкт рухався
4) щоб змінити програму
2.Виконавець команд у програмі Скетч
1) Синій кіт
2) Білий кіт
3) Рудий кіт
4) Зелений кіт
3..Проект –
1) файл, створений у ОС Windows
2) файл, створений у середовищі Скретч
3) файл, переміщений у папку
4) файл, збережений на зовнішньму носії
4.Спрайтами називають
1) об’єкти, створені у графічному середовищі
2) виконавців алгоритму в середовищі Скретч
3) програму Скретч
4) ОС Windows
5.Набір команд, які може виконати виконавець, – це
1) програма
2) алгоритм
3) команда
4) система команд
6.Алгоритм не може виконувати
1) людина
2) комп’ютер
3) стіл
4) робот
Практична частина

Скласти алгоритм: переміститись на 20 кроків, якщо є дотик до зеленого кольору, то сказати: «Ой», інакше — подумати: «Хм…».

Описание: http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/08/06.png

 

docx
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
1865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку