презентація до розробки практичної роботи " Дослідження різних видів памяті" містить цікаві нестандартні завдання для розвитку памяті, складено відповідно до методичних вимог з урахуванням вікових особливостей учнів.
Вправа “Вірно – не вірно”. Випишіть букви, що стоять біля вірних відповідей, у пусті квадратики послідовно і Ви отримаєте слово, або твердження. М Пам’ять – це здатність нервової системи зберігати інформацію, змінюючи її. Д Короткий ряд інформації запам’ятати легше, ніж довший. И Кількість збережено інформації називають тривалістю пам’яті. О Довільне запам’ятовування відбувається підсвідомо. С Інформація в певній пам’яті вводиться за допомогою слів. У Здатність відтворювати інформацію через 2-3 дні – це швидкість. С Інформаційний обсяг пам’яті – це ємність. В Протилежний пам’яті процес – це забування. Т Нікотин і наркотичні речовини покращують пам'ять Е Пам'ять кожної людини має свої особливості і це говорить про неможливість її розвитку І Тип пам'яті , при якій запам’ятовуються почуття,- емоційна Д Тип пам'яті, при якій запам’ятовуються розташування, кольори предметів,- образна
Поради для ефективного відтворення запам`ятованої інформації Спостерігайте – активно сприймайте те, що хочете запам’ятати. Фотографуйте – робіть уявні фотографії інформації Об’єднуйте - зберіть уявні фотокартки в один послідовний ланцюг асоціацій, що будуть наштовхувати Вас на потрібну інформацію.
Практична робота №6 Тема: Дослідження різних видів пам’яті Мета: ознайомитися з різними видами пам’яті, навчитися визначати рівень розвику короткочасної, довготривалої, декларативної та процесуальної пам’яті; засвоїти методики розвитку та тренування пам’яті. Обладнання і матеріали: картки з переліком слів, зображенням різних предметів, явищ, емоцій, кольорів та фігур, задач для розвитку мозку; шнурок, інструктивна картка, підручник.