14 квітня о 15:00Вебінар: Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей

Практична робота. Дослідження різних видів пам’яті

Про матеріал

презентація до розробки практичної роботи " Дослідження різних видів памяті" містить цікаві нестандартні завдання для розвитку памяті, складено відповідно до методичних вимог з урахуванням вікових особливостей учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Загальноосвітня школа І-ІІІст. № 20 ім. О. Духновича Практична робота №6 Дослідження різних видів пам'яті Підготувала: Учитель біології Візантій В. С. Мукачево 2015-2016 н.р.

Номер слайду 2

Мета: - ознайомитися з різними видами пам’яті,  - навчитися  визначати рівень розвитку короткочасної, довготривалої, декларативної та процесуальної пам’яті; - засвоїти методики тренування пам’яті.

Номер слайду 3

Вправа “Вірно – не вірно”. Випишіть букви, що стоять біля вірних відповідей, у пусті квадратики послідовно і Ви отримаєте слово, або твердження. М Пам’ять – це здатність нервової системи зберігати інформацію, змінюючи її. Д Короткий ряд інформації запам’ятати легше, ніж довший. И Кількість збережено інформації називають тривалістю пам’яті. О Довільне запам’ятовування відбувається підсвідомо. С Інформація в певній пам’яті вводиться за допомогою слів. У Здатність відтворювати інформацію через 2-3 дні – це швидкість. С Інформаційний обсяг пам’яті – це ємність. В Протилежний пам’яті процес – це забування. Т Нікотин і наркотичні речовини покращують пам'ять Е Пам'ять кожної людини має свої особливості і це говорить про неможливість її розвитку І Тип пам'яті , при якій запам’ятовуються почуття,- емоційна Д Тип пам'яті, при якій запам’ятовуються розташування, кольори предметів,- образна

Номер слайду 4

“Нічого не бачу, нічого не чую, нічого не говорю” “Що я чую, що я бачу, про те й говорю” бачу чую говорю

Номер слайду 5

Поради для ефективного відтворення запам`ятованої інформації Спостерігайте – активно сприймайте те, що хочете запам’ятати. Фотографуйте – робіть уявні фотографії інформації Об’єднуйте - зберіть уявні фотокартки в один послідовний ланцюг асоціацій, що будуть наштовхувати Вас на потрібну інформацію.

Номер слайду 6

Практична робота №6 Тема: Дослідження різних видів пам’яті Мета: ознайомитися з різними видами пам’яті,  навчитися  визначати рівень розвику короткочасної, довготривалої, декларативної та процесуальної пам’яті; засвоїти методики розвитку та тренування пам’яті. Обладнання і матеріали:   картки з переліком слів, зображенням різних предметів, явищ, емоцій, кольорів та фігур, задач для розвитку мозку; шнурок, інструктивна картка, підручник.

Номер слайду 7

І. Дослідження короткочасної пам’яті 1.Слухова пам'ять Уважно прослухайте слова, запам’ятайте. Після чого запишіть ті слова, що запам’ятали. Олія, нейрон, папір, дієслово, вишня, свічка, ножиці, любов, словник, совість. Відмінно 7 і більше слів; 6-4 добра пам'ять; 3-0 погана

Номер слайду 8

2. Зорова пам'ять Протягом 10 с розгляньте числа. Спробуйте відтворити запропонований набір чисел не залежно від їх початкового порядку. Набір чисел: Відмінно 7 і більше чисел; 6-4 добра пам'ять; 3-0 погана 0 8 1 5 2 7 3 6 9 4

Номер слайду 9

3. Дослідження змістової (логічної ) пам’яті Доповніть ланцюжок фігурою А,В, чи С ? А В С Відповідь: С

Номер слайду 10

4. Дослідження змістової ( словесно-механічної ) пам’яті Знайдіть зайве слово : Кіт, Мавпа, Кит, Миша, Акула Відповідь: Акула

Номер слайду 11

ІІ. Довготривала пам'ять 1. Значення двох копійок разом складає 15, одна із них – не 5. Яке значення цих монет? Відповідь:

Номер слайду 12

2. Один годинник поспішає на 5 хв, інший на той же час запізнюється, а третій взагалі стоїть. Який із трьох годинників буде показувати правильний час? Відповідь: той що стоїть

Номер слайду 13

3. Ганс стоїть позаду Джері, в той же самий час Джері стоїть позаду Ганса. Як це можливо? Відповідь: спиною один до одного

Номер слайду 14

4. Водій – 5,пішохід -7, катастрофа -? Відповідь: 11 - букв

Номер слайду 15

ІІІ. Декларативна пам'ять Робота в парі. Розгляньте роздані Вам картки. Визначте і запишіть зображені об’єкти, та їхні особливості. Із якими подіями чи асоціаціями вони пов'язані?

Номер слайду 16

ІV Процедурна пам'ять На швидкість зав’язати шнурок в бантик.

Номер слайду 17

ВИСНОВОК: ЯКІ ВИДИ ПАМ`ЯТІ У ВАС РОЗВИНУТІ НАЙКРАЩЕ, А ЯКІ ГІРШЕ? ЯК ВИ ОЦІНЮЄТЕ СВОЇ ЗДІБНОСТІ? ЧИ ЗАДОВОЛЕНІ ОТРИМАНИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ? СКЛАДІТЬ ДЛЯ СЕБЕ ДЕКІЛЬКА ПОРАД ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПАМЯТІ.

Номер слайду 18

Домашнє завдання: Вивчити параграф із підручника. Створити проект (на основі власних результатів) ,,Індивідуальні особливості пам’яті”. Робити вправи на розвиток пам’яті.

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Носков Павло Валентинович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сорвіна Алла Олександрівна
    Спасибо!!! Прекарсная подборка!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Романцова Світлана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
До підручника
Основи здоров`я 8 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
18 вересня 2018
Переглядів
8720
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку