18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

конспект уроку з основ здоров'я 8 клас "Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем."

Про матеріал

конспект уроку з основ здоров'я 8 клас "Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем." Дано поняття про оздоровчі системи, визначення оздоровчої системи, узагальнено відомості про способи загартовування.

Перегляд файлу

Основи здоровя. Урок №7                               Клас 8      Дата ___________

Тема: Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем.

Мета: ознайомити учнів з основними складовими оздоровчих систем; узагальнити знання про загартовування, як одну зі складових оздоровчих систем; ознайомити з системами оздоровлення М.Амосова, П.Іванова.

Хід уроку.

І. Організаційна частина.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Пригадайте алгоритм дій у разі виникнення пожежі.
  2. Чому в задимленому приміщенні  потрібно рухатися повзком чи навколішки?
  3. Чи можна гасити побутові електроприлади водою? Обгрунтуйте відповідь.
  4. Пригадайте, як можна загасити невеликі займання органічних масел та розчинників.
  5. Чому потрібно вимкнути запобіжники чи рубильник під час горіння електропроводки.
  6. Пригадайте складові здорового способу життя.

  ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

.1.Поняття оздоровчих систем.

Оздоровчі системи – комплекс усвідомлених доцільних дій, що спрямовані на збереження, зміцнення та відновлення здоровя.

2. Загартовування та його значення.

Пригадайте способи загартовування.

 

  1. ______________________________(повітрям)
  2. ______________________________(водою)
  3. ______________________________(сон)
  4. ______________________________(комплексне)

 

 

 

 

Загартовуван­ня робить організм стійким до цих мікроорганізмів, і тому хворо­ба не розвивається або швидко пе­ребігає у легкій, майже непоміт­ній, формі.

Минуло не одне тисячоліття з того часу, як людство довідалося про цілющу силу трьох великих лікарів природи: сонця, повітря і води. Саме вони - вода, повітря і сонце - залишаються і досі основ­ними загартовуючими чинника­ми. До того ж, використані люди­ною у сполученні з фізичною культурою та правильно поставле­ною руховою активністю, ці чинни­ки є певним гарантом вашого здо­ров'я, можуть запобігти багатьом хворобам.

Особливо цінним є загартову­вання в дитячі та юнацькі роки. Адже чим раніше починають за­стосовувати природні загартову­ючі фактори, тим стійкішим стає організм до дії несприятливих умов довкілля.

Лікарі визначають такі принципи загартування:

систематичність занять (виділити для загартування невеликий час, хоча б 5—10 хв, але щодня, і не дозволяти собі переривати його);

•поступовість збільшення навантаження (як часу процедур так і їх інтенсивності);

комплексність (використання різних факторів і форм);

•врахування стану здоров'я того, хто загартовується;

позитивний психоемоційний настрій (загартовуватися треба хо­тіти і робити це тільки в гарному настрої).

Використано матеріали сайту https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/2522

2. Ознайомлення з оздоровчими системами М.Амосова, П.Іванова.

V. Рефлексія.

1. Запишіть основні критерії, за якими потрібно підбирати оздоровчу систему.

2. Назвіть складові оздоровчих систем.

3. Поставте дані продукти (хліб, мед, жувальна гумка, газований напій, вершкове масло, порція картоплі, горнятко кави, шоколад) у порядку зростання їх енергетичної цінності.

4. Поясніть відомий вислів «Їсти потрібно для того, щоб жити, а не жити для того, щоб їсти».

VІІ. Підсумок уроку.  Домашнє завдання.

Опрацювати параграф 7 стор 36-41.

 

doc
Додано
1 жовтня 2018
Переглядів
4232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку