конспект уроку з основ здоров'я 8 клас "Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем." Дано поняття про оздоровчі системи, визначення оздоровчої системи, узагальнено відомості про способи загартовування.
Основи здоров’я. Урок №7 Клас 8 Дата ___________
Тема: Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем.
Мета: ознайомити учнів з основними складовими оздоровчих систем; узагальнити знання про загартовування, як одну зі складових оздоровчих систем; ознайомити з системами оздоровлення М.Амосова, П.Іванова.
Хід уроку.
І. Організаційна частина.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
.1.Поняття оздоровчих систем.
Оздоровчі системи – комплекс усвідомлених доцільних дій, що спрямовані на збереження, зміцнення та відновлення здоров’я.
2. Загартовування та його значення.
Пригадайте способи загартовування.
Загартовування робить організм стійким до цих мікроорганізмів, і тому хвороба не розвивається або швидко перебігає у легкій, майже непомітній, формі.
Минуло не одне тисячоліття з того часу, як людство довідалося про цілющу силу трьох великих лікарів природи: сонця, повітря і води. Саме вони - вода, повітря і сонце - залишаються і досі основними загартовуючими чинниками. До того ж, використані людиною у сполученні з фізичною культурою та правильно поставленою руховою активністю, ці чинники є певним гарантом вашого здоров'я, можуть запобігти багатьом хворобам.
Особливо цінним є загартовування в дитячі та юнацькі роки. Адже чим раніше починають застосовувати природні загартовуючі фактори, тим стійкішим стає організм до дії несприятливих умов довкілля.
Лікарі визначають такі принципи загартування:
•систематичність занять (виділити для загартування невеликий час, хоча б 5—10 хв, але щодня, і не дозволяти собі переривати його);
•поступовість збільшення навантаження (як часу процедур так і їх інтенсивності);
•комплексність (використання різних факторів і форм);
•врахування стану здоров'я того, хто загартовується;
•позитивний психоемоційний настрій (загартовуватися треба хотіти і робити це тільки в гарному настрої).
Використано матеріали сайту https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/2522
2. Ознайомлення з оздоровчими системами М.Амосова, П.Іванова.
V. Рефлексія.
1. Запишіть основні критерії, за якими потрібно підбирати оздоровчу систему.
2. Назвіть складові оздоровчих систем.
3. Поставте дані продукти (хліб, мед, жувальна гумка, газований напій, вершкове масло, порція картоплі, горнятко кави, шоколад) у порядку зростання їх енергетичної цінності.
4. Поясніть відомий вислів «Їсти потрібно для того, щоб жити, а не жити для того, щоб їсти».
VІІ. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 7 стор 36-41.