16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Практична робота "Генетичні звязки між неорганічними речовинами"

Про матеріал
Завдання з друкованою основою для проведення практичної роботи №2 в 11 класі за новою програмою. Завдання складаються з теоретичної та практичної частини, практична частина - з двох дослідів. Запропановано три варіанти роботи.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я __________________________ Клас  11 ____   Дата ______________  Варіант   1

Практична робота

Тема:  Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами

Теоретична частина

1.Складіть з наданих формул речовин генетичний ланцюжок металу:

Si; BaO; Cr2O3; Ba; H2SiO3; Cr; Cr(OH)3; BaSiO3; K3[Cr(OH)6]; Ba(OH)2; SiO2.

Під формулами в ланцюгу підпишіть назву та клас кожної речовини.

             ___________________________________________________________________________

Назва   ___________________________________________________________________________

Клас     ___________________________________________________________________________

Практична частина

Пам’ятайте! Кислоти та луги – речовини їдкі! Працюйте з ними обережно! При потраплянні на руки чи в очі негайно промийте великою кількістю проточної води! З метою економії реактивів обирайте найкоротший шлях розв’язання задачі. Після роботи старанно вимийте руки.

Мета: навчитись встановлювати якісний склад солей дослідним шляхом. Вдосконалювати навички планування, постановки хімчного експерименту, встановення закономірностей, складання рівнянь реакцій іонного обміну.

Реактиви:______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Обладнання:___________________________________________________________________

Дослід 1.  Генетичні ланцюги.

Доберіть реактиви та здійсніть перетворення сполук Карбону за схемою:

NaHCO3 ->Na2CO3 -> BaCO3 ->CO2 . Опишіть послідовність своїх дій, рівняння реакцій. У висновку вкажіть, речовини яких класів Ви використали в якості реактивів.

Послідовність дій

Спостереження

Рівняння реакцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки: _____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Дослід 2. Добування речовин.

З реактивів, які Ви маєте, добудьте кількома способами кальцій карбонат. Рівняння реакцій складіть в молекулярній та йонно-молекулярних формах.

Послідовність дій

Спостереження

Рівняння реакцій

І спосіб

 

 

 

 

 

 

 

ІІ спосіб

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ спосіб

 

 

 

 

 

 

 

Висновки: (речовини яких класів Ви використали? Чому реакції можливі?)

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Загальний висновок роботи:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я __________________________ Клас  11 ____   Дата ______________  Варіант   2

Практична робота

Тема:  Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами

Теоретична частина

1.Складіть з наданих формул речовин генетичний ланцюжок перехідного металу:

Si; BaO; Cr2O3; Ba; H2SiO3; Cr; Cr(OH)3; BaSiO3; K3[Cr(OH)6]; Ba(OH)2; SiO2.

Під формулами в ланцюгу підпишіть назву та клас кожної речовини.

             ___________________________________________________________________________

Назва   ___________________________________________________________________________

Клас     ___________________________________________________________________________

Практична частина

Пам’ятайте! Кислоти та луги – речовини їдкі! Працюйте з ними обережно! При потраплянні на руки чи в очі негайно промийте великою кількістю проточної води! З метою економії реактивів обирайте найкоротший шлях розв’язання задачі. Після роботи старанно вимийте руки.

Мета: навчитись встановлювати якісний склад солей дослідним шляхом. Вдосконалювати навички планування, постановки хімчного експерименту, встановення закономірностей, складання рівнянь реакцій іонного обміну.

Реактиви:______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Обладнання:___________________________________________________________________

Дослід 1.  Генетичні ланцюги.

Доберіть реактиви та здійсніть перетворення сполук Алюмінію за схемою:

Al2(SO4 )3 ->  Al(NO3 )3-> Al(OH)3 ->Na [Al(OH)4]. Опишіть послідовність своїх дій, рівняння реакцій. У висновку вкажіть, речовини яких класів Ви використали в якості реактивів.

Послідовність дій

Спостереження

Рівняння реакцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки: _____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Дослід 2. Добування речовин.

З реактивів, які Ви маєте, добудьте кількома способами кальцій гідроксид. Рівняння реакцій складіть в молекулярній та йонно-молекулярних формах.

Послідовність дій

Спостереження

Рівняння реакцій

І спосіб

 

 

 

 

 

 

 

ІІ спосіб

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ спосіб

 

 

 

 

 

 

 

Висновки: (речовини яких класів Ви використали? Чому реакції можливі?)

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Загальний висновок роботи:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я __________________________ Клас  11 ____   Дата ______________  Варіант   3

Практична робота

Тема:  Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами

Теоретична частина

1.Складіть з наданих формул речовин генетичний ланцюжок  неметалу:

Si; BaO; Cr2O3; Ba; H2SiO3; Cr; Cr(OH)3; BaSiO3; K3[Cr(OH)6]; Ba(OH)2; SiO2.

Під формулами в ланцюгу підпишіть назву та клас кожної речовини.

             ___________________________________________________________________________

Назва   ___________________________________________________________________________

Клас     ___________________________________________________________________________

Практична частина

Пам’ятайте! Кислоти та луги – речовини їдкі! Працюйте з ними обережно! При потраплянні на руки чи в очі негайно промийте великою кількістю проточної води! З метою економії реактивів обирайте найкоротший шлях розв’язання задачі. Після роботи старанно вимийте руки.

Мета: навчитись встановлювати якісний склад солей дослідним шляхом. Вдосконалювати навички планування, постановки хімчного експерименту, встановення закономірностей, складання рівнянь реакцій іонного обміну.

Реактиви:______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Обладнання:___________________________________________________________________

Дослід 1.  Генетичні ланцюги.

Доберіть реактиви та здійсніть перетворення сполук  Магнію за схемою:

МgO -> MgCl2 -> Mg(OH)2 ->Mg(NO3)2 . Опишіть послідовність своїх дій, рівняння реакцій. У висновку вкажіть, речовини яких класів Ви використали в якості реактивів.

Послідовність дій

Спостереження

Рівняння реакцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки: _____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Дослід 2. Добування речовин.

З реактивів, які Ви маєте, добудьте кількома способами Ферум(ІІІ)  гідроксид. Рівняння реакцій складіть в молекулярній та йонно-молекулярних формах.

Послідовність дій

Спостереження

Рівняння реакцій

І спосіб

 

 

 

 

 

 

 

ІІ спосіб

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ спосіб

 

 

 

 

 

 

 

Висновки: (речовини яких класів Ви використали? Чому реакції можливі?)

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Загальний висновок роботи:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Додав(-ла)
Малик Елена
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
27 березня
Переглядів
5867
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку