Практична робота Inkscape "Будильник"

Про матеріал
Практична робота з векторної графіки в Inkscape "Будильник". В практичній роботі створимо простий векторний малюнок за допомогою еліпсів, прямокутників та кривих, використовуючи градієнтну заливку.
Перегляд файлу

Будильник

Крок 1. Малюємо корпус будильника

За допомогою інструмента Малювати кола та еліпси розтягуємо коло. Розмір довільний. Задайте для обведення та заливки такі параметри: обведення кольору cce864, а для заливки встановіть радіальний градієнт і додайте пару точок переходу кольору. Для цього в режимі Редагування та редагування градієнтів (Ctrl+F1) натискаємо мишкою в потрібних точках. Кольори для градієнта наведені нижче на малюнку.

Ніжки для будильника малюємо прямокутниками. Кути необхідно трохи заокруглити (використовуємо маркер, позначений червоним кольором вгорі малюнка). Обведення відміняємо а для заливки використовуємо лінійний градієнт від 30% сірого (ліворуч) до чорного. Розмір прямокутника підбираємо самостійно.

Розгортаємо ніжку, дублюємо Ctrl+D і відбиваємо по вертикалі. Після цього розміщуємо на малюнку. Під ніжками додайте горизонтальну лінію, не висіти будильнику в повітрі. Одна копія ніжки нам знадобиться для дзвінкової чаші. Ніжки можна згрупувати та вирівняти, виділивши коло та ніжки.

Тепер намалюємо дзвінкові чаші. Достатньо намалювати одну, а другу ми продублюємо. Отже, розтягуємо прямокутник, заокруглюємо кути. Далі малюємо ще один прямокутник, за допомогою якого ми відріжемо частину першого. Виділяємо обидва прямокутники і натискаємо Ctrl - (Різниця контурів).

Для фрагмента, що вийшов, застосовуємо лінійний градієнт. Кольори вказані нижче. Обведення немає.

Копію ніжки підганяємо під чашу, якщо треба міняємо розмір. У верхній частині додайте лінію білого кольору, трохи відблисків на чаші будильника не завадить.

Відмінно, групуємо елементи дзвінкової чаші, трохи повертаємо, дублюємо та відбиваємо по вертикалі. Отриману пару чаш групуємо та розміщуємо зверху. Щоб розмістити дзвінкові чаші за корпусом будильника, тиснемо Page Down.

 

 

 

Крок 2. Малюємо циферблат та стрілки.

Вибирайте свій улюблений шрифт та підготуйте числа від 1 до 12. Заливка суцільна, колір білий. Додайте тонке обведення контуру, колір чорний. Числа додаємо парами: спочатку згруповані та вирівняні 6 та 12, а потім 3 та 9. Після цього необхідно всі числа вирівняти щодо корпусу будильника.

Тепер можна додати всі інші цифри.

Для зображення стрілки будильника підготуйте пару кіл

(ліворуч) та три прямокутники для стрілок. Колір блідо-блакитний. Розмір підбираємо орієнтуючись на

будильник.

Розгортаємо як сподобається та накладаємо один на одного.

Виділяємо всі елементи стрілок крім чорного кола та застосовуємо Сума (Ctrl+). Створіть копію стрілок, вкажіть заливку сірим і трохи розмийте.

Останній елемент це квітка. Спочатку кривими намалюйте контур (ліворуч), задайте заливку та скасуйте обведення. Продублюйте п'ять разів і поверніть кожну копію на 60 градусів. Так ми отримаємо квітку. Всі шість листочків виділяємо та групуємо.

Тепер залишилося дублювати квітку, повертати та змінювати колір. Після вирівнювання отримаємо такий симпатичний бутон. Кольори вказані праворуч. До центру додайте жовте коло.

Розміщуємо під стрілками та вирівнюємо.

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 листопада 2024
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку