Scratch Практичні роботи
Практична робота
«Мишоловка»
Мета: навчити учнів розв’язувати задачі на створення лінійних алгоритмів в середовищі Scratch.
Завдання: Улюблена бабусина киця Мурка вирішила взагалі перестати ловити бідних мишей та стати вегетаріанкою. Тому вона кожного дня їсть x картоплин, y морквин та z капустин. Скільки всього овочів з’їдає за день киця Мурка.
Скласти скрипт з двома спрайтами: котом і мишею, кіт має видати повідомлення з умовою задачі та поясненнями про введення вхідних даних та обрахувати кількість овочів і видати повідомлення про кількість овочів, які з’їв кіт, після цього спрайт Миша з центру сцени має пересунутися до кота і видати повідомлення : «Ура! Мені тепер не страшний кіт!»
Технологія виконання завдання (з наданням скріншотів):
1. Створімо інформаційну модель задачі:
Вхідні дані:
Нехай x – це кількість картоплин, які з’їла Мурка.
Y – це кількість морквин.
Z – кількість капустин.
Вихідні дані:
S – кількість овочів, що з’їла Мурка за день.
Математична модель задачі: S=x+y+z
2. Завантажити середовище виконання алгоритмів Scratch.
3. Вибрати блок «Данные»
та додайте змінні інформаційної моделі задачі, використовуючи команду.
Введіть імена змінних по одній, обравши радіокнопку «Для всех спрайтов» та натиснувши ОК.
4. Створити скрипт для спрайту Рудий кіт за зразком
5. Змініть в скрипті значення змінних на свій розсуд. Що змінилося в результаті виконання скрипта?
6. Додайте до скрипта команду,
попередньо створивши нове повідомлення
7. Додайте спрайт Миша (Mouse1), виконавши вказівку , оберіть зі списку «Тварини» Mouse1, ОК.
8. Перейдіть на вкладку скриптів и введіть наступний скрипт для спрайту Mouse1.
Зверніть увагу, що скрипт для спрайту Mouse1 виконається тільки після того, як виконається команда
тобто після виконання скрипта спрайта Рудий кіт.
9. Виконайте скрипт. Що змінилося?