Практична робота. Освітні інформаційні ресурси і системи

Про матеріал

Цілі:

 навчальна: удосконалити практичні навички користування освітніми інформаційними ресурсами;

 розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;

 виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1. Prometheus (6 балів)

C:\Users\Сергій Мацаєнко\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\static_qr_code_without_logo.jpgРозгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлайнових курсів Prometheus prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем даного курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка збережена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки. Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували даний курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на одному з курсів.

 

Завдання 2. Портал знань (6 балів)

Відкрийте сайт Портал знань за адресою znannya.org. Знайдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування – Мережа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси й оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали. Знайдіть п'ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

 

Завдання 3. Тренажери (6балів)

Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із правопису української мови (webpen.com.ua/#exercises) та розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (ua.onlinemschool.com/math/practice/). Знайдіть п'ять спільних ознак і три відмінності даних ресурсів. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці: з іменем Тренажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

 

Завдання 4. Інтерактивні підручники (б балів)

Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику з мови програмування Python (pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/). Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програму заняття 1.

Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Ріняння та нерівності (edera.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на множники.

Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують «інтерактивний зв'язок» з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

Перегляд файлу

Завдання 1. Prometheus (6 балів)

Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлайнових курсів Prometheus prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем даного курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка збережена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки. Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви

порекомендували даний курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на одному з курсів.

 

Завдання 2. Портал знань (6 балів)

Відкрийте сайт Портал знань за адресою znannya.org. Знайдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому.

                                                            Перейдіть               за              посиланням           Тестування/Онлайн-

 

тестування/Тести. Оберіть тему для тестування – Мережа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси й оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash – розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали. Знайдіть п'ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

 

Завдання 3. Тренажери (6балів) Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із правопису української мови    (webpen.com.ua/#exercises)   та розділ      Вправи    на       сайті вивчення математики    онлайн

(ua.onlinemschool.com/math/practice/). Знайдіть п'ять спільних ознак і три

відмінності даних ресурсів. Обміркуйте, як

краще подати свою відповідь, збережіть її в папці: з іменем Тренажери_Прізвищета надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

 

Завдання 4. Інтерактивні підручники (б балів)

Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику з мови            програмування             Python

(pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/). Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програму заняття 1.

Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на виконання.

                                                            Розгляньте          матеріали,          подані          в

інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Ріняння та нерівності (ed-era.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на множники.

Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують «інтерактивний зв'язок» з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

 

Закрийте всі відкриті вікна.

Повідомте вчителя про завершення роботи.

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу









Робота з комп'ютером

Завдання 1. Prometheus (6 балів)

Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлайнових курсів Prometheus prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем даного курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка збережена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки Інформаційне суспільство. Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували даний курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на одному з курсів.

Робота з комп'ютером

Завдання 2. Портал знань (6 балів)

Відкрийте сайт Портал знань за адресою znannya.org. Знайдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування – Мережа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси й оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash – розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали. Знайдіть п'ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.



Робота з комп'ютером

Завдання 4. Інтерактивні підручники (6 балів )

Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику з мови програмування Python (pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/). 

Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програму заняття 1. Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Ріняння та нерівності (ed-era.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на множники.

Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують «інтерактивний зв'язок» з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці Практична робота 1 з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.



Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Освітні інформаційні ресурси і системи

Номер слайду 3

У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 1 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!Як здійснювати пошук в Інтернеті;як працювати з електронною поштою;як створювати документи в текстовому процесорі та програмі для створення презентацій

Номер слайду 4

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Prometheus (6 балів)Завдання 2. Портал знань (6 балів)Завдання 3. Тренажери (6 балів)Завдання 4. Інтерактивні підручники (6 балів)

Номер слайду 5

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Prometheus (6 балів)Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлайнових курсів Prometheus prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем даного курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка збережена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки Інформаційне суспільство. Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували даний курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на одному з курсів.

Номер слайду 6

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. Портал знань (6 балів)Відкрийте сайт Портал знань за адресою znannya.org. Знайдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування – Мережа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси й оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash – розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали. Знайдіть п'ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

Номер слайду 7

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 3. Тренажери (6 балів)Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із правопису української мови (webpen.com.ua/#exercises) та розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (ua.onlinemschool.com/math/practice/). Знайдіть п'ять спільних ознак і три відмінності даних ресурсів Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Тренажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

Номер слайду 8

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 4. Інтерактивні підручники (6 балів )Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику з мови програмування Python (pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/). Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програму заняття 1. Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Ріняння та нерівності (ed‑era.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на множники. Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують «інтерактивний зв'язок» з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці Практична робота 1 з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Виконати завдання §2 с.18-19повторити § 1 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Інформаційна культура, інформатика, інформаційна система

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Освітні інформаційні ресурси і системи

Номер слайду 5

У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 1 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!Як здійснювати пошук в Інтернеті;як працювати з електронною поштою;як створювати документи в текстовому процесорі та програмі для створення презентацій

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Виконати завдання §2 с.18-19повторити § 1 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Інформаційна культура, інформатика, інформаційна система

Номер слайду 7

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ОСВІТА

Номер слайду 9

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Prometheus (6 балів)Завдання 2. Портал знань (6 балів)Завдання 3. Тренажери (6 балів)Завдання 4. Інтерактивні підручники (6 балів)

Номер слайду 10

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Prometheus (6 балів)Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлайнових курсів Prometheus prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем даного курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка збережена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки Інформаційне суспільство. Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували даний курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на одному з курсів.

Номер слайду 11

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. Портал знань (6 балів)Відкрийте сайт Портал знань за адресою znannya.org. Знайдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування – Мережа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси й оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash – розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали. Знайдіть п'ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

Номер слайду 12

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 3. Тренажери (6 балів)Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із правопису української мови (webpen.com.ua/#exercises) та розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (ua.onlinemschool.com/math/practice/). Знайдіть п'ять спільних ознак і три відмінності даних ресурсів. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Тренажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 4. Інтерактивні підручники (6 балів )Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику з мови програмування Python (pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/). Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програму заняття 1. Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Ріняння та нерівності (ed‑era.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на множники. Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують «інтерактивний зв'язок» з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці Практична робота 1 з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

Номер слайду 14

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
12 червня 2020
Переглядів
1488
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку