14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Практична робота по темі "Тригери в MS PowerPoint"

Про матеріал
Практична робота по темі "Тригери в MS PowerPoint" формує знання, уміння і навички використання тригерів в програмі PowerPoint, можливість практичного застосування отриманих знань
Перегляд файлу


Комунальний позашкільний навчальний заклад
Міський палац дитячої та юнацької творчості «Горицвіт» КМР
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практична робота по темі

«Тригери в MS PowerPoint»

 

 

 

 

керівника гуртка

«Цікава інформатика» 

Стрельцової Т.А.

  
                                                      
                        
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

2020

 

 

 

Практична робота по темі "Тригери в MS PowerPoint"

Ціль уроку:

Освітня:

  • формування знань, умінь і навичок використання тригерів в програмі PowerPoint, можливість практичного застосування отриманих знань.

Розвиваюча:

  • розвивати алгоритмічне мислення учнів, розвивати світогляд;
  • організувати засвоєння способів самостійної діяльності;
  • продовжити розвиток таких пізнавальних процесів, як сприйняття, увага, пам'ять.

Виховна:

  • виховувати стійкий пізнавальний інтерес до інформаційних технологій через показ практичного застосування теми;
  • виховувати такі якості особистості, як активність, самостійність і акуратність в роботі;
  • підвищення рівня обізнаності вихованців за особисту безпеку при роботі за комп’ютером.

 

Завдання:

  • Створити презентацію «Піраміда», використовуючи ефекти анімації і тригери в програмі MS PowerPoint.
  • Практична робота – індивідуальна.

Хід роботи:

  1. Створюємо нову презентацію MS PowerPoint 2016.
  2. Створюємо перший слайд з макетом «Заголовок слайда». В полі «Тема» вводимо напис «Будуємо піраміду».
  3. Створюємо перший кубик на поле слайда: вкладка Вставка - Фігури - Основні фігури - Куб.

  1. Копіюємо кубики (виділяємо і перетягуємо кубик, натиснувши ліву кнопку миші, натиснувши і утримуючи клавішу Ctrl на клавіатурі).
  2. Розфарбовуємо кубики в різні кольори.
  3. Будуємо піраміду з кубиків.

 

  1. Вставляємо на поле слайда клавішу «Старт». Вкладка Вставка - Фігури - Основні фігури - Багетна рамка. Клацанням правої кнопки миші по рамці вибираємо пункт Змінити текст. Вводимо напис «Старт».

 

  1. Дублюємо Слайд 1. Для цього клацаємо правою кнопкою миші по слайду в лівій частині екрану і вибираємо пункт «Дублювати слайд».

  1.      Повертаємося до Слайду 1. Налаштовуємо анімацію. Для цього виділяємо всі кубики лівою кнопкою миші, натиснувши і утримуючи клавішу Shift на клавіатурі. Використовуємо Вкладку Анімація - настройка анімації - додати ефект - вхід - вискакуванню.

У графі Швидкість вибираємо швидко, в графі Початок - Після попереднього.

  1. Призначаємо тригер від клавіші «Старт» на лівий нижній кубик. Для цього в області анімації натискаємо на напис Куб 1 (це і є лівий нижній кубик) і в випадаючому вікні вибираємо вкладку Час. У вікні вибираємо Початок одним помахом. В області Перемикачі відзначаємо Почати виконання ефекту при натисканні. При виборі цього рядка з'явиться можливість вибрати потрібний об'єкт зі списку (Багетна рамка: Старт). Натискаємо ОК.

  1. Вибудовуємо анімації інших кубиків в потрібному порядку.

Область анімації виглядає наступним чином.

  1. Перевіряємо правильність складання піраміди при натисканні кнопки «Старт» в режимі показу слайдів. Вкладка Слайд-шоу – З початку. Є ймовірність випадкового клацання мишею повз налаштованого об'єкта з тригером. Тоді відбудеться зміна слайда на наступний. Щоб це виключити, треба прибрати "галочку" у вкладці Переходи - Зміна слайдів "Після клацання".

 

 

  1. Створюємо кнопку переходу на Слайд 2. Вкладка Вставка - Фігури - Основні фігури - керуючі кнопки - кнопка «далі».

 

 

  1. Переходимо до другого слайду. В поле «Тема» міняємо текст заголовка на «Розбираємо піраміду».

 

  1. Налаштовуємо анімацію для кубиків. Для цього виділяємо всі кубики. Далі Вкладка Анімація - настройка анімації - додати ефект - вихід - Виліт по спіралі. Швидкість - швидко, початок - після попереднього.

  1. Призначаємо тригер від клавіші «Старт» на самий верхній кубик піраміди. Порядок дій аналогічно пункту 10.
  2. Вибудовуємо анімації інших кубиків в потрібному порядку.

  1. Перевіряємо роботу тригера і правильність розбирання піраміди при натисканні кнопки «Старт».
  2. Перевіряємо роботу всієї презентації: Вкладка Слайд-шоу - З початку.

  1. Зберігаємо презентацію.

 

Фізкультхвилинка

 

Практична  частина.

Керівник гуртка: А зараз я пропоную перейти за комп’ютери, щоб створити презентацію, в якій кожен вибудує свою піраміду, після чого збереже презентацію в свою папку. А тепер, перш ніж перейти до практичної роботи, згадаємо техніку безпеки.

Керівник гуртка:…

Вихованці відповідають:…

Керівник гуртка: нагадує та доповнює…

 

Домашнє завдання.

Спробувати повторити створення піраміди або вигадати свій варіант використання тригерів, зберегти, записати на носій і на наступному уроці показати, що ви створили вдома.

 

Запитання вихованців.

Відповіді на запитання вихованців.

 

Підсумок уроку.

Підбиття підсумку уроку. Оцінювання.

 

docx
Додано
11 травня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку