Практична робота "Побудова конструктивних вузлів"

Про матеріал
Розробка уроку для здобувачів освіти у професійно технічних навчальних закладах на уроках інформатики та основи систем автоматизованого проектування
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Головне управління освіти і науки виконавчого органу

Київської міської державної адміністрації

навчально-методичний кабінет профтехосвіти м. Києва

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«КИЇВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ БУДІВНИЦТВА»

 

Похожее изображение

 

Картинки по запросу будівництво

2020


Тема: Практична робота № 15 «Побудова конструктивних вузлів»

Мета: Навчити учнів будувати конструктивні вузли промислових будівель в програмі                   AutoCAD за допомогою основних режимів та команд. Перевірити навички                                        учнів при роботі з програмою AutoCAD.                                                                                                    Розвивати основні навички проектування в програмі.                                                                        Виховувати в учнів розуміння проектування графічних об’єктів за допомогою                програми AutoCAD в будівництві.

Обладнання та матеріали: персональні комп’ютери, програма AutoCAD, роздатковий матеріал, опорний конспект.

Тип уроку: комбінований

Структура уроку

І.   Організаційний етап…………………………...............................…..................…1-2 хв.

ІІ.  Актуалізація опорних знань…………………………………......................……..3-5 хв.

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів...............................………3-5 хв.

ІV. Виконання практичного завдання……………………….…….....................…20-25 хв.

V.  Узагальнення й систематизація знань учнів..........................................................5-6 хв.

VІ. Підбиття підсумків уроку, повідомлення домашнього завдання……................1-2 хв.

Хід уроку

І.  Організаційний етап.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Дайте визначення програмі AutoCAD?

(AutoCAD - діалогова програма, тому в процесі роботи весь час відбувається обмін інформації між користувачем і програмою: користувач тим чи іншим способом віддає команди, а програма виводить на екран підказки щодо можливостей даної команди, запити щодо даних, які користувач повинен надати програмі для її подальшої роботи.)

  1. Які можливості надає програми AutoCAD?

(Програма AutoCAD дозволяє створювати та редагувати креслення й ескізи, зберігати їх і виводити на друк за допомогою плотера або принтера.)

  1. Які операції над кресленням дає змогу здійснювати програма AutoCAD?

(Програма AutoCAD дає змогу користувачу здійснювати над кресленнями такі операції, які неможливо виконати звичайними засобами: це робота з фрагментами креслення (копіювання, розмножування, вилучення, переміщення), збільшення, зменшення, панорамування креслення, побудова як площинного зображення, так і проекцій тривимірних об’єктів.)

  1. Назвіть основні режими, які необхідно ввімкнути для побудови графічних об’єктів в програмі AutoCAD?

(Для побудови графічних об’єктів в програмі AutoCAD достатньо ввімкнути такі режими як ОРТО та ПРИВЯЗКА.

ОРТО – режим, при якому курсор миші може переміщатися лише в горизонтальному або вертикальному напрямах.

ПРИВЯЗКА – режим об’єктної прив’язки, який автоматизує пошук розташування характерних точок графічних об’єктів.)

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

На попередніх уроках, ми з вами ознайомилися з елементами робочого столу програми AutoCAD, режимами та командами побудови графічних об’єктів в програмі. Навчилися будувати графічні об’єкти фасадів, планів типових поверхів, розрізів цивільних та промислових будівель, керувати відображення графічних об’єктів на екрані, редагувати графічні об’єкти, вводити текстову інформацію на графічні об’єкти, наносити розміри на графічні об’єкти, будувати таблиці.

Сьогодні ми продовжимо працювати з програмою. Ми будемо будувати конструктивний вузол промислової будівлі в програмі AutoCAD.

ІV. Виконання практичного завдання.

Нам необхідно побудувати конструктивний вузол промислової будівлі.

(черговий в групі роздає практичне завдання кожному учню)

V.  Узагальнення й систематизація знань учнів.

Учні зберігають виконані практичні роботи у свої папки, отримують оцінки.

 

VІ. Підбиття підсумків уроку, повідомлення домашнього завдання.

Повторити попередньо вивчені теми зі свого опорного конспекту.


Практична робота № 15

Тема: «Побудова конструктивних вузлів»

Мета: Навчитися  будувати  конструктивні  вузли  промислових  будівель  в  програмі

           AutoCAD за допомогою основних режимів та команд.

Обладнання та матеріали: персональні комп’ютери, програма AutoCAD,                                                                                                     роздатковий матеріал, опорний конспект.

Хід роботи:

  1. Відкрити програму AutoCAD (Пуск/Всі програми/Autodesk/AutoCAD).
  2. Надати створеному кресленню ім’я «Практична робота №15».
  3. Задайте параметри креслення в програмі (Формат/Лимиты/420297/Enter).
  4. Увімкніть режими ОРТО; ПРИВЯЗКА.
  5. За допомогою основних команд побудови графічних об’єктів:

        лінія;    стерти;    перемістити;   обрізати;    подовжити; 

       розірвати;    з’єднати;    штриховка;    багаторядковий.

 

  1. Створити конструктивний вузол в масштабі (М 1:10) за зразком.

  1. В результаті виконання завдання та умов креслення конструктивного вузла отримуємо.

  1. Зберегти виконану роботу та показати її викладачу.

Додаткове завдання

  1. Побудувати формат А3 розмірами 420х297, з креслярською рамкою та креслярським штампом, користуючись своїм опорним конспектом.
  2. Виконати наступні дії: скопіювати побудований конструктивний вузол та розмістити його у форматі листа А3 за зразком.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковальчук Софія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Інформатика (академічний, профільний рівень) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
24 січня 2020
Переглядів
1432
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку