Практична робота "Розділення неоднорідних сумішей"

Про матеріал
Виконання практичної роботи на тему "Розділення неоднорідних сумішей" під час дистанційного навчання учнями 6 класу.
Перегляд файлу

 

Практична робота

Тема: Розділення неоднорідних сумішей.

Мета роботи: закріпити знання правил техніки безпеки при роботі з речовинами та хімічним обладнанням; освоїти  основні  прийоми розділення неоднорідних сумішей (дистанційно).

Обладнання: вода, залізні ошурки, кухонна сіль, хімічні стакани, фільтрувальний папір, лійки, магніт.

Хід роботи
 

Завдання 1. Пригадайте, яких правил безпеки необхідно дотримуватись при виконанні практичних робіт (під час дистанційного навчання, вдома, також)

 

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ

  1. З’ясуй порядок і правила безпечного проведення досліду.
  2. Звільни робоче місце від зайвих предметів і матеріалів.
  3. Перевір наявність і надійність приладів та інших предметів, потрібних для  виконання завдання.
  4. Розміщуй прилади, матеріали, обладнання на робочому місці так, щоб  запобігти їхньому падінню або перекиданню.
  5. Обережно працюй зі скляним приладдям, рідинами та сипкими матеріалами.
  6. Не спрямовуй пряме сонячне світло на дзеркало мікроскопа, не дивися крізь  збільшуване скло лупи на сонце – це може призвести до втрати зору.
  7. Починай виконувати завдання лише з дозволу вчителя.
  8. Виконуй роботу відповідно до інструкції або вказівок.
  9.  Завершивши роботу, прибери робоче місце і ретельно вимий руки з милом

Завдання 2.  Перед вами суміш залізних ошурок, піску та солі.

Ознайомтеся, переглядаючи відеоматеріали, із методами розділення даної суміші, послідовністю їх застосування. Під час перегляду зверніть увагу на властивості речовин, що входять до складу суміші.

  1.  

https://www.youtube.com/watch?v=gGpRIIK7_J4

  1.  

https://www.youtube.com/watch?v=jObNPuVvM-0

  1.  

https://www.youtube.com/watch?v=csGbbakqSlI

Свої  спостереження запишіть в таблицю.

Склад суміші

Метод  розділення

Порядок виконання та спостереження

1

Залізні ошурки+ пісок + сіль

 

 

2

Пісок+ сіль + вода

 

 

3

?

 

 

 

 

Відпочиньте, виконайте руханку, перейшовши за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4TnhA3_alCY&list=PLxs0u9vW1S6JWy5BP4r-7yluZSiQL-Vaz&index=4

 

Завдання 3.

Поясніть, завдяки яким властивостям речовин вдалося розділити дану суміш.

Зробити висновок: (відповівши на питання) з якими способами розділення неоднорідної суміші познайомилися під час виконання практичної роботи?

 

 

 

docx
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку